Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nl![]()
![]()
Echt sneu is dat.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Da's waar ja, het ziet er strak uit.quote:
Maarja na zoveel keer opnieuw moeten inzaaien wil je ook wel dat het een keer netjes is.Lack of common cents![]()
Mijn ex gooide ooit een zak op een klein stukje wat voor een hele tuin bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's waar ja, het ziet er strak uit.
Maarja na zoveel keer opnieuw moeten inzaaien wil je ook wel dat het een keer netjes is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jonge kinderen hoeven nog niet alle er over af te weten. Maar op het moment dat ze er aan toe zijn mogen ze best wel weten dat liefde verder gaat dan alleen tussen een man en een vrouw.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Bijna.Blij dat ik je voorbij ben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zag er raar uit idd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:20 schreef mario390 het volgende:
hebben julie gezien hoe hoog de
speler van portugal gevallen is?![]()
Goed nummerquote:![]()
![]()
quote:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Idd, clip is vermakelijk om naar te kijken en past goed bij de muziek.quote:
Jammer dat ze maar 1 goeie hit gemaakt hebben.![]()
![]()
Welk jaar is aan de beurt voor de vaccinatie?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik kan me idd geen ander nummer herinneren van ze.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd, clip is vermakelijk om naar te kijken en past goed bij de muziek.
Jammer dat ze maar 1 goeie hit gemaakt hebben.
TMF tijd![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zo'n bleghhhh dag
nergens zin in
Slecht geslapen door de warmte en darmen die beetje overstuur zijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
96, moet je zo oud zijn?quote:
Ik ben uit '72. Ik krijg hem nu pas.quote:
Komt door de BBQkunsten van Haags. Volgende keer moet je maar eten laten bezorgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook.
Slecht geslapen door de warmte en darmen die beetje overstuur zijn![]()
Huh...de 2e zit er al bijna in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben uit '72. Ik krijg hem nu pas.
Al twijfel ik nog of ik die ga doen.![]()
Ik wacht wel even 2 maanden. Als ToT dan nog post...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:38 schreef Dajha het volgende:
[..]
Huh...de 2e zit er al bijna in.
Al twijfel ik nog of ik die ga doen.
Toen ik de 1e kreeg zeiden ze nog twee. Kort daarna idd 1.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
je hebt toch al cor gehad?
dan was er toch maar 1 nodig?![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht wel even 2 maanden. Als ToT dan nog post...![]()
![]()
![]()
Ik heb volgens mij nog wel een hartslag.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:41 schreef Dajha het volgende:
Op dinsdag 15 juni 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
Ff controleren.......hmmm....wacht, wacht.........wacht, volgens mij voel ik wat......nee toch niet.....
Nieuwe poging......ja, volgens mij voel ik wel wat kloppen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel een hartslag.
Ff controleren.......hmmm....wacht, wacht.........wacht, volgens mij voel ik wat......nee toch niet.....
Nieuwe poging......ja, volgens mij voel ik wel wat kloppen!![]()
![]()
Even een steekvraag, is je mini al boos op je omdat zijn speen aan je buik blijft plakken?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel een hartslag.
Nieuwe poging......ja, volgens mij voel ik wel wat kloppen!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Over je buik?quote:
Speentjes zijn niet van ferro-magnetisch metaal he!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een steekvraag, is je mini al boos op je omdat zijn speen aan je buik blijft plakken?![]()
![]()
Kan hij het niet in z'n eentje af of zo dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:48 schreef Dajha het volgende:
[..]
Hongarije - Portugal met grote held Ronaldo.![]()
![]()
Met het bederven van je eetlust zijn ze hier altijd wel goed in.quote:
noooooooquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
BNW / CDC:vaccine link to heart inflammation is stronger than previously tho
Oh jee, ik ga dood!
knuffel voor de katzquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:53 schreef mario390 het volgende:
van de katz de streu in de
katzending poetsen bedoelte ik
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:53 schreef mario390 het volgende:
van de katz de streu in de
katzending poetsen bedoelte ik
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
snap je niet wat je nu zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!![]()
Ik weet niet wat erger is, jouw Duits of mario zijn Nederlands.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, jouw Duits of mario zijn Nederlands.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, jouw Duits of mario zijn Nederlands.
Hij plaagt je.quote:
Ja bij jou is het vaak ook een gepuzzel!quote:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, jouw Duits of mario zijn Nederlands.Steinkohlendeutsch!
![]()
![]()
Als ik een echte vlag laat maken,wil je er dan ook eentje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ga je een echte vlag maken van zoals je ui?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk toch, voor als Friesland in de finale komt te staan van het EK!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ga je een echte vlag maken van zoals je ui?![]()
![]()
Heb je bijdehandjes gegeten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk toch, voor als Friesland in de finale komt te staan van het EK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker, ik ga hem als dekbedovertrek gebruiken als MrsL komt slapen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik een echte vlag laat maken,wil je er dan ook eentje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga hem als dekbedovertrek gebruiken als MrsL komt slapen.![]()
![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met zo'n bakkes zal ze ook wel alleen blijven!quote:![]()
![]()
Proost maatje.quote:
Is wel mijn type.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Met zo'n bakkes zal ze ook wel alleen blijven!
![]()
Mini-ToT wil dat ik door blijf zuipen!
Mannetje zit aan een glas water en telkens als ik mijn glas weg zet, heft hij zijn glas om te proosten en hij kijkt echt goed of ik dan ook wel daadwerkelijk een slok neem!![]()
![]()
Ik heb die CD ergens,en hou van zijn.draaistijl.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jep ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die CD ergens,en hou van zijn.draaistijl.![]()
![]()
Vroeger vond ik het ook niet echt wat, maar als je allerlei speciaalbiertjes hebt gehad, is dit op een gegeven moment best wel te doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
dat je dat wegkrijgt, ik vind dat dus echt niet te pruimen
En het is een vrij slap biertje, dus makkelijk weg te klokken zonder er gelijk van op je kop te gaan staan.![]()
4% volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het ook niet echt wat, maar als je allerlei speciaalbiertjes hebt gehad, is dit op een gegeven moment best wel te doen.
En het is een vrij slap biertje, dus makkelijk weg te klokken zonder er gelijk van op je kop te gaan staan.![]()
Heb je die actie van Sonnema gezien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die actie van Sonnema gezien?![]()
Erg lekker biertje, ZEKER bij een houtskool-bbq!quote:
Klauw vol hickory houtsnippers over de kolen heen en de smaak van het bier complimenteert de smaak van het vlees ENORM!
Heb echt een hele fucking avond van 1 enkel biertje genoten!Telkens 1 slok, en genieten tot de smaak helemaal weggetrokken is uit je giechel. Hapje vlees, nagenieten daarvan tot die rokerige smaak weg is en dan weer een lekker slokje van dat bier!
![]()
![]()
Met cola en ijs gappie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:12 schreef ToT het volgende:
Sonnema met deze temperaturen?Is toch meer wat voor op koudere avonden?
![]()
![]()
is het vandaag iedereen post op hetzelfde tijdstip dag?
echt veel posts gezien met dezelfde tijd![]()
Liever een Jägermeister op koude dagen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:12 schreef ToT het volgende:
Sonnema met deze temperaturen?Is toch meer wat voor op koudere avonden?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
is het vandaag iedereen post op hetzelfde tijdstip dag?
echt veel posts gezien met dezelfde tijd![]()
Hebben wij ook wel, zelfde reactie op bijna dezelfde tijd.quote:
Tijdje terug 4 posts op de seconde bij DT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan nog....ik vind dat wel lekker, maar voor 's zomers vind ik het niet echt wat.quote:
Dan denk ik meer aan mojito's en margarita's enzo.![]()
Soms iets te vaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel, zelfde reactie op bijna dezelfde tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
masterquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje terug 4 posts op de seconde bij DT.
Nicequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook van jouw stadsje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sonnema 11stedentocht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ons Mario,ik maakte een dome fout.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ons Mario,ik maakte een dome fout.en die keer dat er 4 op rij waren?
ook mario?
Vraagje;nemen jullie ook weleens die krijg je gratis bij dit dingen mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die had ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]en die keer dat er 4 op rij waren?
ook mario?
Alleen als ik die dingen ook nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje;nemen jullie ook weleens die krijg je gratis bij dit dingen mee?
Somsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje;nemen jullie ook weleens die krijg je gratis bij dit dingen mee?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eeh ik heb in het verleden wel is duvel pakketten gekocht omdat er glazen bij zaten, 2 glazen en 2 duvels voor 4 euro ofoz, toen moest ik dat gewoon even meenemen. verders doe ik dat eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje;nemen jullie ook weleens die krijg je gratis bij dit dingen mee?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dit dus. Als ik het meeneem is het bij iets wat ik sowieso zou kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als ik die dingen ook nodig hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zag vandaag een ijsemmer,die durfde ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeh ik heb in het verleden wel is duvel pakketten gekocht omdat er glazen bij zaten, 2 glazen en 2 duvels voor 4 euro ofoz, toen moest ik dat gewoon even meenemen. verders doe ik dat eigenlijk nooit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
om je champi in te zetten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ijsemmer,die durfde ik niet aan.
Sommige dingen zijn gewoon nutteloos wat je er gratis bij krijgt, of je moet meteen zoveel kopen zeg maar.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Chrystal.quote:
Heb je haar weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon nutteloos wat je er gratis bij krijgt, of je moet meteen zoveel kopen zeg maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb je gemist eigenlijk.quote:
Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon nutteloos wat je er gratis bij krijgt, of je moet meteen zoveel kopen zeg maar.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ook dat, zit altijd wel een addertje onder het grasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Als ik iets soortgelijks koop neem ik het mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, zit altijd wel een addertje onder het grasActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Soms doe ik dat wel, maar ligt er ook aan wat..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.
Verder spaar ik alleen AH zegels, die nu via de app gaan..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Bij sommige supermarkten zijn de zegeltjes wel handig.Een volle kaart is 2,50.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelf lekker.quote:
Op het swansje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussen je billen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
hey die ken ik, die heeft een katz!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/lionastone
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
Tijd voor muziekIk heb het recht om te bepalen!![]()
Klopt Rogelioquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey die ken ik, die heeft een katz!![]()
Prrrrrr.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
Tijd voor muziek
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die Caroline is wel een aanwinst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ze telt voor 3quote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zo is ze ook gekleed als het buiten -20 isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker luchtig met dit warme weer![]()
Ze is wel scherp hoor.Mooi om te zien.Vind ik trouwens ook wel van Sylvana.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nicequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo is ze ook gekleed als het buiten -20 is
Als het binnen +20 is dan is het toch ook geen probleem.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo is ze ook gekleed als het buiten -20 is
ja de nieuwtjes zijn aanwinstjesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is wel scherp hoor.Mooi om te zien.Vind ik trouwens ook wel van Sylvana.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@mario390
Ik heb ook ijs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook haar idee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het binnen +20 is dan is het toch ook geen probleem.![]()
![]()
Tussen je billen.quote:
Nee SBE gewoon nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lul.quote:
Wat was er nou met @Haags, ik wil nog effe doorrellenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Deze heb je zelf gemaakt.quote:
Vraag het hem lekker zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Wat was er nou met @:haags, ik wil nog effe doorrellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand weet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Wat was er nou met @:haags, ik wil nog effe doorrellenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Repelsteeltje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Haags ze zeggen dat je foute vieze plaatjes verspreidde. wat is daarop uw verweer?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wel zelf gemaakt dan. Die chemische troep uit een flesje is niet te hachelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook lekker of chocolade saus![]()
Tja ik ga dat niet zelf maken hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel zelf gemaakt dan. Die chemische troep uit een flesje is niet te hachelen.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Had hij geen trek meer ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
grote korrels rijst.... (op de vloer, van Mini-ToT's avondeten.)![]()
GRRRR,ik weet dat het beter is om er geen aandacht aan te besteden.Maar wat een naar vies ventje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ik ga dat niet zelf maken hoor![]()
Had ik wel van jou verwacht.
![]()
dat is een mooie foto voor een 'fijne dinsdag' plaotjenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
grote korrels rijst.... (op de vloer, van Mini-ToT's avondeten.)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ach in de woonkamer prima, op de rand van het balkon is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
grote korrels rijst.... (op de vloer, van Mini-ToT's avondeten.)
Ik heb dat nooit begrepen, Mr Bean die in 1x geen mongool isquote:
Een gedicht over Maanvis
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, Mr Bean die in 1x geen mongool is
Blackadder!![]()
![]()
Doe mij maar The spy uuuhm dat is een andere film dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.
Blackadder!
Johny English.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 20:00:56 ]![]()
Ik heb er vroeger best wel van genoten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.
Blackadder!
Dat mag hij niet bij mij in de keuken hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, dit doet hij gewoon voor de lol tussendoor!![]()
![]()
Hij is echt heel goed,ik heb een DVD van zijn oneman show.Heel knap hoe hij het brengt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger best wel van genoten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
r jullie natuurlijk een bevestiging dat het allemaal zijn schuld is. Maar Paul is een hele leuke user, weet hoe ONZ werkt en baggert lekker mee. Ik vind m als mod lekker zijn eigen stijl hebben. Mochten jullie na dit bericht nog willen doorzeiken dan hebben we in juni GEEN DTS meer. Ik ben wel eens klaar met users die enkel naar andere gedrag kijker jullie natuurlijk een bevestiging dat het allemaal zijn schuld is. Maar Paul is een hele leuke user, weet hoe ONZ werkt en baggert lekker mee. Ik vind m als mod lekker zijn eigen stijl hebben. Mochten jullie na dit bericht nog willen doorzeiken dan hebben we in juni GEEN DTS meer. Ik ben wel eens klaar met users die enkel naar andere gedrag kijkeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lioontje is op dreef.![]()
![]()
Dan word je een soort Gordon Ramsay uit Hells Kitchen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat mag hij niet bij mij in de keuken hoor.![]()
Ja naiisquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
Tijd voor muziek![]()
![]()
Hij wordt steeds gezien als mr Bean maar zijn overige werk is idd net zo goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is echt heel goed,ik heb een DVD van zijn oneman show.Heel knap hoe hij het brengt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar issie weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
grote korrels rijst.... (op de vloer, van Mini-ToT's avondeten.)![]()
![]()
Bloos.quote:
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan word je een soort Gordon Ramsay uit Hells Kitchen?![]()
Mathias?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waarom lach je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi je ook geen messen in de radiator?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
waar is der pauwelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
Was de eerste keer best wel eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan toch zonder lachgasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!
Ik betaal toch niet.Mafkees.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope. Ik pak gewoon de hand van die persoon en stop het in de gehaktmolen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gooi je ook geen messen in de radiator?![]()
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.![]()
![]()
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
met @Haags weggespoeld door het afvoerputje heequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.
Die kwam voor de 6 e keer te laat in 3 weken en dat heeft ze geweten.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 20:14:50 ]![]()
Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proest.Dan maak je ook wel een statement.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
Maar het kost de belastingbetaler niets....quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik kan dus echt keihard genieten he van dit soort berichten![]()
Dat heeft mijn vrouw dus een aantal keren gedaan daar!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.Hij gaf haar nog zijn handtekening als een echte celebrity, voor de grap!
Zogenaamd beledigd doen toen iemand anders haar urendeclaraties ondertekende; zij moest ZIJN handtekening hebben, want HIJ was de beroemde kok!
![]()
![]()
![]()
Vanaf die dag was iedereen op tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Dan maak je ook wel een statement.![]()
![]()
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @Nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar het kost de belastingbetaler niets....
Zonder wrijving geen glans![]()
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een gedicht over Maanvis
Naar mij mogen ze ook luisteren hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @:nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.![]()
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor mequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kwam voor de 6 e keer te laat in 3 weken en dat heeft ze geweten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goffer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
dan stond het nu vol met sneeuwpoppen![]()
![]()
![]()
![]()
De tijden waren daar ook flexibel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijden
Het andere personeel kon dag en tijdstip aangeven wanneer ze wilden werken maar dan moesten ze wel op tijd er zijn.![]()
Haags😁😁😁😁😁😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ken je dat verhaal van @kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb wel eens meegemaakt dat de zoon van de eigenaar van een plek waar ik werkte GIGANTISCH op z'n flikker kreeg van z'n pa omdat hij niet naar mij luisterde!![]()
Pa werd zo boos dat-ie voor ¤125 of zo aan spullen kapot flikkerde en vanaf dat moment moest zoonlief mij gehoorzamen, want IK wist tenminste hoe de dingen daar moesten gebeuren!En dat terwijl zoonlief daar al sinds z'n 12e werkte of zo.
![]()
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De tijden waren daar ook flexibel.
Het andere personeel kon dag en tijdstip aangeven wanneer ze wilden werken maar dan moesten ze wel op tijd er zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het hele lullige is dat ze bij mij dus wel oplette (ook voor die tijd al) maar niet bij de anderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor me![]()
Nope ken ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van @:kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?![]()
![]()
![]()
tot strakkies kerelquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!
![]()
straks mooi voetbal duitsland
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Niks aanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks mooi voetbal duitsland
![]()
![]()
Dat maakte mij niet zoveel uit. Als ze een kwartier pikten, was dat niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.
Wel dat er geen personeel staat.![]()
Meiske leeft nu niet meer.quote:
In de week na de waarschuwing probeerde ze nog effe onder de slagbomen door bij het treinstation omdat ze weer bijna te laat was.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: