Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon nutteloos wat je er gratis bij krijgt, of je moet meteen zoveel kopen zeg maar.
Ook dat, zit altijd wel een addertje onder het grasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...
Als ik iets soortgelijks koop neem ik het mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook vaak meer uitgeven dan je wilt. Krijg iets bij een besteding van...
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, zit altijd wel een addertje onder het gras
Soms doe ik dat wel, maar ligt er ook aan wat..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.
Bij sommige supermarkten zijn de zegeltjes wel handig.Een volle kaart is 2,50.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die spaaracties zijn ook het addertje. Gewoon om te zorgen dat je net iets meer uitgeeft.
Je bent zelf lekker.quote:
Op het swansje?quote:
Tussen je billen?quote:
hey die ken ik, die heeft een katz!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/lionastone
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
Tijd voor muziek
Klopt Rogelioquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey die ken ik, die heeft een katz!
Prrrrrr.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/lionastone
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
Tijd voor muziek
| Forum Opties | |