masterquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje terug 4 posts op de seconde bij DT.
Nicequote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook van jouw stadsje.
[ afbeelding ]
Sonnema 11stedentocht.quote:
Ons Mario,ik maakte een dome fout.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ons Mario,ik maakte een dome fout.
Die had ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]en die keer dat er 4 op rij waren?
ook mario?
Alleen als ik die dingen ook nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje;nemen jullie ook weleens die krijg je gratis bij dit dingen mee?
Somsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
eeh ik heb in het verleden wel is duvel pakketten gekocht omdat er glazen bij zaten, 2 glazen en 2 duvels voor 4 euro ofoz, toen moest ik dat gewoon even meenemen. verders doe ik dat eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
Dit dus. Als ik het meeneem is het bij iets wat ik sowieso zou kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen als ik die dingen ook nodig hebt.
Ik zag vandaag een ijsemmer,die durfde ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeh ik heb in het verleden wel is duvel pakketten gekocht omdat er glazen bij zaten, 2 glazen en 2 duvels voor 4 euro ofoz, toen moest ik dat gewoon even meenemen. verders doe ik dat eigenlijk nooit
om je champi in te zetten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ijsemmer,die durfde ik niet aan.
Chrystal.quote:
Heb je haar weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon nutteloos wat je er gratis bij krijgt, of je moet meteen zoveel kopen zeg maar.
Ik heb je gemist eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |