Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan word je een soort Gordon Ramsay uit Hells Kitchen?
Mathias?quote:
Waarom lach je?quote:
Gooi je ook geen messen in de radiator?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
kan toch zonder lachgasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!
Ik betaal toch niet.Mafkees.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!
Nope. Ik pak gewoon de hand van die persoon en stop het in de gehaktmolen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gooi je ook geen messen in de radiator?
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
met @Haags weggespoeld door het afvoerputje heequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |