Lul.quote:
Deze heb je zelf gemaakt.quote:
Vraag het hem lekker zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Wat was er nou met @:haags, ik wil nog effe doorrellen
Niemand weet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Wat was er nou met @:haags, ik wil nog effe doorrellen
Repelsteeltje.quote:
@Haags ze zeggen dat je foute vieze plaatjes verspreidde. wat is daarop uw verweer?quote:
Wel zelf gemaakt dan. Die chemische troep uit een flesje is niet te hachelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook lekker of chocolade saus
Tja ik ga dat niet zelf maken hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel zelf gemaakt dan. Die chemische troep uit een flesje is niet te hachelen.
Had hij geen trek meer ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
grote korrels rijst.... (op de vloer, van Mini-ToT's avondeten.)
GRRRR,ik weet dat het beter is om er geen aandacht aan te besteden.Maar wat een naar vies ventje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ik ga dat niet zelf maken hoor
dat is een mooie foto voor een 'fijne dinsdag' plaotjenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
Ach in de woonkamer prima, op de rand van het balkon is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
Ik heb dat nooit begrepen, Mr Bean die in 1x geen mongool isquote:
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, Mr Bean die in 1x geen mongool is
Doe mij maar The spy uuuhm dat is een andere film dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.
Blackadder!
Ik heb er vroeger best wel van genoten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mr Bean heb ik nooit wat aan gevonden.
Blackadder!
Dat mag hij niet bij mij in de keuken hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, dit doet hij gewoon voor de lol tussendoor!
Hij is echt heel goed,ik heb een DVD van zijn oneman show.Heel knap hoe hij het brengt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger best wel van genoten.
Dan word je een soort Gordon Ramsay uit Hells Kitchen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat mag hij niet bij mij in de keuken hoor.
Ja naiisquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:34 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/lionastone
@:suzi1
@:engine
@:freshfruit
@:moonlight
@:greysbones
@:schakeltopia
Tijd voor muziek
Hij wordt steeds gezien als mr Bean maar zijn overige werk is idd net zo goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is echt heel goed,ik heb een DVD van zijn oneman show.Heel knap hoe hij het brengt.
Daar issie weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het hagelt, het hagelt
Bloos.quote:
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan word je een soort Gordon Ramsay uit Hells Kitchen?
Mathias?quote:
Waarom lach je?quote:
Gooi je ook geen messen in de radiator?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Ik vloek en scheld niet. Dat heeft een echte chef gewoon niet nodig.
kan toch zonder lachgasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!
Ik betaal toch niet.Mafkees.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar is die lachgaskoning op terug gekomen!
Nope. Ik pak gewoon de hand van die persoon en stop het in de gehaktmolen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gooi je ook geen messen in de radiator?
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
met @Haags weggespoeld door het afvoerputje heequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paul? Dat vroeg ik mij ook al af.
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste chefkok werkt in rust.,dat is tenminste mijn ervaring.Concentratie.
Was de eerste keer best wel eng.
Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!
Proest.Dan maak je ook wel een statement.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
Die kwam voor de 6 e keer te laat in 3 weken en dat heeft ze geweten.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
Maar het kost de belastingbetaler niets....quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik kan dus echt keihard genieten he van dit soort berichten
Dat heeft mijn vrouw dus een aantal keren gedaan daar!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.
Vanaf die dag was iedereen op tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Dan maak je ook wel een statement.
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @Nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar het kost de belastingbetaler niets....
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Naar mij mogen ze ook luisteren hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @:nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor mequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goffer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
dan stond het nu vol met sneeuwpoppen
De tijden waren daar ook flexibel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijden
Ken je dat verhaal van @kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?quote:
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De tijden waren daar ook flexibel.
Het andere personeel kon dag en tijdstip aangeven wanneer ze wilden werken maar dan moesten ze wel op tijd er zijn.
Het hele lullige is dat ze bij mij dus wel oplette (ook voor die tijd al) maar niet bij de anderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor me
Nope ken ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van @:kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?
tot strakkies kerelquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!
Niks aanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks mooi voetbal duitsland
Dat maakte mij niet zoveel uit. Als ze een kwartier pikten, was dat niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |