Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Jonnie Boer bijvoorbeeld een waanzinnig toffe gast!
Proest.Dan maak je ook wel een statement.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
Die kwam voor de 6 e keer te laat in 3 weken en dat heeft ze geweten.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uit mijn stekker gegaan en dat was tegen de dochter van de eigenaar.
Maar het kost de belastingbetaler niets....quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik kan dus echt keihard genieten he van dit soort berichten
Dat heeft mijn vrouw dus een aantal keren gedaan daar!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou er in de afwas nog wel willen werken.
Vanaf die dag was iedereen op tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Dan maak je ook wel een statement.
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @Nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar het kost de belastingbetaler niets....
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Naar mij mogen ze ook luisteren hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten eens wat vaker naar mij (en @:nattekat ) luisteren, wij zeiden op voorhand al dat dit één grote FLOP zou gaan worden.
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor mequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goffer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
dan stond het nu vol met sneeuwpoppen
De tijden waren daar ook flexibel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik op kantoor werk met flexibele werktijden
Ken je dat verhaal van @kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?quote:
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De tijden waren daar ook flexibel.
Het andere personeel kon dag en tijdstip aangeven wanneer ze wilden werken maar dan moesten ze wel op tijd er zijn.
Het hele lullige is dat ze bij mij dus wel oplette (ook voor die tijd al) maar niet bij de anderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n ongemotiveerde verveelde tienermeisje voor me
Nope ken ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van @:kastanova over dat ie een callcentermiepje de laatste waarschuwing had gegeven om niet meer te laat te mogen komen?
tot strakkies kerelquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ja ik slinger Mini-ToT naar bed. Misschien tot straks weer!
Niks aanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
straks mooi voetbal duitsland
Dat maakte mij niet zoveel uit. Als ze een kwartier pikten, was dat niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dan zeker ook stipt op afwerktijd uitklokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |