quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel een hartslag.
Ff controleren.......hmmm....wacht, wacht.........wacht, volgens mij voel ik wat......nee toch niet.....
Nieuwe poging......ja, volgens mij voel ik wel wat kloppen!
Even een steekvraag, is je mini al boos op je omdat zijn speen aan je buik blijft plakken?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel een hartslag.
Ff controleren.......hmmm....wacht, wacht.........wacht, volgens mij voel ik wat......nee toch niet.....
Nieuwe poging......ja, volgens mij voel ik wel wat kloppen!
Over je buik?quote:
Speentjes zijn niet van ferro-magnetisch metaal he!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een steekvraag, is je mini al boos op je omdat zijn speen aan je buik blijft plakken?
Kan hij het niet in z'n eentje af of zo dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:48 schreef Dajha het volgende:
[..]
Hongarije - Portugal met grote held Ronaldo.
Met het bederven van je eetlust zijn ze hier altijd wel goed in.quote:
noooooooquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
BNW / CDC:vaccine link to heart inflammation is stronger than previously tho
Oh jee, ik ga dood!
knuffel voor de katzquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:53 schreef mario390 het volgende:
van de katz de streu in de
katzending poetsen bedoelte ik
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:53 schreef mario390 het volgende:
van de katz de streu in de
katzending poetsen bedoelte ik
snap je niet wat je nu zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!
Ik weet niet wat erger is, jouw Duits of mario zijn Nederlands.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ff met mutti stein, papier, schere tun om te kijken wie dat klusje mag aufknapfen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |