SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh oh je bent in slaapgevallen voor de DT?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waren jullie met zn tweeen vannacht?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.![]()
kan gebeuren kerel
en wat heerlijk voor mario, die heeft weer lekker geslapen dus
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Deze zocht ik dus, @FreshFruit
Op eBay gekocht, en is op vakantie gejat door een paar gastjes op het strand van Port Barton.![]()
![]()
Maar heb al bijna een jaar 0,0 fysiek contact gehad.
Pootje geven als je iemand voor het eerst ontmoet zou bijvoorbeeld wel leuk zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Raf en Straat waren er ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waren jullie met zn tweeen vannacht?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook belangrijk ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
kan gebeuren kerel
en wat heerlijk voor mario, die heeft weer lekker geslapen dus
Je bent toch wel bij je familie geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Maar heb al bijna een jaar 0,0 fysiek contact gehad.
Pootje geven als je iemand voor het eerst ontmoet zou bijvoorbeeld wel leuk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan kan het toch ook nog moderna zijn?Gewoon alles door elkaarquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ach schatje !quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zocht ik dus, @:Freshfruit
Op eBay gekocht, en is op vakantie gejat door een paar gastjes op het strand van Port Barton.![]()
![]()
In de tuin op afstand, soms binnen op afstand.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent toch wel bij je familie geweest?
Risicogroep en lichtelijk ASS. Ik kom echt nergens.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jonkje toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In de tuin op afstand, soms binnen op afstand.
Risicogroep en lichtelijk ASS. Ik kom echt nergens.
Heb jij weer.quote:
ik heb ze in alle soorten en maten
maar ja
als je buitenaf woont is het bijna onmogelijk geen vliegen in huis te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla er net eentje uit de lucht
![]()
Ik ben blij dat ik daar van af ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:
ik heb ze in alle soorten en maten
maar ja
als je buitenaf woont is het bijna onmogelijk geen vliegen in huis te hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nr aantal posts gebruiker % van tot. (1779)
1 149 FreshFruit 8.38%
2 73 chufi 4.1%
3 71 Rafeiro 3.99%
4 51 Schakeltopia 2.87%
5 47 DJMO 2.64%
6 35 HeatWave 1.97%
7 32 gebrokenglas 1.8%
8 30 mario390 1.69%
9 28 Moonlight 1.57%
@mario390 nu sta je er wel in![]()
![]()
Jeetje Moon.
wat een gladjakkerquote:![]()
![]()
![]()
wel een lekker nummer![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingen![]()
![]()
die heeft wat met vreemdtalige nummers'quote:
heeft ook franse rap en spaanse nummers in zijn playlist staan
en zelfs een uberrelaxed chinees nummerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wist ik.quote:
Heb je haar ook weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zwitsers dialect volgens mij. Wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft wat met vreemdtalige nummers'
heeft ook franse rap en spaanse nummers in zijn playlist staan
en zelfs een uberrelaxed chinees nummer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
twijfel nog een beetje of dit nou goed of slecht is![]()
![]()
Ben er nog lang niet joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.Die moet straks de bitches van zich af slaan met een knuppel joh!
![]()
joe succesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak![]()
Laat de fatsoenlijke maar aan me zitten hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]Die moet straks de bitches van zich af slaan met een knuppel joh!
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
De chicks liggen al op de loer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.
Wat is jullie zomerhit ever?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och aeme jullie, dat zal wel echt, jawel, bagger zijn,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb er wel meerdere,bijna elk jaar wel 1 waar ik een herinnering aan heb.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vengaboys sowieso
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla er net eentje uit de lucht![]()
![]()
helaas! maar wel lekker gewerkt gozerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helaas! maar wel lekker gewerkt gozerKen je die fragment die ik beschrijf?
![]()
nee ik heb geen idee, maar het klonk wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Ken je die fragment die ik beschrijf?
we moeten gewoon een DTS afspeellijst maken
en in de OP![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@engine
heb je gelezen dat Nick en zijn vriendin uit elkaar zijn??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zit nu naar Uki te kijken.quote:
Sunny Bunnies vindt hij soms ook wel leuk.
Booba op zich ook wel, maar daar raakt hij op uitgekeken. (Is ook te dom voor woorden!)
Bing gaat soms ook nog wel, maar die vind ik zelf bloedirritant.![]()
![]()
Ik luister het nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu naar Uki te kijken.
Sunny Bunnies vindt hij soms ook wel leuk.
Booba op zich ook wel, maar daar raakt hij op uitgekeken. (Is ook te dom voor woorden!)
Bing gaat soms ook nog wel, maar die vind ik zelf bloedirritant.
Kan slechter.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ben erg blij met spotify en de playlists die ze hebben, ik weet vaak de titels enzo van nummers niet en zo kan ik toch leuk muziekjes luisteren zondat dat ik weet wat het is
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
heb je gelezen dat Nick en zijn vriendin uit elkaar zijn??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op googlequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ben erg blij met spotify en de playlists die ze hebben, ik weet vaak de titels enzo van nummers niet en zo kan ik toch leuk muziekjes luisteren zondat dat ik weet wat het isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgens mij bijna iedereen behalve Nickquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.![]()
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekstquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op google
Echt hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
ik had daar vroeger nogal een tik inquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekst
kende echt heeel veel liedjes de tekst van
en zoek vaak nog songteksten opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb je zo vaak geroepen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Same!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nick schilderdaar moest ik eerst ook aan denken
![]()
![]()
Oh Fruitje, ik heb het ff nagevraagd wat Mini-ToT's hoedje betreft.
Da's wel ff een dingetje, speciaal duur design model van 1 euro bij de Action!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Da's wel ff een dingetje, speciaal duur design model van 1 euro bij de Action!![]()
![]()
nice! soms kun je net mazzel hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Da's wel ff een dingetje, speciaal duur design model van 1 euro bij de Action!
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kruidenbitter?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Action design.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Dankewol toT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzie, leggen we het weer bij" enz rotzooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! soms kun je net mazzel hebben![]()
![]()
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier is een nummer goed van toepassing:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
![]()
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzi, leggen we het weer bij" enz rotzooi!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wel goed dat je er nog aan dacht danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
Ik kom altijd met heel veel dingen thuis van de action, behalve hetgeen waarvoor ik kwam.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
![]()
Oh ja, wel een kleine miskoop bij de Action; die onkruidbrander.
Één of ander plastic lipje om de gasfles er aan vast te klikken ontbreekt, en ik heb via Google ook gelezen dat dat ding sowieso heel snel afbreekt.Dan moet je dat gasflesje zelf vasthouden, of steeds met plakband vastmaken.
![]()
![]()
Mjah, ik gebruik tegenwoordig de google shoppinglist maar, want anders vergeet ik inderdaad de helft mee te nemenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel goed dat je er nog aan dacht dan
Ik kom altijd met heel veel dingen thuis van de action, behalve hetgeen waarvoor ik kwam.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
De hoedjes en petten zijn vaak weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kocht er een camping stoeltje bij de ation. ben er op vakantie binnen een week doorheen gezakt
maar laatst een lampje gekocht, en die doet het dan wel weer uitstekend
ligt dat aan het stoeltje?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kocht er een camping stoeltje bij de ation. ben er op vakantie binnen een week doorheen gezakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jou moet ik net hebben trouwens. Ik swipe even naar messengerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Één of ander plastic lipje om de gasfles er aan vast te klikken ontbreekt, en ik heb via Google ook gelezen dat dat ding sowieso heel snel afbreekt.Dan moet je dat gasflesje zelf vasthouden, of steeds met plakband vastmaken.
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @FreshFruitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
kocht een blikopener bij de action. opent geen blikken
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon vragen of mini-tot het flesje meesjouwtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Een gedicht over Maanvis
Ooit zo'n kokspan gekocht daar van staal of whatever, zonder anti-aanbaklaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.
Moet je ff boter flink in verhitten en dan zou je een blauwe beschermlaag er in moeten krijgen die onverwoestbaar zou moeten zijn.
Na een paar keer gebruikt te hebben heb ik 'm weggeflikkerd!
Andere pannen daar zijn verder voor de prijs gewoon prima.
Heb nu wel een iets duurdere Greenpan, maar daar koekt alles nu ook al weer aan vast.![]()
Ik koop vooral huishoudspulletjes zoals vuilniszakken en soms een solarlamp en soms wat speelgoed voor jarige kinderen uit mijn kennissenkring.
Maar geen duurdere of grotere spullen eigenlijk.![]()
heb al een tegeltje gehad vandaag, blijft geen feestquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @:FRESHFRUIT
![]()
![]()
ik zag het jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb al een tegeltje gehad vandaag, blijft geen feest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @:FRESHFRUIT
![]()
![]()
Ik heb zo een minibrandblusser van de action in mijn auto zitten. Vraag me wel eens af of ie het prima zal doen mocht ik hem ooit nodig hebben. Spannend hoor.![]()
![]()
Jij zag de diepere laag.quote:
Als blikken konden doden, moet je dus niet op een opener van de Action rekenen om je te redden.quote:![]()
Dit nummer zocht ik.
Solidas helpt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik krijg vanmiddag de eerste in m'n poot gejenst.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren![]()
Hou ons op de hoogte van je magnetismequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag de eerste in m'n poot gejenst.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
partyquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren
Zou Lil Kleine nog met een zomernummer komen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Lil Kleine nog met een zomernummer komen?![]()
Er blijft hier niks plakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte van je magnetisme![]()
![]()
klappen op ibizaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Lil Kleine nog met een zomernummer komen?
Yep,en ze is toch maar even bij hem weg nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer.quote:
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?![]()
Je bent zelf Master Liker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef Schakeltopia het volgende:
die likes laten mij beseffen dat ik teveel post
Ideeën genoeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."
Eeeeeeeeeen.... links! Pets pets pets petsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."
Eeeeeeen rechts! Pets pets pets pets100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En die bokser, Regilio Tuur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Boom! Boom! Boom! Boom! You're in my hotel-room!
Let's spend the night together,
you'll wake up slightly deader!"![]()
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.quote:![]()
das een goede om te kapenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De Losse Handjes met hun nieuwe hit....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die met die grote handen in die kleine leren handschoenen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.![]()
![]()
Lekker vol gespoten wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren
Een gedicht over Maanvis
Tyson.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat is OJ Simpson, die heeft geen tattoo op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met die grote handen in die kleine leren handschoenen?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2021 11:05:12 ]![]()
Owjah!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat is OJ Simpson, die heeft geen tattoo op zijn gezicht.![]()
![]()
Ik las ergens dat de 5G dekking in Nederland steeds beter wordt. Mooi zo, kan ik mijn abo omzetten naar 5G.quote:![]()
![]()
JayZ mag er ook bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smack my bitch up.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trots op jou.quote:
lieve hont, lekker wandelenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst naar mn moeders huis en de hont uitlaten
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker pielen op de computer as usualLekker bezig schakeltjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo nog even 3 minuten touwtje springen denk ik![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingen![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
zomer playlistje aan het maken?quote:
The moonlight shine upun her head.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The moonlight shine upun her head.![]()
![]()
![]()
Heb je dat gemist?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen MOD meer en vakantie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een oudje uit mijn jeugd.
Is t ook spuugzatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
huh wat heeft ie nou weeer uitgevretenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh bedoelt ie dat, nee ja dat had ik wel meegekregenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik was het OOK even beu ,maar zie nu de lol wel weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was het OOK even beu ,maar zie nu de lol wel weer.Blij dat je terug bent.
![]()
Scheur in mijn foon gelukkig in bescherm glas maar toch heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Noquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Scheur in mijn foon gelukkig in bescherm glas maar toch he![]()
![]()
en daarom doe je dus ook zo'n ding op je scherm plakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.
Zo hoef ik hem niet dus zo maar nieuwe op laten zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vervang de mijne sowieso elke paar maanden, zo blijft ie als nieuw eruit zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en daarom doe je dus ook zo'n ding op je scherm plakken
(heb een oude iPhone X van pakweg 3 jaar oud, krijg er complimenten over ook over de staat ervan)![]()
ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vervang de mijne sowieso elke paar maanden, zo blijft ie als nieuw eruit zien.
(heb een oude iPhone X van pakweg 3 jaar oud, krijg er complimenten over ook over de staat ervan)Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heb ook een backcover hoor, zo een harde. Geen siliconen geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!![]()
ik heb een klaphoesje, als ik hem open doet gaat het scherm aan![]()
en als ik hem dicht klap gaat het scherm uit
Welke foon heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo hoef ik hem niet dus zo maar nieuwe op laten zetten![]()
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een klaphoesje, als ik hem open doet gaat het scherm aan![]()
en als ik hem dicht klap gaat het scherm uit![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...
Mij gingen ze ook uitlachen.quote:
Klappers united.quote:
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dit!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
Miss Oranje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen![]()
![]()
klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz....*beat* Gooi je handjes omhoog en doe met mij mee *beat* klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz...![]()
je hebt talent, ik zou er wat mee doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef SolidasRock het volgende:
klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz....*beat* Gooi je handjes omhoog en doe met mij mee *beat* klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz...
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-geverquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik moet weer lachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-gever
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-gever![]()
kijk eens aan, dat is leuk zeg!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-gever
quote:
Nee, hij/zij is nog steeds anoniemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?
quote:![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: