nee ik heb geen idee, maar het klonk wel indrukwekkendquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Ken je die fragment die ik beschrijf?
Hij zit nu naar Uki te kijken.quote:
Ik luister het nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu naar Uki te kijken.
Sunny Bunnies vindt hij soms ook wel leuk.
Booba op zich ook wel, maar daar raakt hij op uitgekeken. (Is ook te dom voor woorden!)
Bing gaat soms ook nog wel, maar die vind ik zelf bloedirritant.
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
heb je gelezen dat Nick en zijn vriendin uit elkaar zijn??
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op googlequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ben erg blij met spotify en de playlists die ze hebben, ik weet vaak de titels enzo van nummers niet en zo kan ik toch leuk muziekjes luisteren zondat dat ik weet wat het is
volgens mij bijna iedereen behalve Nickquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekstquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op google
Echt hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
ik had daar vroeger nogal een tik inquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekst
quote:
Ik heb je zo vaak geroepen.quote:
Same!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nick schilderdaar moest ik eerst ook aan denken
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Oh Fruitje, ik heb het ff nagevraagd wat Mini-ToT's hoedje betreft.
Da's wel ff een dingetje, speciaal duur design model van 1 euro bij de Action!
nice! soms kun je net mazzel hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.quote:
kruidenbitter?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.
Action design.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzie, leggen we het weer bij" enz rotzooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! soms kun je net mazzel hebben
Hier is een nummer goed van toepassing:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
quote:
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzi, leggen we het weer bij" enz rotzooi!
Wel goed dat je er nog aan dacht danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
Mjah, ik gebruik tegenwoordig de google shoppinglist maar, want anders vergeet ik inderdaad de helft mee te nemenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel goed dat je er nog aan dacht dan
Ik kom altijd met heel veel dingen thuis van de action, behalve hetgeen waarvoor ik kwam.
De hoedjes en petten zijn vaak weg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.
ligt dat aan het stoeltje?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kocht er een camping stoeltje bij de ation. ben er op vakantie binnen een week doorheen gezakt
Jou moet ik net hebben trouwens. Ik swipe even naar messengerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Oh ja, wel een kleine miskoop bij de Action; die onkruidbrander.
Één of ander plastic lipje om de gasfles er aan vast te klikken ontbreekt, en ik heb via Google ook gelezen dat dat ding sowieso heel snel afbreekt.Dan moet je dat gasflesje zelf vasthouden, of steeds met plakband vastmaken.
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @FreshFruitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:41 schreef Schakeltopia het volgende:
kocht een blikopener bij de action. opent geen blikken
Gewoon vragen of mini-tot het flesje meesjouwtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Oh ja, wel een kleine miskoop bij de Action; die onkruidbrander.
Één of ander plastic lipje om de gasfles er aan vast te klikken ontbreekt, en ik heb via Google ook gelezen dat dat ding sowieso heel snel afbreekt.Dan moet je dat gasflesje zelf vasthouden, of steeds met plakband vastmaken.
Ooit zo'n kokspan gekocht daar van staal of whatever, zonder anti-aanbaklaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.
heb al een tegeltje gehad vandaag, blijft geen feestquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @:FRESHFRUIT
![]()
![]()
ik zag het jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb al een tegeltje gehad vandaag, blijft geen feest
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DAT MOET OP EEN TEGELTJE!!!! @:FRESHFRUIT
![]()
![]()
Jij zag de diepere laag.quote:
Als blikken konden doden, moet je dus niet op een opener van de Action rekenen om je te redden.quote:
Solidas helpt wel.quote:
Ik krijg vanmiddag de eerste in m'n poot gejenst.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren
Hou ons op de hoogte van je magnetismequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg vanmiddag de eerste in m'n poot gejenst.
partyquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Lil Kleine nog met een zomernummer komen?
Er blijft hier niks plakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte van je magnetisme
klappen op ibizaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Lil Kleine nog met een zomernummer komen?
Yep,en ze is toch maar even bij hem weg nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?
Goffer.quote:
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die ene die op vakantie zijn vriendin toegetakeld had?
Je bent zelf Master Liker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef Schakeltopia het volgende:
die likes laten mij beseffen dat ik teveel post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |