Hij zit nu naar Uki te kijken.quote:
Ik luister het nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu naar Uki te kijken.
Sunny Bunnies vindt hij soms ook wel leuk.
Booba op zich ook wel, maar daar raakt hij op uitgekeken. (Is ook te dom voor woorden!)
Bing gaat soms ook nog wel, maar die vind ik zelf bloedirritant.
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
heb je gelezen dat Nick en zijn vriendin uit elkaar zijn??
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op googlequote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ben erg blij met spotify en de playlists die ze hebben, ik weet vaak de titels enzo van nummers niet en zo kan ik toch leuk muziekjes luisteren zondat dat ik weet wat het is
volgens mij bijna iedereen behalve Nickquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zag ik eigenlijk wel aankomen.
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekstquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms tik ik gewoon de tekst van het liedje in op google
Echt hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
ik had daar vroeger nogal een tik inquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar ik ken echt niet alle liedjes uit mijn hoofd kwa tekst
quote:
Ik heb je zo vaak geroepen.quote:
Same!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nick schilderdaar moest ik eerst ook aan denken
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Oh Fruitje, ik heb het ff nagevraagd wat Mini-ToT's hoedje betreft.
Da's wel ff een dingetje, speciaal duur design model van 1 euro bij de Action!
nice! soms kun je net mazzel hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.quote:
kruidenbitter?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zoek nog een ander nummer waar ik een leuke herinnering aan heb.
Action design.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzie, leggen we het weer bij" enz rotzooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! soms kun je net mazzel hebben
Hier is een nummer goed van toepassing:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij bijna iedereen behalve Nick![]()
quote:
ik koop er vooral schoonmaak spulletjes. en heeel soms als je mazzel hebt is er wat leuks. ik heb voornamelijk veel pech met spullen van de action.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben er best goede spulletjes tussen die "In dit huis lachen wij, knuffelen wij, maken we ruzi, leggen we het weer bij" enz rotzooi!
Wel goed dat je er nog aan dacht danquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:39 schreef DJMO het volgende:
Godver. Ik ga voor Tea Tree olie naar de action, ik kom met kwasten, soda, cola en latex handschoenen terug, maar de olie hebben ze niet meer in het assortiment![]()
Mjah, ik gebruik tegenwoordig de google shoppinglist maar, want anders vergeet ik inderdaad de helft mee te nemenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel goed dat je er nog aan dacht dan
Ik kom altijd met heel veel dingen thuis van de action, behalve hetgeen waarvoor ik kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |