Ben er nog lang niet joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.
joe succesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak
Laat de fatsoenlijke maar aan me zitten hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]Die moet straks de bitches van zich af slaan met een knuppel joh!
De chicks liggen al op de loer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.
Ik heb er wel meerdere,bijna elk jaar wel 1 waar ik een herinnering aan heb.quote:
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla er net eentje uit de lucht
helaas! maar wel lekker gewerkt gozerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helaas! maar wel lekker gewerkt gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |