SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh oh je bent in slaapgevallen voor de DT?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waren jullie met zn tweeen vannacht?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat niet eens,was met ons Mario in DT hunt en druk dezelfde smiley aan,dan ben je weg.Dus hij had hem.![]()
kan gebeuren kerel
en wat heerlijk voor mario, die heeft weer lekker geslapen dus
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Deze zocht ik dus, @FreshFruit
Op eBay gekocht, en is op vakantie gejat door een paar gastjes op het strand van Port Barton.![]()
![]()
Maar heb al bijna een jaar 0,0 fysiek contact gehad.
Pootje geven als je iemand voor het eerst ontmoet zou bijvoorbeeld wel leuk zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Raf en Straat waren er ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waren jullie met zn tweeen vannacht?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook belangrijk ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
kan gebeuren kerel
en wat heerlijk voor mario, die heeft weer lekker geslapen dus
Je bent toch wel bij je familie geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef Rafeiro het volgende:
Maar heb al bijna een jaar 0,0 fysiek contact gehad.
Pootje geven als je iemand voor het eerst ontmoet zou bijvoorbeeld wel leuk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan kan het toch ook nog moderna zijn?Gewoon alles door elkaarquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ach schatje !quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zocht ik dus, @:Freshfruit
Op eBay gekocht, en is op vakantie gejat door een paar gastjes op het strand van Port Barton.![]()
![]()
In de tuin op afstand, soms binnen op afstand.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent toch wel bij je familie geweest?
Risicogroep en lichtelijk ASS. Ik kom echt nergens.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jonkje toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In de tuin op afstand, soms binnen op afstand.
Risicogroep en lichtelijk ASS. Ik kom echt nergens.
Heb jij weer.quote:
ik heb ze in alle soorten en maten
maar ja
als je buitenaf woont is het bijna onmogelijk geen vliegen in huis te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla er net eentje uit de lucht
![]()
Ik ben blij dat ik daar van af ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef greysbones het volgende:
ik heb ze in alle soorten en maten
maar ja
als je buitenaf woont is het bijna onmogelijk geen vliegen in huis te hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nr aantal posts gebruiker % van tot. (1779)
1 149 FreshFruit 8.38%
2 73 chufi 4.1%
3 71 Rafeiro 3.99%
4 51 Schakeltopia 2.87%
5 47 DJMO 2.64%
6 35 HeatWave 1.97%
7 32 gebrokenglas 1.8%
8 30 mario390 1.69%
9 28 Moonlight 1.57%
@mario390 nu sta je er wel in![]()
![]()
Jeetje Moon.
wat een gladjakkerquote:![]()
![]()
![]()
wel een lekker nummer![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Patat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingen![]()
![]()
die heeft wat met vreemdtalige nummers'quote:
heeft ook franse rap en spaanse nummers in zijn playlist staan
en zelfs een uberrelaxed chinees nummerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wist ik.quote:
Heb je haar ook weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zwitsers dialect volgens mij. Wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft wat met vreemdtalige nummers'
heeft ook franse rap en spaanse nummers in zijn playlist staan
en zelfs een uberrelaxed chinees nummer
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
twijfel nog een beetje of dit nou goed of slecht is![]()
![]()
Ben er nog lang niet joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent deze maand winnaar van DTS.,er komt genoeg op je af.Die moet straks de bitches van zich af slaan met een knuppel joh!
![]()
joe succesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef Moonlight het volgende:
Tijd om verder te gaan met de grote schoonmaak![]()
Laat de fatsoenlijke maar aan me zitten hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]Die moet straks de bitches van zich af slaan met een knuppel joh!
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
De chicks liggen al op de loer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hm misschien volgende maand ook maar eens een poging doen dan.
Wat is jullie zomerhit ever?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och aeme jullie, dat zal wel echt, jawel, bagger zijn,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb er wel meerdere,bijna elk jaar wel 1 waar ik een herinnering aan heb.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vengaboys sowieso
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla er net eentje uit de lucht![]()
![]()
helaas! maar wel lekker gewerkt gozerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoek al een half uur naar een fragment van Blind Fury waarin Rutger Hauer een blinde man speelt die een vlieg hoort en dan in 2en hakt met zijn zwaard. Leek me wel toepasselijk maar ben er niet in geslaagd.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
helaas! maar wel lekker gewerkt gozerKen je die fragment die ik beschrijf?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: