SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlHow can I make this topic about me?![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja DJMO, als ik zoiets kwijt ben zou ik me na 5 minuten al aan mezelf ergeren en vervolgens gewoon straks bij het wandelen even nieuwe halen bij de AH.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb juist gisteren m'n tas volledig leeggehaald omdat ik een andere rugzak mee wilde nemen. Dus nee, hij zit er echt niet in. En ik weet nog precies wanneer ik 'm voor het laatst gebruikt heb, maar waar ik 'm daarna heb gelaten mag Joost weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:33 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Ja maar misschien heb je 'm er al ingestopt en weet je dat even niet meer. Ik zou toch maar even checken....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik ga er vanuit dat ze alle logische plekken zelf al gecontroleerd heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de schuur? Daar leg je dat soort spul toch niet neer?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Blijven de onlogische plekken over. Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ze alle logische plekken zelf al gecontroleerd heeftHow can I make this topic about me?![]()
Mogguh moonlight. Zeg, als jij tekenspray hebt gebruikt, waar zou jij dat dan neerleggen?quote:How can I make this topic about me?![]()
In de badkamer?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh moonlight. Zeg, als jij tekenspray hebt gebruikt, waar zou jij dat dan neerleggen?![]()
![]()
Zei ik dus ook al.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat had ik dus laatst ook met fitness handschoenen. Ik letterlijk van zolder tot kruipkelder alles afgezocht. NIET te vinden. Ik naar de action om 7 uur 's avonds, nieuwe kopen. Onderweg naar huis bedacht ik me dat ik een schoenlepel nodig had, dus ik kom thuis en bedacht me dat die wel eens in een bepaalde tas kon zitten. Ik pak die tas, kieper 'm ondersteboven, en wat kwam er tevoorschijn? Geen schoenlepel, maar wel een paar fitnesshandschoenenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja DJMO, als ik zoiets kwijt ben zou ik me na 5 minuten al aan mezelf ergeren en vervolgens gewoon straks bij het wandelen even nieuwe halen bij de AH.![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Medicijnkastje toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien ligt het daar wel ergens !“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus laatst ook met fitness handschoenen. Ik letterlijk van zolder tot kruipkelder alles afgezocht. NIET te vinden. Ik naar de action om 7 uur 's avonds, nieuwe kopen. Onderweg naar huis bedacht ik me dat ik een schoenlepel nodig had, dus ik kom thuis en bedacht me dat die wel eens in een bepaalde tas kon zitten. Ik pak die tas, kieper 'm ondersteboven, en wat kwam er tevoorschijn? Geen schoenlepel, maar wel een paar fitnesshandschoenen![]()
![]()
How can I make this topic about me?![]()
oh gevondengewoon op de plaats waar ik net ook al keek , maar verscholen achter wat dingen die ik nooit gebruik verder
Achter de spiegel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft er een medicijnkast? Ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slotje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
oh gevondengewoon op de plaats waar ik net ook al keek , maar verscholen achter wat dingen die ik nooit gebruik verder
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
![]()
Nu in de rugzak ermee.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nog steeds mijn fietssleutel kwijt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nog steeds mijn fietssleutel kwijt.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar helpen een paar goede trappen tegen het slot.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nog steeds mijn fietssleutel kwijt.How can I make this topic about me?![]()
Volgendequote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nog steeds mijn fietssleutel kwijt.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bij een AXA ook?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar helpen een paar goede trappen tegen het slot.
Of even met de flex.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flex welquote:
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende
Waar heb je hem voor het laatst gezien?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik die maar.quote:
Oei. Die vind je niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.How can I make this topic about me?![]()
Nee,die was er niet bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei dat is wel lastigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.
Als ik naar de fietsenmaker ga,die wil dat toch wel doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik naar de fietsenmaker ga,die wil dat toch wel doen?
Een echte dief gaat niet die moeite doen van langs de slotenmaker. Die heeft een slotenmaker niet eens nodig.How can I make this topic about me?![]()
Hoe gestolen ziet die fiets er uit ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik naar de fietsenmaker ga,die wil dat toch wel doen?![]()
Heeft weinig zin,1 klein sleuteltje.Trouwens op FB delen mensen hier in de buurt vaak netjes wat ze gevonden hebben .En dat is best veel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MorguhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Totaal niet,het is een weduwe met een mand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een uitgeleefde oma-fiets dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet,het is een weduwe met een mand.![]()
Hoi Jacq.Iemand vroeg gisteren waarom wij Turks konden posten.quote:
Niet uitgeleefd.quote:
Hoi Fresch nou omdat ik het ook spreekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Jacq.Iemand vroeg gisteren waarom wij Turks konden posten.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik postte ook dat ik het van jou had geleerd.En Moon kan het ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Fresch nou omdat ik het ook spreek
Top van moonquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik postte ook dat ik het van jou had geleerd.En Moon kan het ook.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zelfs Soury kan het.quote:
Geweldig😁👍quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ze bedoeld het dan wel niet zo.quote:
ow ach ik spreek het beter als dat ik het kan schrijvenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zwembad al vol?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ach ik spreek het beter als dat ik het kan schrijven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja na ruim 7 uurquote:
Goeiemoarn freon.quote:
Dat zijn flink wat liters.quote:
exact maar goed zit een pomp in en zon bol met chloor tablet dus hij blijft wel heel de zomer schoonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jezus wat zijn ze traag bij het KNMI vandaag
Wel netjes.quote:
Beetje laat nu mss,maar er zijn ook warmtematten te koop om het zwembad te verwarmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact maar goed zit een pomp in en zon bol met chloor tablet dus hij blijft wel heel de zomer schoon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
serieus link?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje laat nu mss,maar er zijn ook warmtematten te koop om het zwembad te verwarmen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3CjjkahoCM2kQAvD_BwE![]()
![]()
![]()
cool zwembad is nu ook al warm heb er natuurlijk geen koud water in gegooid meteen warm water erin gedaan maar dit is slimmerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3CjjkahoCM2kQAvD_BwEFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Spelletje ik ga op vakantie en ik neem mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name die laatste doet het hem
Och mezelf kennende vergeet ik altijd wel ietsquote:Maar goed. Gelukkig hebben ze winkels uitgevonden
Ik zag ze ergens voorbijkomen en vond het ook wel top.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cool zwembad is nu ook al warm heb er natuurlijk geen koud water in gegooid meteen warm water erin gedaan maar dit is slimmer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga er 1 kopen thnxxquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag ze ergens voorbijkomen en vond het ook wel top.
Maar is toch wel een mooie oplossing?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Schakelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zon heeft dag rustFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zeker man. ik zou er zelf nooit aan beginnen, maar ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar is toch wel een mooie oplossing?
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Die schijnt hier volop andersquote:
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hier schijnt de zon wel op[ het moment“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moai huh, zo kofje drinkequote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hier ook een gootsteen maar niet te warm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.
How can I make this topic about me?![]()
lekker,mei in stikje koeke derbij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb jij nog koffie?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ah. Google Translate maakt er gootsteen van.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef Schakeltopia het volgende:
hier ook een zonnetje, maar niet te warmHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Google Translate maakt er gootsteen van.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Sukerbole?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yess precies de juistequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh Ggquote:
ben het kwijt hoe ik plaatjes postteFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is dus echt geef frysk.quote:
Mrs L.quote:
Goedemorgen Schakel![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Zo dat was één ding dat ik van m'n lijstje voor vandaag kan afstrepen.
Nu maar even een rondje kruidvat, action, en hans anders doenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt dat het heel frysk isBrea was bij ons roggebrood. Is lekker met zoute haring.
Succes met je rondje winkels
Ik doe vandaag even rustig aan
Moet alleen van de week nog wel even spul halen voor muggenbulten, heb er nu weer een op mijn hand, gelukkig maar een kleintjeLet's take the long way home, love is burning slowly
Maar deze jeukt wel erg kut beesten ook
ik eet in de winter wel roggebrood met kaasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Brea was bij ons roggebrood. Is lekker met zoute haring.
![]()
bij de snert
4 op een rij.
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
oei hebben die vieze muggen je te pakken gehad mrsloveable. wat een ellende kan dat zijn!
Dat is ook lekker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik eet in de winter wel roggebrood met kaas![]()
bij de snert
Wat heftigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
oei hebben die vieze muggen je te pakken gehad mrsloveable. wat een ellende kan dat zijn!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent zelf mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het is weer zo ver, vorig jaar weinig last gehad eigenlijk.. maar als ik azaron in huis heb smeer ik dat erop en is de jeuk zo wegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
oei hebben die vieze muggen je te pakken gehad mrsloveable. wat een ellende kan dat zijn!
Heb je paracetamol in huis?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar deze jeukt wel erg kut beesten ook
https://www.flaironline.n(...)-muggenbeet-trucjes/
"Paracetamol
Je hebt altijd wel een paracetamol of aspirine bij de hand of in de buurt. Breek het tabletje en maak het fijn. Voeg een beetje water toe en zorg dat het een pasta wordt. Dit goedje smeer je op de muggenbeet en voilà, de jeuk neemt af."Ik heb er één en ik ben er trots op
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het is weer zo ver, vorig jaar weinig last gehad eigenlijk.. maar als ik azaron in huis heb smeer ik dat erop en is de jeuk zo wegIk heb het recht om te bepalen!![]()
Zelfs bij de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?
Oh dat is wel handig idd, maar gene paracetamol in huis..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je paracetamol in huis?
https://www.flaironline.n(...)-muggenbeet-trucjes/
"Paracetamol
Je hebt altijd wel een paracetamol of aspirine bij de hand of in de buurt. Breek het tabletje en maak het fijn. Voeg een beetje water toe en zorg dat het een pasta wordt. Dit goedje smeer je op de muggenbeet en voilà, de jeuk neemt af."
Mijn zusjes gingen altijd bij elkaar met nagels kruisjes zetten op de plek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep is zo'n stick https://www.kruidvat.nl/azaron-insectenbeet-stick/p/21598quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?Let's take the long way home, love is burning slowly
dit fenomeen herken ik!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn zusjes gingen altijd bij elkaar met nagels kruisjes zetten op de plek.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ik heb zelf eigenlijk niet vaak last ervan. heel soms als ik begin te kriebelen dan gaat het jeuken. zolang ik er niet aan kriebel gaat het vaak wel goedIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zelf eigenlijk niet vaak last ervan. heel soms als ik begin te kriebelen dan gaat het jeuken. zolang ik er niet aan kriebel gaat het vaak wel goed
Bij mij verschilt het ene keer word ik veel/vaak geprikt andere keer weer niet..Let's take the long way home, love is burning slowly
"zolang ik er niet aan kriebel gaat het vaak wel goed. Schakeltopia" past ook prima op een tegel.quote:![]()
En tegenwoordig doen ze heel andere dingen met hun kruisjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn zusjes gingen altijd bij elkaar met nagels kruisjes zetten op de plek.Hee peeps!
![]()
Papa ToT.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En tegenwoordig doen ze heel andere dingen met hun kruisjes?Hee peeps!
![]()
Ze hebben beide al 2 kids.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja iedereen wel denk ik. Maar helpt niet he? Azijn helpt wel maar ruikt wel erg sterk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:55 schreef ToT het volgende:
Maar met de nagel een kruisje zetten deden wij vroeger idd ook.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Papa ToT.![]()
Ze hebben beide al 2 kids.Hee man!
Ah!![]()
![]()
Denk aan een wit paard wat van een heuvel afrent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
....maar niet aan een ijsbeer met een rode sjaal en een rode muts!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk aan een wit paard wat van een heuvel afrent.![]()
Donderdag een dag met extreme temperaturen rond de dertig daarna regen en iets zachter gelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is extreem?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Donderdag een dag met extreme temperaturen rond de dertig daarna regen en iets zachter gelukkig35 graden komende zaterdag.
Blijkt het de weersverwachting in Mongolië te zijn!![]()
![]()
nou, ik ben nu gewoon een complete tas met kabels kwijt_!
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!35 graden komende zaterdag.
Blijkt het de weersverwachting in Mongolië te zijn!
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
Toch leuk om te weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!35 graden komende zaterdag.
Blijkt het de weersverwachting in Mongolië te zijn!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het zal ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Dat moet wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien omdat ik dit vrij vaak gedraaid heb.
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zo maar even in de schuur kijken, iets anders kan ik me zo snel niet bedenkenquote:
Of je hebt ze weg gegooid.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo maar even in de schuur kijken, iets anders kan ik me zo snel niet bedenken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The one and only Lady greys.quote:![]()
![]()
Een tas met kabels , dat zeg ik tochquote:![]()
Ik heb een oud kabeltje nodig om een dasring van te vlechten
Leo?quote:
Met Mini-ToT gaat het goed!Zit bij mij op schoot tekenfilms te kijken, dus typen gaat weer ff kut.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Leo?
Met Mini-ToT gaat het goed!Zit bij mij op schoot tekenfilms te kijken, dus typen gaat weer ff kut.
![]()
![]()
![]()
vandaag weer peuterspeelzaal?
of papa speelzaal?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mini heeft altijd leuke shirts aan ,waar kopen jullie die?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Leo?
Peuterspeelzaal, vanmiddag!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vandaag weer peuterspeelzaal?
of papa speelzaal?
Zou gisteren ook gaan, maar die ochtenden zijn altijd zo kut.![]()
Maaruh... hoe lossen jullie de jeuk van muggenbulten dan zelf op? Azijn ruikt te sterk en kruisjes helpen niet.![]()
ze zijn nu bezig om ook kinderopvang te vergoeden bij 1 werkende ouder..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Peuterspeelzaal, vanmiddag!
Zou gisteren ook gaan, maar die ochtenden zijn altijd zo kut.
maar of dat vlot gaat ?
geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mini heeft altijd leuke shirts aan ,waar kopen jullie die?
Vooral Zalando (als het in de opruiming is), soms Wehkamp, en toen hij kleiner was ook van Zeeman en Kik.![]()
![]()
net zo lang krabben tot het kapot isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:12 schreef SolidasRock het volgende:
Maaruh... hoe lossen jullie de jeuk van muggenbulten dan zelf op? Azijn ruikt te sterk en kruisjes helpen niet.![]()
![]()
heb weinig muggenbulten, dus meestal helpt een kruisjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Okee dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn nu bezig om ook kinderopvang te vergoeden bij 1 werkende ouder..
maar of dat vlot gaat ?
geen idee
Ja ik heb een sociaal-medische indicatie dus bij ons wordt het op een paar losse euro's per maand na ook gewoon vergoed. (Iets van ¤7,50 of whatever eigen bijdrage.)![]()
Dat hoedje is trouwens ook geweldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Vooral Zalando (als het in de opruiming is), soms Wehkamp, en toen hij kleiner was ook van Zeeman en Kik.
Ik wil binnenkort wat voor mijn neefjes kopen,vandaar mijn vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sjah, je nick is niet voor niets MOONlight. Dan had je maar voor SUNlight moeten kiezen hoorquote:
Dit idd. Hooguit lichtjes krabben zonder het te beschadigen.quote:
Maar er zijn wel lotions tegen. Hebben we ook nog wel boven liggen.
Ben eergisteren ook aardig geprikt tijdens een fietstocht, maar ik merk het nauwelijks op.![]()
Bedankt eh !quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sjah, je nick is niet voor niets MOONlight. Dan had je maar voor SUNlight moeten kiezen hoor![]()
![]()
Dat is zeep.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sjah, je nick is niet voor niets MOONlight. Dan had je maar voor SUNlight moeten kiezen hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
krabbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:12 schreef SolidasRock het volgende:
Maaruh... hoe lossen jullie de jeuk van muggenbulten dan zelf op? Azijn ruikt te sterk en kruisjes helpen niet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Daar ging m'n koffie over m'n tobo heenquote:
H en M heeft vaak hoedjes of Zaraquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoedje is trouwens ook geweldig.
Ik wil binnenkort wat voor mijn neefjes kopen,vandaar mijn vraag.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Haha leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hoedje is trouwens ook geweldig.
Ik wil binnenkort wat voor mijn neefjes kopen,vandaar mijn vraag.
Ik weet niet precies waar mevrouw ToT die heeft gekocht. Een ander hoedje had ik op eBay gekocht toen hij 1 werd, maar op de Filipijnen waren er een paar jochies die het van hem hadden afgejat zonder dat we het merkten.![]()
![]()
lekker briesje erdoor
hier staat alles open
wat open kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben de Pfaffs aan het kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier niet alles hoor, balkondeur en slaapkamerraam staan open met muggenhor maar de voordeur blijft dicht. je weet niet wat er allemaal binnen komt lopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
lekker briesje erdoor
hier staat alles open
wat open kan![]()
![]()
bel net de HA voor zoonlief die de ogen ontstoken heeft
wordt me gewoon ff gezegd dat is niet zo
is hooikoorts
ok danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
koekoek, man3quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
bel net de HA voor zoonlief die de ogen ontstoken heeft
wordt me gewoon ff gezegd dat is niet zo
is hooikoorts
ok danIk heb het recht om te bepalen!![]()
Gerend of gewoon vrij grote stappen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hoefde alleen boven 4 raampies open te gooien![]()
Die van ons stond vannacht weer open.Straks maar even een gesprekje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier niet alles hoor, balkondeur en slaapkamerraam staan open met muggenhor maar de voordeur blijft dicht. je weet niet wat er allemaal binnen komt lopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en niet janken werkt ook goed tegen de jeukquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in dat we dat standaard doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ben ff een foto van dat andere hoefje aan het zoeken, maar Facebook is tegenwoordig kut met op datum zoeken.![]()
Het begin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jee...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van ons stond vannacht weer open.Straks maar even een gesprekje.![]()
hoefje>quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
Ben ff een foto van dat andere hoefje aan het zoeken, maar Facebook is tegenwoordig kut met op datum zoeken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah nee nee, zal ik niet doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en niet janken werkt ook goed tegen de jeuk
![]()
![]()
3 minuten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gespringtouwt vanochtend dus ik ben gewoon erg snel vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben al naar de markt geweest
honden uitgelaten
aquarium schoon gemaakt
en opgeruimd![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
honden uitgelaten
aquarium schoon gemaakt
en opgeruimd
En dit was maar 1 dag, morgen weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
honden uitgelaten
aquarium schoon gemaakt
en opgeruimd![]()
![]()
![]()
kwart voor 7quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hoelaat ben je opgestaan dan greys, 6 uur?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Is dit een knipoog naar mij of toeval?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
niet meteen denken dat je rocky bent![]()
scherpquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit een knipoog naar mij of toeval?
ik bedoelde eigenlijk die van die filmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit een knipoog naar mij of toeval?
Adriaaannnnnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die van die film
Dit al gezien?quote:
Aaaaah...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die van die film![]()
lekker wel een likjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:31 schreef Schakeltopia het volgende:
oke nu weer stoppen met liken want anders komt ik te hoog
als je wilt dat het werkt moet er sowieso meer dan 40%Deet in zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef Rafeiro het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/DEET Die dus.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En als je iemand weet die in Griekenland op vakantie is, daat kan je sterkere kopen dan hier.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:34 schreef Rafeiro het volgende:
En als je iemand weet die in Griekenland op vakantie is, daat kan je sterkere kopen dan hier.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voornamelijk Grieken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk niet dat er nu veel mensen in griekenland zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn pa en vriendin wel. 2x geprikt en Corfu.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk niet dat er nu veel mensen in griekenland zittenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En vluchtelingen nog steeds.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alright nicequote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn pa en vriendin wel. 2x geprikt en Corfu.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Masterfoto.quote:
Ik vanmiddag hier 1x.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn pa en vriendin wel. 2x geprikt en Corfu.![]()
![]()
je weet toch wel dat je ons niet zo jaloers mag makenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je ons niet zo jaloers mag maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet altijd wachten totdat er een quote is voordat ik die foto's zie![]()
![]()
Dat stond er nie bij.quote:![]()
Ik was vannacht een betje dom.
dan ineens zie ik een afbeelding linkie, en dank ik huh wanneer is die gepost dan
oh oh je bent in slaapgevallen voor de DT?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stond er nie bij.![]()
Ik was vannacht een betje dom.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
wat zeg je willem lex?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stond er nie bij.![]()
Ik was vannacht een betje dom.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
24e krijg ik mijn 2eDan nog 1 week en weer beetje richting normaal.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
aaaaaaaahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had hij ook een hoedje op!![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: