Achter de spiegel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft er een medicijnkast? Ik niet.
Slotje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
oh gevondengewoon op de plaats waar ik net ook al keek , maar verscholen achter wat dingen die ik nooit gebruik verder
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
oh gevondengewoon op de plaats waar ik net ook al keek , maar verscholen achter wat dingen die ik nooit gebruik verder
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:42 schreef DJMO het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nog steeds mijn fietssleutel kwijt.
Daar helpen een paar goede trappen tegen het slot.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Volgendequote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
Bij een AXA ook?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar helpen een paar goede trappen tegen het slot.
Of even met de flex.
Flex welquote:
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Had ik die maar.quote:
Oei. Die vind je niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.
Nee,die was er niet bij.quote:
Oei dat is wel lastigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hem verloren ergens in het park toen ik mijn jas uit deed.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik naar de fietsenmaker ga,die wil dat toch wel doen?
Hoe gestolen ziet die fiets er uit ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik naar de fietsenmaker ga,die wil dat toch wel doen?
Heeft weinig zin,1 klein sleuteltje.Trouwens op FB delen mensen hier in de buurt vaak netjes wat ze gevonden hebben .En dat is best veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |