Hier niet alles hoor, balkondeur en slaapkamerraam staan open met muggenhor maar de voordeur blijft dicht. je weet niet wat er allemaal binnen komt lopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:19 schreef greysbones het volgende:
lekker briesje erdoor
hier staat alles open
wat open kan
koekoek, man3quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
bel net de HA voor zoonlief die de ogen ontstoken heeft
wordt me gewoon ff gezegd dat is niet zo
is hooikoorts
ok dan
Gerend of gewoon vrij grote stappen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hoefde alleen boven 4 raampies open te gooien
Die van ons stond vannacht weer open.Straks maar even een gesprekje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier niet alles hoor, balkondeur en slaapkamerraam staan open met muggenhor maar de voordeur blijft dicht. je weet niet wat er allemaal binnen komt lopen.
krijg je dus gewoon niks voorquote:
en niet janken werkt ook goed tegen de jeukquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in dat we dat standaard doen
Het begin.quote:
O jee...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van ons stond vannacht weer open.Straks maar even een gesprekje.
hoefje>quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
Ben ff een foto van dat andere hoefje aan het zoeken, maar Facebook is tegenwoordig kut met op datum zoeken.
Ah nee nee, zal ik niet doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en niet janken werkt ook goed tegen de jeuk
3 minuten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gespringtouwt vanochtend dus ik ben gewoon erg snel vandaag
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
ik ben al naar de markt geweest
honden uitgelaten
aquarium schoon gemaakt
en opgeruimd![]()
En dit was maar 1 dag, morgen weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:24 schreef greysbones het volgende:
ik ben al naar de markt geweest
honden uitgelaten
aquarium schoon gemaakt
en opgeruimd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |