Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hier schijnt de zon wel op[ het moment
moai huh, zo kofje drinkequote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.
Hier ook een gootsteen maar niet te warm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.
lekker,mei in stikje koeke derbij.quote:
heb jij nog koffie?quote:
Ah. Google Translate maakt er gootsteen van.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef Schakeltopia het volgende:
hier ook een zonnetje, maar niet te warm
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Google Translate maakt er gootsteen van.
quote:
Sukerbole?quote:
yess precies de juistequote:
Morguh Ggquote:
Dat is dus echt geef frysk.quote:
Mrs L.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt dat het heel frysk is
ik eet in de winter wel roggebrood met kaasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Brea was bij ons roggebrood. Is lekker met zoute haring.
Dat is ook lekker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik eet in de winter wel roggebrood met kaas![]()
bij de snert
Wat heftigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
oei hebben die vieze muggen je te pakken gehad mrsloveable. wat een ellende kan dat zijn!
Je bent zelf mooi.quote:
Ja het is weer zo ver, vorig jaar weinig last gehad eigenlijk.. maar als ik azaron in huis heb smeer ik dat erop en is de jeuk zo wegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef Schakeltopia het volgende:
oei hebben die vieze muggen je te pakken gehad mrsloveable. wat een ellende kan dat zijn!
Heb je paracetamol in huis?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar deze jeukt wel erg kut beesten ook
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het is weer zo ver, vorig jaar weinig last gehad eigenlijk.. maar als ik azaron in huis heb smeer ik dat erop en is de jeuk zo weg
Zelfs bij de Albert Heijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?
Oh dat is wel handig idd, maar gene paracetamol in huis..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je paracetamol in huis?
https://www.flaironline.n(...)-muggenbeet-trucjes/
"Paracetamol
Je hebt altijd wel een paracetamol of aspirine bij de hand of in de buurt. Breek het tabletje en maak het fijn. Voeg een beetje water toe en zorg dat het een pasta wordt. Dit goedje smeer je op de muggenbeet en voilà, de jeuk neemt af."
Yep is zo'n stick https://www.kruidvat.nl/azaron-insectenbeet-stick/p/21598quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat ken ik niet, kan je dat gewoon bij de drogist kopen?
dit fenomeen herken ik!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn zusjes gingen altijd bij elkaar met nagels kruisjes zetten op de plek.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zelf eigenlijk niet vaak last ervan. heel soms als ik begin te kriebelen dan gaat het jeuken. zolang ik er niet aan kriebel gaat het vaak wel goed
"zolang ik er niet aan kriebel gaat het vaak wel goed. Schakeltopia" past ook prima op een tegel.quote:
En tegenwoordig doen ze heel andere dingen met hun kruisjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn zusjes gingen altijd bij elkaar met nagels kruisjes zetten op de plek.
Papa ToT.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En tegenwoordig doen ze heel andere dingen met hun kruisjes?Hee peeps!
Ja iedereen wel denk ik. Maar helpt niet he? Azijn helpt wel maar ruikt wel erg sterk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:55 schreef ToT het volgende:
Maar met de nagel een kruisje zetten deden wij vroeger idd ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Papa ToT.![]()
Ze hebben beide al 2 kids.
Denk aan een wit paard wat van een heuvel afrent.quote:
....maar niet aan een ijsbeer met een rode sjaal en een rode muts!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk aan een wit paard wat van een heuvel afrent.
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Donderdag een dag met extreme temperaturen rond de dertig daarna regen en iets zachter gelukkig
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!35 graden komende zaterdag.
Blijkt het de weersverwachting in Mongolië te zijn!
@gebrokenglasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
nou, ik ben nu gewoon een complete tas met kabels kwijt_!
Toch leuk om te weten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
DuckDuckGo denkt dat ik een mongool ben!35 graden komende zaterdag.
Blijkt het de weersverwachting in Mongolië te zijn!
Het zal ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
Dat moet wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien omdat ik dit vrij vaak gedraaid heb.
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:01 schreef DJMO het volgende:
Zo maar even in de schuur kijken, iets anders kan ik me zo snel niet bedenkenquote:
Of je hebt ze weg gegooid.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo maar even in de schuur kijken, iets anders kan ik me zo snel niet bedenken
The one and only Lady greys.quote:
Een tas met kabels , dat zeg ik tochquote:
Leo?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Leo?
Met Mini-ToT gaat het goed!Zit bij mij op schoot tekenfilms te kijken, dus typen gaat weer ff kut.
Mini heeft altijd leuke shirts aan ,waar kopen jullie die?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Leo?
Met Mini-ToT gaat het goed!Zit bij mij op schoot tekenfilms te kijken, dus typen gaat weer ff kut.
Peuterspeelzaal, vanmiddag!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vandaag weer peuterspeelzaal?
of papa speelzaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |