Hoi Jacq.Iemand vroeg gisteren waarom wij Turks konden posten.quote:
Niet uitgeleefd.quote:
Hoi Fresch nou omdat ik het ook spreekquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Jacq.Iemand vroeg gisteren waarom wij Turks konden posten.
Ik postte ook dat ik het van jou had geleerd.En Moon kan het ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoi Fresch nou omdat ik het ook spreek
Top van moonquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik postte ook dat ik het van jou had geleerd.En Moon kan het ook.
Zelfs Soury kan het.quote:
Geweldig😁👍quote:
Ze bedoeld het dan wel niet zo.quote:
ow ach ik spreek het beter als dat ik het kan schrijvenquote:
Zwembad al vol?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ach ik spreek het beter als dat ik het kan schrijven
ja na ruim 7 uurquote:
Goeiemoarn freon.quote:
Dat zijn flink wat liters.quote:
exact maar goed zit een pomp in en zon bol met chloor tablet dus hij blijft wel heel de zomer schoonquote:
Wel netjes.quote:
Beetje laat nu mss,maar er zijn ook warmtematten te koop om het zwembad te verwarmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact maar goed zit een pomp in en zon bol met chloor tablet dus hij blijft wel heel de zomer schoon
serieus link?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje laat nu mss,maar er zijn ook warmtematten te koop om het zwembad te verwarmen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3CjjkahoCM2kQAvD_BwE
cool zwembad is nu ook al warm heb er natuurlijk geen koud water in gegooid meteen warm water erin gedaan maar dit is slimmerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3CjjkahoCM2kQAvD_BwE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name die laatste doet het hem
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Och mezelf kennende vergeet ik altijd wel ietsquote:
Ik zag ze ergens voorbijkomen en vond het ook wel top.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cool zwembad is nu ook al warm heb er natuurlijk geen koud water in gegooid meteen warm water erin gedaan maar dit is slimmer
ga er 1 kopen thnxxquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag ze ergens voorbijkomen en vond het ook wel top.
Maar is toch wel een mooie oplossing?quote:
Goedemorgen Schakelquote:
zeker man. ik zou er zelf nooit aan beginnen, maar ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar is toch wel een mooie oplossing?
Die schijnt hier volop andersquote:
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hier schijnt de zon wel op[ het moment
moai huh, zo kofje drinkequote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjir ek in sinstsje,mar net te waarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |