Je hart als het goed is. Zou niet best zijn als het dat niet deed.quote:
Goedemorgen heer GG.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, ik lees het. Periodeperikelen.Succes!
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, ik lees het. Periodeperikelen.Succes!
Het is hier ook best te doen,en ik ben al een tijdje wakker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh! U bent er ook weer vroeg bij vandaag. Of uit bed gedreven door de warmte.
Ik moet zeggen dat het hier in huis erg meevalt qua hitte.
Da's goed nieuws. Ja, met dit soort dingen houden wij mannen totaal geen rekening.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komen
Ja, ik normaal ook niet, het komt zoals het komt, heb ik verder geen invloed op (tenzij ik de pil zou gaan slikken, maar ik heb geen zin in hormoontroep in m'n lijf, en daarbij het zou voor het neveneffect zijn dat ik hem zou slikken, want ik ben gesteriliseerd, dus heb dat ding verder nergens voor nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's goed nieuws. Ja, met dit soort dingen houden wij mannen totaal geen rekening.
Goedemorgen vriendquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend,dat is fijn wakker worden zeker?
Je kan ook de pil door slikken,dan heb je een tijd geen menstruatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komen
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan ook de pil door slikken,dan heb je een tijd geen menstruatie.
Na een tijd wel kans op een doorbraakbloeding.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik normaal ook niet, het komt zoals het komt, heb ik verder geen invloed op (tenzij ik de pil zou gaan slikken, maar ik heb geen zin in hormoontroep in m'n lijf, en daarbij het zou voor het neveneffect zijn dat ik hem zou slikken, want ik ben gesteriliseerd, dus heb dat ding verder nergens voor nodig)
Kijk je frans tennis dan ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet bij deze steeds aan jou denken.![]()
[ afbeelding ]
Moet ik wel eens voor werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet bij deze steeds aan jou denken.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb te weinig gezien dit keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
Ik ben iets kwijt
Schoenlepel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
Ik ben iets kwijt
Bloed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Jammer genoeg wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja onze hoop in Bange Dagen Kiki lag er weer veels te vroeg uit ....
Touwtje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee, die hangt naast me.quote:
Nou,wat ben je nu weer kwijt?quote:
tekenspray . Ik weet dat ik het moet hebben, maar waar?quote:
Nee, daar wilde ik 'm juist instoppenquote:
Echt hoor.quote:
Daar ligt m'n bestek. Mijn rommella zit rechts, maar daar ligt het ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort dingen leg ik altijd in het linker keukenlaatje.
Ja maar misschien heb je 'm er al ingestopt en weet je dat even niet meer. Ik zou toch maar even checken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |