SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of trein.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
beter je topic gekaapt dan je vliegtuig of bootYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Als ik in een Leopard zou zitten zou ik me denk ik wel veilig voelen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik niet als je Leopard door de vijand is gekaaptquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik in een Leopard zou zitten zou ik me denk ik wel veilig voelen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik weet nog wel een straaljagerpiloot trouwens. Die in America training gaf.
Maar beetje out of my league. Huhu.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:
Nix over gelezen. Zie m liever wel wat posten. T zal wel Chufi. Fijne voortzetting.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
frhg* Contra principia negantem disputari non potest *
lkjkij* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik kan dit niet..![]()
Succes sjappies.* Contra principia negantem disputari non potest *
talk met onze ex - speler
marc janko, alex maninger ex arsenal goalmann
ivica vastic onze erste em- tor gemakt in 2008
berti vogts - duitser ,teambass van duitse team 1996![]()
Haags godThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nix meer te doen hier?* Contra principia negantem disputari non potest *
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry.. met jou kan ik nix.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rafeiro / 1252 / +24 / +4 / 1079 / 1415
2. Schakeltopia / 860 / +48 / +0 / 4788 / 5296
3. mario390 / 716 / +3 / +43 / 725 / 1052
4. greysbones / 593 / +35 / +0 / 3335 / 3568
5. Superbadeendje / 592 / +9 / +0 / 1176 / 1559
6. Mrsloveable / 565 / +17 / +0 / 1293 / 1623
7. DJMO / 545 / +12 / +0 / 280 / 449
8. FreshFruit / 426 / +214 / +0 / 902 / 1068
9. chufi / 409 / +5 / +37 / 193 / 352
10. PlymouthFury / 385 / +0 / +0 / 330 / 394
11. Moonlight / 371 / +22 / +0 / 1197 / 1393
12. Straatverlichting / 363 / +38 / +6 / 219 / 335
13. Maanvis / 301 / +0 / +0 / 302 / 423
14. engine / 275 / +23 / +0 / 894 / 1024
15. Dajha / 252 / +35 / +0 / 1512 / 1646
16. m1st1g / 249 / +0 / +0 / 708 / 835
17. gebrokenglas / 235 / +5 / +0 / 835 / 963
18. hemarookworst / 228 / +11 / +4 / 699 / 838
19. aloa / 202 / +0 / +0 / 381 / 464
20. Jacquelinehasselbaink / 193 / +3 / +0 / 675 / 764SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een bot.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Dat meen je niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom bedanken mensen m danquote:![]()
Ik bedank soms zelfs mijn koelkast.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waarom bedanken mensen m dan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedank soms zelfs mijn koelkast.
Is dat raar?quote:
Ik veroordeel niemand.. je weet toch.quote:De randjes hou ik wel van. Happy hunting verder (214 was wel veel op 1 dag.. eikol
)
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand.. je weet toch.De randjes hou ik wel van. Happy hunting verder (214 was wel veel op 1 dag.. eikol
)
Is dat zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog wat van die hekken gezegd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou 's avonds moeten zijn, maar soit. Maar die controle is wel matig dus.quote:[09:01, 14-06-2021] *****: Ik snap het heel goed. Het is ook niet de bedoeling dat het terrein makkelijk te betreden is.
S'avonds wordt er altijd een ronden gedaan met afsluiten ter controle of alles dicht is.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Net lekker gewieptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn de betere posts.quote:
Tuurlijk,die rijden met een autootje langs en noemen dat controle.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou 's avonds moeten zijn, maar soit. Maar die controle is wel matig dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd fin nu after sigaretje en puntjes pakkenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent in een winning mood.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd fin nu after sigaretje en puntjes pakken
Ja maar 3e keer dat ik het zag, buuf zag kinderen met de bouwlift spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk,die rijden met een autootje langs en noemen dat controle.
Handig.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Er moet eerst een kind naar beneden stuiteren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wens ik ook niet,maar zo gaat het vaak wel.er moet eerst iets gebeuren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, balen wel dat.
Laat desnoods een stagair gewoon een rondje lopen, kost toch wel 5 minuten.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ook een optie,en haal de accu los van de bouwlift.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check deze dan.
Laatst beweerde ze de vrouw van MJ te zijn.quote:
Flink doorgedraaid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets teveel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit wat gehad, maar hoe kan je met goed geweten zulke onzin uitkramen.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ben in irl wel dit soort mensen tegengekomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 03:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nooit wat gehad, maar hoe kan je met goed geweten zulke onzin uitkramen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zaten in boeien?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben in irl wel dit soort mensen tegengekomen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zelfs dat niet.quote:
1 keer meegemaakt dat een psychotische buuf geboeid op een brancard werd afgevoerd,dat was eigenlijk heel sneu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is een flinke tijd opgenomen geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze fokken elkaar ook op,ik lees de gekste dingen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes Mario.
Hoi roos.quote:
of 5.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kee eentje dan..
Heb je hem weer.
Lolquote:
Ik kon het het verwachten ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes!quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Thanks.quote:
gemariociteerdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Iemand heeft deze als UI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je die kutleeuw ook weer
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:
Ik lig dubbel!!!
Een gedicht over Maanvis
maarja wel lekker goedkoop door kinderhandjes vervaardigd in maleisie zo'n leeuwenpakTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Meen je niks van...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn vlag komt uit Dokkum.
Dat kan Maan vast appreciëren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me ook beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hoe kan je dat zien?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dotteke likede me, wat beter dus hoop ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vakantiefoto.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Dotteke heeft een van jouw posts geliked in "Onzin voor je leven! / [ronde 42 Het dodetopicspel #10632] Broodje brood met extra brood"You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wat leuk.quote:
Doe eerst maar je middelvinger opsteken in je leeuwenpakquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kan een leeuw dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eerst maar je middelvinger opsteken in je leeuwenpak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe eerst maar je middelvinger opsteken in je leeuwenpak
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gruß gott
Koffie graag...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rafeiro heeft 5 vingers en het leeuwenpak ook dus jAquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
halleequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mogguh maa(n)tjequote:
* DJMO aanvaltquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed bezig Raf.
Ik moet vandaag rust houden van mezelf.
Ik heb alleen geen idee wat ik dan wél moet gaan doen![]()
Om vier uur moet ik bij de fysio zijn, dus echt ver gaan zit er ook niet in vandaag. Morgen weer naar m'n jongste toe, dus op z'n vroegst kan ik donderdag weer ergens gaan wandelen. Vrijdag een afspraak in Rotterdam. Weekend weet ik nog niet wat ik ga doen
Thnx.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:57 schreef Rafeiro het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.bhvaed.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F07%2FParacetamol.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Die moest ook nog.Ik hou ze even apart.
Heb zelf liever van die ovale. Maar zijn op, en apotheek had ze niet op voorraad.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
quote:
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:59 schreef DJMO het volgende:
Ik moet vandaag rust houden van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen idee wat ik dan wél moet gaan doen![]()
Om vier uur moet ik bij de fysio zijn, dus echt ver gaan zit er ook niet in vandaag. Morgen weer naar m'n jongste toe, dus op z'n vroegst kan ik donderdag weer ergens gaan wandelen. Vrijdag een afspraak in Rotterdam. Weekend weet ik nog niet wat ik ga doen
(geen idee of dat een coronaveilige activiteit is trouwens)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Deze sla ik even op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, ik wandel nou eenmaal graag he, dat weet je. En over 6 weken MOET ik topfit zijn. Ik hop even naar WA toe. trouwens.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.
(geen idee of dat een coronaveilige activiteit is trouwens)Ik heb er één en ik ben er trots op
Høken wordt gekenmerkt door bier en vrouwen.
Geen goed idee dusTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)-tabletten/p/2389423
?? Deze zijn ook ovaal.
Kom ik 2 wekelijks. Geen spoed medicatie.
Maar was op.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Je kunt ze maar beter in huis hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.
Kom ik 2 wekelijks. Geen spoed medicatie.
Maar was op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet trouwens al wat ik ga doen denk ik. Heb onlangs spullen gehaald om zelf ook stenen te kunnen verven. Wil een vierdaagse steen maken die ik in de derde week van juli meesleep van Alkmaar naar Nijmegen om hem op de plaats waar normaal de wedren staat, neer te leggen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Happy stones.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:08 schreef DJMO het volgende:
Ik weet trouwens al wat ik ga doen denk ik. Heb onlangs spullen gehaald om zelf ook stenen te kunnen verven. Wil een vierdaagse steen maken die ik in de derde week van juli meesleep van Alkmaar naar Nijmegen om hem op de plaats waar normaal de wedren staat, neer te leggen.
Ze waren laatst wel 2x zo duur ineens, van 0,99 neer 1,99. Dat is nog te doen, maar wel aso.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenquote:Maar nu wil ik er dus zelf één gaan maken.
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenMaar nu wil ik er dus zelf één gaan maken.
Dat is best veul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
Dit plaatje moet er op komen:
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zou die donkere doen,die heeft een plat vlak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Durf je die van Apeldoorn aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Veel dingen worden ongemerkt steeds duurder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
qua afstand ja hoor, maar niet dit jaar. Hij valt precies de week voor de nijmeegse vierdaagse, en daar was ik al voor ingeschreven. En ik vind lopen leuk hoor, maar 320 km in 8 dagen tijd met maar een dag of 2 rust er tussen is me net effe te gortig. Misschien volgend jaar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hij is een stuk zwaarderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
qua afstand ja hoor, maar niet dit jaar. Hij valt precies de week voor de nijmeegse vierdaagse, en daar was ik al voor ingeschreven. En ik vind lopen leuk hoor, maar 320 km in 8 dagen tijd met maar een dag of 2 rust er tussen is me net effe te gortig. Misschien volgend jaar.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Even iets van een hele andere orde: ik heb 10 juni moderna gekregen. Tweede prik staat gepland voor 17 juli. Nou hoor ik verhalen dat veel mensen van de eerste prik weinig last hebben, maar van de tweede des te meer. Aangezien ik vier dagen later de vierdaagse begint, heb ik weinig zin om lam op m'n nest te leggen van die tweede prik. Zijn er hier al mensen die een tweede prik hebben gehad en wat merkten jullie daarvan?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wandel jij ook Raf?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet echt, ik stop bij lafjes 4 km per dag.quote:
Maar werkte jaren bij super bij de super bij de route.
Loop je deze dan is Nijmegen een eitje.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik krijg deze maand de 2e van pfizer. En om eerlijk te zijn denk ik dat gezonde actieve mensen er weinig last van krijgen... gewoon er uit lopen zou ik doen als ik er last van zou krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:23 schreef DJMO het volgende:
Even iets van een hele andere orde: ik heb 10 juni moderna gekregen. Tweede prik staat gepland voor 17 juli. Nou hoor ik verhalen dat veel mensen van de eerste prik weinig last hebben, maar van de tweede des te meer. Aangezien ik vier dagen later de vierdaagse begint, heb ik weinig zin om lam op m'n nest te leggen van die tweede prik. Zijn er hier al mensen die een tweede prik hebben gehad en wat merkten jullie daarvan?
Een gedicht over Maanvis
Vorig jaar heb ik samen met een maatje deze gelopen tijdens de alternatieve: https://walkofwisdom.org/quote:
Ook niet echt een licht parcours om even in 4 dagen af te leggen. Veel mensen doen er dan ook minimaal een dag of vijf a zes over tot wel twee weken.
Verder heb ik met opzet een duinkaart voor de Amsterdamse Waterleidingduinen aangeschaft, dat is (ongemerkt) toch ook behoorlijk klimmen en dalen. Verder loop ik veel op de Utrechtse Heuvelrug, (oa moutainbike paden). Dus echt, ik trek het echt wel. Ik heb het voordeel dat ik vrij klein en licht ben. Ik hoef niet veel gewicht mee te sjouwen wat me lichtvoetiger en wendbaarder maaktIk heb er één en ik ben er trots op
Nog 9 dagen dan 2e spuit, dan nog een week en ben ik klaar.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Niet zo denigrerend over je zelfquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet echt, ik stop bij lafjes 4 km per dag.
Maar werkte jaren bij super bij de super bij de route.
Loop je deze dan is Nijmegen een eitje.elke kilometer die je maakt is er één. En als op dit moment meer voor jou niet haalbaar is, dan is het zo. Je doet wat je kunt toch ?
Hier 8 juli de tweede.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat heb ik dus wel met die eerste gedaan (stijve arm). Dag er op 22 km door de duinen geklauterdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik krijg deze maand de 2e van pfizer. En om eerlijk te zijn denk ik dat gezonde actieve mensen er weinig last van krijgen... gewoon er uit lopen zou ik doen als ik er last van zou krijgenmaar ik wil geen enkel risico nemen dat ik tijdens de vierdaagse lam kom te liggen.
Ik doe echt niks tot klaar.
29 juli vorig jaar voor het laatst iemand een knuffel gegeven.
Ook geen handen meer gegeven.
Wel toe aan iets contact.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zal toch wel meevallen,je bent in goede conditie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus wel met die eerste gedaan (stijve arm). Dag er op 22 km door de duinen geklauterdmaar ik wil geen enkel risico nemen dat ik tijdens de vierdaagse lam kom te liggen.
Ik heb nog steeds niet het niveau dat ik vorig jaar tijdens de tachtig km voor Slaapmeisje had hoor. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die tocht grotendeels op adrenaline heb uitgelopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen,je bent in goede conditie.
Was dat die keer dat je bijna niet had geslapen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet het niveau dat ik vorig jaar tijdens de tachtig km voor Slaapmeisje had hoor. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die tocht grotendeels op adrenaline heb uitgelopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. zeven uur naar bed, plm 8 uur in slaap gevallen, 23 uur wakker, 00:00 gaan lopen. 21 uur later was ik in Hilversum.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je bijna niet had geslapen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Enkels en knieën doen me ook zo'n pijn, stom gedoe.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507
Dat was deze dus. Tijd is niet helemaal correct, garmin heeft een uur uitgestaan toen ik bij Rob was om me om te kledenIk heb er één en ik ben er trots op
het is echt al weer druk buiten overal, de wereld lijkt weer echt open te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik doe echt niks tot klaar.
29 juli vorig jaar voor het laatst iemand een knuffel gegeven.
Ook geen handen meer gegeven.
Wel toe aan iets contact.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan kan je niet in je leeuwenpak naar buiten toequote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:36 schreef Rafeiro het volgende:
Enkels en knieën doen me ook zo'n pijn, stom gedoe.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die was wel pittig..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:37 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507
Dat was deze dus. Tijd is niet helemaal correct, garmin heeft een uur uitgestaan toen ik bij Rob was om me om te kleden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker, maar ik zou het blind weer doen als het nodig was.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmmm. Sinds de detox op 17 april dit jaar ben ik keurig elke vier weken ongesteld, te beginnen op de maandag. Nou meende ik gisteren al iets te merken, maar ik was gefocust op m'n wandeling en m'n lijf mocht van m'n brein niet lastig doen enzo. Nou brak zojuist dus letterlijk de zondvloed los![]()
Funny part is dat ik sinds een paar dagen op Social Media de hashtag #letyourmindcontrolyourbody gebruik omdat ik van mijn lichaam eis dat het gewoon doet wat ik wil. Kennelijk werkt dat zo goed dat ik zelfs m'n menstruatie kan blokkeren![]()
</ranzig vrouwenverhaaltje>
Waarvan akte.
Top! Staat genoteerd.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
En nu neem ik toch die paracetamol maar in
Goedemorgen vriend,dat is fijn wakker worden zeker?quote:
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hart als het goed is. Zou niet best zijn als het dat niet deed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgen heer GG.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, ik lees het. Periodeperikelen.Succes!
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Owjee, ik lees het. Periodeperikelen.Succes!
Fresh! U bent er ook weer vroeg bij vandaag. Of uit bed gedreven door de warmte.
Ik moet zeggen dat het hier in huis erg meevalt qua hitte.How can I make this topic about me?![]()
Het is hier ook best te doen,en ik ben al een tijdje wakker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh! U bent er ook weer vroeg bij vandaag. Of uit bed gedreven door de warmte.
Ik moet zeggen dat het hier in huis erg meevalt qua hitte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's goed nieuws. Ja, met dit soort dingen houden wij mannen totaal geen rekening.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komenHow can I make this topic about me?![]()
Ja, ik normaal ook niet, het komt zoals het komt, heb ik verder geen invloed op (tenzij ik de pil zou gaan slikken, maar ik heb geen zin in hormoontroep in m'n lijf, en daarbij het zou voor het neveneffect zijn dat ik hem zou slikken, want ik ben gesteriliseerd, dus heb dat ding verder nergens voor nodigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's goed nieuws. Ja, met dit soort dingen houden wij mannen totaal geen rekening.)
Goedemorgen vriendquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend,dat is fijn wakker worden zeker?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je kan ook de pil door slikken,dan heb je een tijd geen menstruatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, met één ding ben ik wél blij. Zoals het er nu naar uitziet ben ik precies de week vóór de vierdaagse ongesteld. Ik was heel even bang dat ik juist die week last zou hebben (en lopen in warm weer met die zut tussen je benen is géén pretje kan ik je verzekeren). Maar lijkt goed te komen
Na een tijd wel kans op een doorbraakbloeding.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan ook de pil door slikken,dan heb je een tijd geen menstruatie.
Na een tijd wel kans op een doorbraakbloeding.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik normaal ook niet, het komt zoals het komt, heb ik verder geen invloed op (tenzij ik de pil zou gaan slikken, maar ik heb geen zin in hormoontroep in m'n lijf, en daarbij het zou voor het neveneffect zijn dat ik hem zou slikken, want ik ben gesteriliseerd, dus heb dat ding verder nergens voor nodig)
Kijk je frans tennis dan ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet bij deze steeds aan jou denken.![]()
[ afbeelding ]![]()
Moet ik wel eens voor werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet bij deze steeds aan jou denken.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb te weinig gezien dit keer.quote:
Ik ben iets kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
Ik ben iets kwijt
Schoenlepel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef DJMO het volgende:
Ik ben iets kwijt
Bloed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jammer genoeg wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja onze hoop in Bange Dagen Kiki lag er weer veels te vroeg uit ....
Touwtje...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Rafeiro / 1287 / +24 / +39 / 1117 / 1472
2. Schakeltopia / 860 / +48 / +0 / 4788 / 5296
3. mario390 / 744 / +3 / +71 / 736 / 1065
4. greysbones / 593 / +35 / +0 / 3335 / 3568
5. Superbadeendje / 592 / +9 / +0 / 1176 / 1559
6. Mrsloveable / 565 / +17 / +0 / 1293 / 1623
7. DJMO / 561 / +12 / +16 / 291 / 475
8. FreshFruit / 532 / +214 / +106 / 948 / 1148
9. chufi / 413 / +5 / +41 / 197 / 358
10. PlymouthFury / 385 / +0 / +0 / 330 / 394
11. Straatverlichting / 378 / +38 / +21 / 222 / 343
12. Moonlight / 371 / +22 / +0 / 1197 / 1393
13. Maanvis / 305 / +0 / +4 / 312 / 435
14. engine / 276 / +23 / +1 / 895 / 1026
15. Dajha / 252 / +35 / +0 / 1512 / 1646
16. m1st1g / 249 / +0 / +0 / 708 / 835
17. gebrokenglas / 238 / +5 / +3 / 837 / 967
18. hemarookworst / 228 / +11 / +4 / 699 / 838
19. aloa / 202 / +0 / +0 / 381 / 464
20. Jacquelinehasselbaink / 193 / +3 / +0 / 675 / 764SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee, die hangt naast me.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar als je niet zegt wat je kwijt bent kunnen wij niet zeggen waar het ligt.How can I make this topic about me?![]()
Nou,wat ben je nu weer kwijt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tekenspray . Ik weet dat ik het moet hebben, maar waar?quote:
Nee, daar wilde ik 'm juist instoppenquote:
Echt hoor.quote:
Daar ligt m'n bestek. Mijn rommella zit rechts, maar daar ligt het ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit soort dingen leg ik altijd in het linker keukenlaatje.Ik heb er één en ik ben er trots op
In de badkamer @DJMO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar misschien heb je 'm er al ingestopt en weet je dat even niet meer. Ik zou toch maar even checken....quote:
How can I make this topic about me?![]()
Schuurtje!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: