quote:
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:59 schreef DJMO het volgende:
Ik moet vandaag rust houden van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen idee wat ik dan wél moet gaan doen![]()
Om vier uur moet ik bij de fysio zijn, dus echt ver gaan zit er ook niet in vandaag. Morgen weer naar m'n jongste toe, dus op z'n vroegst kan ik donderdag weer ergens gaan wandelen. Vrijdag een afspraak in Rotterdam. Weekend weet ik nog niet wat ik ga doen
Nou ja, ik wandel nou eenmaal graag he, dat weet je. En over 6 weken MOET ik topfit zijn. Ik hop even naar WA toe. trouwens.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.
(geen idee of dat een coronaveilige activiteit is trouwens)
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)-tabletten/p/2389423
?? Deze zijn ook ovaal.
Je kunt ze maar beter in huis hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.
Kom ik 2 wekelijks. Geen spoed medicatie.
Maar was op.
Happy stones.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:08 schreef DJMO het volgende:
Ik weet trouwens al wat ik ga doen denk ik. Heb onlangs spullen gehaald om zelf ook stenen te kunnen verven. Wil een vierdaagse steen maken die ik in de derde week van juli meesleep van Alkmaar naar Nijmegen om hem op de plaats waar normaal de wedren staat, neer te leggen.
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenquote:
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenMaar nu wil ik er dus zelf één gaan maken.
Dat is best veul.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.quote:
Zou die donkere doen,die heeft een plat vlak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
Dit plaatje moet er op komen:
[ afbeelding ]
Durf je die van Apeldoorn aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
Dit plaatje moet er op komen:
[ afbeelding ]
Veel dingen worden ongemerkt steeds duurder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.
qua afstand ja hoor, maar niet dit jaar. Hij valt precies de week voor de nijmeegse vierdaagse, en daar was ik al voor ingeschreven. En ik vind lopen leuk hoor, maar 320 km in 8 dagen tijd met maar een dag of 2 rust er tussen is me net effe te gortig. Misschien volgend jaar.quote:
Hij is een stuk zwaarderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
qua afstand ja hoor, maar niet dit jaar. Hij valt precies de week voor de nijmeegse vierdaagse, en daar was ik al voor ingeschreven. En ik vind lopen leuk hoor, maar 320 km in 8 dagen tijd met maar een dag of 2 rust er tussen is me net effe te gortig. Misschien volgend jaar.
Wandel jij ook Raf?quote:
Niet echt, ik stop bij lafjes 4 km per dag.quote:
Ik krijg deze maand de 2e van pfizer. En om eerlijk te zijn denk ik dat gezonde actieve mensen er weinig last van krijgen... gewoon er uit lopen zou ik doen als ik er last van zou krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:23 schreef DJMO het volgende:
Even iets van een hele andere orde: ik heb 10 juni moderna gekregen. Tweede prik staat gepland voor 17 juli. Nou hoor ik verhalen dat veel mensen van de eerste prik weinig last hebben, maar van de tweede des te meer. Aangezien ik vier dagen later de vierdaagse begint, heb ik weinig zin om lam op m'n nest te leggen van die tweede prik. Zijn er hier al mensen die een tweede prik hebben gehad en wat merkten jullie daarvan?
Vorig jaar heb ik samen met een maatje deze gelopen tijdens de alternatieve: https://walkofwisdom.org/quote:
Niet zo denigrerend over je zelfquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet echt, ik stop bij lafjes 4 km per dag.
Maar werkte jaren bij super bij de super bij de route.
Loop je deze dan is Nijmegen een eitje.
Ja, dat heb ik dus wel met die eerste gedaan (stijve arm). Dag er op 22 km door de duinen geklauterdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik krijg deze maand de 2e van pfizer. En om eerlijk te zijn denk ik dat gezonde actieve mensen er weinig last van krijgen... gewoon er uit lopen zou ik doen als ik er last van zou krijgen
Zal toch wel meevallen,je bent in goede conditie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus wel met die eerste gedaan (stijve arm). Dag er op 22 km door de duinen geklauterdmaar ik wil geen enkel risico nemen dat ik tijdens de vierdaagse lam kom te liggen.
Ik heb nog steeds niet het niveau dat ik vorig jaar tijdens de tachtig km voor Slaapmeisje had hoor. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die tocht grotendeels op adrenaline heb uitgelopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen,je bent in goede conditie.
Was dat die keer dat je bijna niet had geslapen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet het niveau dat ik vorig jaar tijdens de tachtig km voor Slaapmeisje had hoor. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik die tocht grotendeels op adrenaline heb uitgelopen.
Klopt. zeven uur naar bed, plm 8 uur in slaap gevallen, 23 uur wakker, 00:00 gaan lopen. 21 uur later was ik in Hilversum.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat die keer dat je bijna niet had geslapen?
het is echt al weer druk buiten overal, de wereld lijkt weer echt open te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik doe echt niks tot klaar.
29 juli vorig jaar voor het laatst iemand een knuffel gegeven.
Ook geen handen meer gegeven.
Wel toe aan iets contact.
Dan kan je niet in je leeuwenpak naar buiten toequote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:36 schreef Rafeiro het volgende:
Enkels en knieën doen me ook zo'n pijn, stom gedoe.
Die was wel pittig..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:37 schreef DJMO het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/5722927507
Dat was deze dus. Tijd is niet helemaal correct, garmin heeft een uur uitgestaan toen ik bij Rob was om me om te kleden
Jazeker, maar ik zou het blind weer doen als het nodig was.quote:
Goedemorgen vriend,dat is fijn wakker worden zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |