Thnx.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:57 schreef Rafeiro het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.bhvaed.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F07%2FParacetamol.png&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Die moest ook nog.
quote:
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 05:59 schreef DJMO het volgende:
Ik moet vandaag rust houden van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen geen idee wat ik dan wél moet gaan doen![]()
Om vier uur moet ik bij de fysio zijn, dus echt ver gaan zit er ook niet in vandaag. Morgen weer naar m'n jongste toe, dus op z'n vroegst kan ik donderdag weer ergens gaan wandelen. Vrijdag een afspraak in Rotterdam. Weekend weet ik nog niet wat ik ga doen
Nou ja, ik wandel nou eenmaal graag he, dat weet je. En over 6 weken MOET ik topfit zijn. Ik hop even naar WA toe. trouwens.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook een dagje gaan Høken ipv altijd maar dat hiken.
(geen idee of dat een coronaveilige activiteit is trouwens)
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/k(...)-tabletten/p/2389423
?? Deze zijn ook ovaal.
Je kunt ze maar beter in huis hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik er aan denk pak ik ze bij de apotheek.
Kom ik 2 wekelijks. Geen spoed medicatie.
Maar was op.
Happy stones.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:08 schreef DJMO het volgende:
Ik weet trouwens al wat ik ga doen denk ik. Heb onlangs spullen gehaald om zelf ook stenen te kunnen verven. Wil een vierdaagse steen maken die ik in de derde week van juli meesleep van Alkmaar naar Nijmegen om hem op de plaats waar normaal de wedren staat, neer te leggen.
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenquote:
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er komen er hier steeds meer te liggen die ik niet weg wil leggenMaar nu wil ik er dus zelf één gaan maken.
Dat is best veul.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk idee,ben benieuwd naar je creatie.
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.quote:
Zou die donkere doen,die heeft een plat vlak.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
Dit plaatje moet er op komen:
[ afbeelding ]
Durf je die van Apeldoorn aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het moet één van die rechter stenen worden. Weet nog niet welke. Die linkse is te groot (om mee te sjouwen in m'n rugzak).
Dit plaatje moet er op komen:
[ afbeelding ]
Veel dingen worden ongemerkt steeds duurder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet heel boeiend, Qua bedrag, maar niet netjes vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |