SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of trein.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
beter je topic gekaapt dan je vliegtuig of bootYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Als ik in een Leopard zou zitten zou ik me denk ik wel veilig voelen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik niet als je Leopard door de vijand is gekaaptquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik in een Leopard zou zitten zou ik me denk ik wel veilig voelen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik weet nog wel een straaljagerpiloot trouwens. Die in America training gaf.
Maar beetje out of my league. Huhu.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
Nix over gelezen. Zie m liever wel wat posten. T zal wel Chufi. Fijne voortzetting.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
frhg* Contra principia negantem disputari non potest *
lkjkij* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: