Ideeën genoeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."
Eeeeeeeeeen.... links! Pets pets pets petsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb 1 - 2 - 3 - 4 bitches gesloopt..."
En die bokser, Regilio Tuur.quote:
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.quote:
das een goede om te kapenquote:
Die met die grote handen in die kleine leren handschoenen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.
Lekker vol gespoten wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Morgen mag ik afspraak maken voor vaccineren
Tyson.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet die ene, met die tattoo op zijn halve gezicht? Die heeft zijn ex ook flink mishandeld.
Nee dat is OJ Simpson, die heeft geen tattoo op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met die grote handen in die kleine leren handschoenen?
Owjah!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat is OJ Simpson, die heeft geen tattoo op zijn gezicht.
Ik las ergens dat de 5G dekking in Nederland steeds beter wordt. Mooi zo, kan ik mijn abo omzetten naar 5G.quote:
Trots op jou.quote:
lieve hont, lekker wandelenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst naar mn moeders huis en de hont uitlaten
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker pielen op de computer as usual
Lekker bezig schakeltjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo nog even 3 minuten touwtje springen denk ik
Hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan zoonlief al jaren helemaal meezingen![]()
![]()
zomer playlistje aan het maken?quote:
The moonlight shine upun her head.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The moonlight shine upun her head.
Heb je dat gemist?quote:
Ook?quote:
huh wat heeft ie nou weeer uitgevretenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh bedoelt ie dat, nee ja dat had ik wel meegekregen
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was het OOK even beu ,maar zie nu de lol wel weer.
Noquote:
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Scheur in mijn foon gelukkig in bescherm glas maar toch he
en daarom doe je dus ook zo'n ding op je scherm plakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.
Zo hoef ik hem niet dus zo maar nieuwe op laten zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan zit de scheur in je screenprotector, niet in je foon.
Ik vervang de mijne sowieso elke paar maanden, zo blijft ie als nieuw eruit zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en daarom doe je dus ook zo'n ding op je scherm plakken
ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vervang de mijne sowieso elke paar maanden, zo blijft ie als nieuw eruit zien.
(heb een oude iPhone X van pakweg 3 jaar oud, krijg er complimenten over ook over de staat ervan)
Heb ook een backcover hoor, zo een harde. Geen siliconen geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!
Welke foon heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo hoef ik hem niet dus zo maar nieuwe op laten zetten
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een klaphoesje, als ik hem open doet gaat het scherm aan![]()
en als ik hem dicht klap gaat het scherm uit
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...
Mij gingen ze ook uitlachen.quote:
Klappers united.quote:
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilenquote:
dit!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
Miss Oranje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
je hebt talent, ik zou er wat mee doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef SolidasRock het volgende:
klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz....*beat* Gooi je handjes omhoog en doe met mij mee *beat* klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz...
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-geverquote:
Ik moet weer lachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-gever
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
kijk eens aan, dat is leuk zeg!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Nee, hij/zij is nog steeds anoniemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |