ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vervang de mijne sowieso elke paar maanden, zo blijft ie als nieuw eruit zien.
(heb een oude iPhone X van pakweg 3 jaar oud, krijg er complimenten over ook over de staat ervan)
Heb ook een backcover hoor, zo een harde. Geen siliconen geval.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb een hoesje en een glaasje erop. hoop dat die van mij ook zolang mooi blijft!
Welke foon heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo hoef ik hem niet dus zo maar nieuwe op laten zetten
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een klaphoesje, als ik hem open doet gaat het scherm aan![]()
en als ik hem dicht klap gaat het scherm uit
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor het al: je bent ook zo een klapper. Het heerst...
Mij gingen ze ook uitlachen.quote:
Klappers united.quote:
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilenquote:
dit!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
Miss Oranje.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen
je hebt talent, ik zou er wat mee doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:31 schreef SolidasRock het volgende:
klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz....*beat* Gooi je handjes omhoog en doe met mij mee *beat* klap dit, klap dat, ik schakel tussen links en rechts, dat is mijn utopia, je weetz...
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-geverquote:
Ik moet weer lachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kon ik maken dankzij een lieve anonieme abo-gever
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
kijk eens aan, dat is leuk zeg!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Nee, hij/zij is nog steeds anoniemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je al erachter wie die anonieme gulle gever is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |