SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 13 juni 2021 00:50 schreef GGMM het volgende:
@:-jos- en ik waren sowieso een goed duo vandaag
Wat een sukkels hè maatquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ha5NKKkTrWAquote:
Was al een kwartier weg maar wel grappig dat je daarna alsnog loopt te janken.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:40 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencooc
Ik vond het erg gezellig toen Chevy eenmaal weg was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 seconden en hoppaquote:Op maandag 14 juni 2021 00:47 schreef Oriente het volgende:
Graag gifjes @:GGMM i.p.v. continu als een verliefde puber chevy te plagen
Nu nog die ene waar ik 3 man dolquote:Op maandag 14 juni 2021 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 seconden en hoppa
Laat dat maar aan mij over!
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 14 juni 2021 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon #bedanktvoorhethostencoco zeggen?
Jij zag er ook niet heel best uit daar.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt diegene waar error een fout maakt?
Ik zoek hem even op
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij zag er ook niet heel best uit daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die enige mogelijkheid die ik voor je overlaat is recht op error afschieten
En die gast komt uit om de bal te missen.
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]@3rr0r graag je meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die enige mogelijkheid die ik voor je overlaat is recht op error afschieten
En die gast komt uit om de bal te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice
Ja ik ben ook benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik verwachtte dat GGMM wel het korte hoek gedeelte zou afdekken/zich niet zo liet uitspelen, dus ik ga voor de lange afdekken.quote:![]()
Waarom dacht je dat ik dat zou doen, als jij daar staat?quote:Op maandag 14 juni 2021 00:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat GGMM wel het korte hoek gedeelte zou afdekken/zich niet zo liet uitspelen, dus ik ga voor de lange afdekken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit doe je toch echt zelf.
je ziet toch dat je die bal naar mij kan geven tussen error en jos door? En in plaats daarvan hou je in?Waardoor je 4v1 komt te staan.
Zo'n moeilijke bal was dit niet hoor![]()
Ik kan niet twee tegelijk afdekken, dat jij opeens duizelig aan de achterlijn staat bij te komen had ik niet voorzien.quote:Op maandag 14 juni 2021 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik dat zou doen, als jij daar staat?![]()
Hier mijn moment of shameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Gert gaat ook niet gehele vrijuit
Waarom ALTIJD naast de paal staan? 7 jaar lang nu.![]()
Dat hoeft ook nietquote:
Jij had de korte hoek en dat was prima. Jos voorkwam de voorzet dus er kon niks gebeuren
Totdat jij uitkwam.
Maar oke ik had het duel ook 'gewoon' kunnen winnen. Ik ga misschien iets te veel af op wat ik zelf zou doen als ik in jouw positie zou staan.![]()
![]()
Hij werd wel flink gedold he door zo'n dom muurtrucje!quote:Op maandag 14 juni 2021 01:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kan niet twee tegelijk afdekken, dat jij opeens duizelig aan de achterlijn staat bij te komen had ik niet voorzien.![]()
lol je wil dit echt graag hequote:Op maandag 14 juni 2021 01:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij werd wel flink gedold he door zo'n dom muurtrucje!
Mag hoor![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja natuurlijk.quote:
Heb je enig idee hoe frustrerend het is om tegen iemand te moeten spelen die 95 van de 100 acties doorziet?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 01:07 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
[ afbeelding ]GertgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Overduidelijk lag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
Tevens:
?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 01:10 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik time verkeerd met schietknop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v![]()
Kan de beste overkomen maat.quote:Op maandag 14 juni 2021 05:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk, ik time verkeerd met schietknop.
Zoals we hier zien.![]()
Kan gebeuren makkerquote:Op maandag 14 juni 2021 05:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk, ik time verkeerd met schietknop.![]()
![]()
Vuistdiepquote:Op maandag 14 juni 2021 01:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Heb je enig idee hoe frustrerend het is om tegen iemand te moeten spelen die 95 van de 100 acties doorziet?![]()
Gelachen.quote:Op maandag 14 juni 2021 11:29 schreef Oriente het volgende:
Ah, @:MC-Morgan heeft weer verloren van de fles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2v1, als ik schiet dan schiet ik recht op @-jos-
Niet schieten was opzich goed, helaas ging de bal met zo'n snelheid dat hij alsnog richting de tegenstander gaat.
Erg ongelukkig!
Oordeel: geen blunder.
Knap dat ik dat in één keer zag, daar waar de rest van de server het niet doorhad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
"de rest van de server"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2v1, als ik schiet dan schiet ik recht op @:-jos-
Niet schieten was opzich goed, helaas ging de bal met zo'n snelheid dat hij alsnog richting de tegenstander gaat.
Erg ongelukkig!
Knap dat ik dat in één keer zag, daar waar de rest van de server het niet doorhad![]()
![]()
Omdat ik me verder geen bijzondere acties kan herinneren, hier gewoon alle goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ERROREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ERROREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze paste niet helemaal, maar geloof mij dat davy deze niet mist!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat stond jij dom opgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2v1, als ik schiet dan schiet ik recht op @:-jos-
Erg ongelukkig!
Knap dat ik dat in één keer zag, daar waar de rest van de server het niet doorhad
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Blijkbaar niet, anders had ik die bal van Jos niet gehad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus wat stond jij dom opgesteld
Maar ik snap dat je na al je blunders van gisteren opzoek bent naar wat houvast![]()
![]()
Blijkbaar wel anders had je die bal van Toto gehadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ik die bal van Jos niet gehad.
Maar ik snap dat je na al je blunders van gisteren opzoek bent naar wat houvast
Moderator DIG
Nee want die stond aan de andere kantquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders had je die bal van Toto gehad
Anders lag me korte hoek helemaal open
Hoe voorkom jij dat dan altijd?
Oh wacht![]()
Tevens: als je gewoon had geschoten dan was die bal tussen Jos en Toto in gegaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee want die stond aan de andere kant
Anders lag me korte hoek helemaal open
Hoe voorkom jij dat dan altijd?
Oh wacht
Moderator DIG
Ik moet helaas toegeven dat je hier gelijk in hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tevens: als je gewoon had geschoten dan was die bal tussen Jos en Toto in gegaan![]()
Karaktervol van jequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat je hier gelijk in hebt.
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik me verder geen bijzondere acties kan herinneren, hier gewoon alle goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @:onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ERROREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ERROREDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze paste niet helemaal, maar geloof mij dat davy deze niet mist!)Wat wil je met die laatste gif zeggen? Die gast liep mij 2 minuten te duwen. Waarom knip je dat weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks, ik post gewoon de goals.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met die laatste gif zeggen?
Voel je niet gelijk zo aangevallen![]()
Verder raakte je de bal maar schoot je niet, dus als die tegengoal van toto een fout van mij was, dan was dit een fout van jou.
Volgende keer beter maat![]()
![]()
Alle goals van zojuist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef GGMM het volgende:
Alle goals van zojuist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik schoot hem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tijd om @-jos- nog even door de mangel te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- voorkomt dat @Scrummie kan uitverdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- voorkomt dat @Hugo de bal kan veroverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- voorkomt dat @Hugo de aanval kan inzetten![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
Tijd om @:-jos- nog even door de mangel te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:scrummie kan uitverdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:Hugo de bal kan veroverenJos houdt echt nooit rekening met anderen. Loopt altijd maar de bal achterna. Waarom doet hij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:Hugo de aanval kan inzetten![]()
Dagelijks leven
Opleiding: HTO elektrotechniek
Beroep: chef voorgerechten in een wegrestaurant
Hobbies/interesses: bietje computeren, mountain biken dj spelen![]()
Omdat hij 0,0 inzicht heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jos houdt echt nooit rekening met anderen. Loopt altijd maar de bal achterna. Waarom doet hij dit?
Dit zijn gewoon 3 precies dezelfde fouten waarbij hij achter de bal staat en erin komt lopen om de boel te verpesten.![]()
Dat lijkt me een interessante man!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Dagelijks leven
Opleiding: HTO elektrotechniek
Beroep: chef voorgerechten in een wegrestaurant
Hobbies/interesses: bietje computeren, mountain biken dj spelen![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:38 schreef GGMM het volgende:
Alle goals van zojuist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat een niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
Tijd om @:-jos- nog even door de mangel te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:scrummie kan uitverdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:Hugo de bal kan veroverenJezus wat een niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- voorkomt dat @:Hugo de aanval kan inzetten
Moderator DIG
Soms doe ik het om jullie op de kast te jagen, soms omdat ik geen zin meer heb, soms om zuigende mensen terug te pakken en soms onbewust. Misschien was het ook wel een combinatie hiervan, dat zeg ik lekker nietquote:.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Dat is gelukt bij @Dj_Day-Vquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:54 schreef -jos- het volgende:
[..]
Soms doe ik het om jullie op de kast te jagen, soms omdat ik geen zin meer heb, soms om zuigende mensen terug te pakken en soms onbewust. Misschien was het ook wel een combinatie hiervan, dat zeg ik lekker niet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice je kan gewoon echt heel matig keepen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze nog vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie
Mooie goal/assist maat![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:11 schreef GGMM het volgende:
Tnx, die was wel erg lekker ja. Assist zo te zien, via de paal en @Max23 tikt 'm binnen. MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie
Mooie goal/assist maat![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig leren we van onze foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ban was terecht geweest![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice je kan gewoon echt heel matig keepen
En jij stond erbij en typte. Ja joh gekGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik typte hier pas toen jij de fout al gemaakt had idiootquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En jij stond erbij en typte. Ja joh gek![]()
Geef gewoon toe dat je waanzinnig slecht speelde, dat kan je best.
4 van je blunder goedpraten omdat ik typte bij een bal waar ik never nooit meer bij had gekund is vrij zielig.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ja, de wedstrijd begon weer en het duurt eindeloos voordat die pipo's voorin wat klaarspelen dus maar gaan met die banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
Dit was het 2e potje van de 3.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijd begon weer en het duurt eindeloos voordat die pipo's voorin wat klaarspelen dus maar gaan met die banaan![]()
Ja die hele derde pot was tijdens dat de tweede helft op tv al begonnen was, of heb je de tv niet aan staan?quote:![]()
En dan ren je zomaar je doel uit het bos in?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijd begon weer en het duurt eindeloos voordat die pipo's voorin wat klaarspelen dus maar gaan met die banaan![]()
![]()
Me eerst 5v1 zetten en daarna uitscheldenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typte hier pas toen jij de fout al gemaakt had idioot
Gaat heen manGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik keep al met tegenzin omdat ik weer 40-45 keer achter elkaar moet keepen en dan toekijken hoe men 40-45 ballen verspeelt voorin. Dan ben je er soms klaar mee en is het hupsakee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ren je zomaar je doel uit het bos in?![]()
De 2e helft is 19 minuten geleden beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die hele derde pot was tijdens dat de tweede helft op tv al begonnen was, of heb je de tv niet aan staan?
Dat was om 22:03
Ik heb mijn herhaling van alle potjes opgeslagen om 22:04
Dus wat lul je nou![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Me eerst 5v1 zetten en daarna uitschelden
Gaat heen man![]()
![]()
@3rr0r spoelde vast vooruit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 2e helft is 19 minuten geleden beginnen
Dus wat lul je nou![]()
beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 2e helft is 19 minuten geleden beginnen
Dus wat lul je nou![]()
![]()
Ah de argumenten zijn op, ik win dusquote:
Grappig, dat beeld doet me denken aan de momenten dat je weer over elk kleine foutje zeikt tegenover je teammaten.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hopelijk is er vanavond nog een potje, of twee.
Ik merk dat bepaalde users nog iets te bewijzen hebben naar elkaar toe.
@NED![]()
EK / De Oranjezomer #8 Casting Couch
hier zitten we trouwens @FireFox1 , maar ik had je ook al een mention gegeven aldaar!![]()
https://www.haxball.com/play?c=diDjCAWDI_4quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
sorry maat, je bent weer welkomquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
haha chevy bant mij terwijl een trieste kneus met mijn nick speelt
Moderator DIG
Moderator DIG
Was niet zo bedoeld maat, sorry!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3v3 maatquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, ik hoef niet in een omgeving waar er een trieste kneus is die de noodzaak voelt om zich als mij voor te doenquote:![]()
Die is weg. Kom.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet in een omgeving waar er een trieste kneus is die de noodzaak voelt om zich als mij voor te doen![]()
https://www.haxball.com/play?c=diDjCAWDI_4
NOG ÉÉN VOOR 3v3 JAAAAAAAquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 16-06-2021 23:52:29 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
#bedanktvoorhethostenchevy
Dit was érg gezellig.
@-jos- @Dj_Day-V @FireFox1 @ChevyCaprice @Oriente @Wazaaaaa
Neppe 3rr0r, ik hoop dat je slecht slaapt vannacht!![]()
Prachtige WERELDKOOL van MessiSPOILER: @FireFox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtige WERELDKOOL van MessiIk geef eerlijk toe; meer geluk dan wijsheidSPOILER: @:firefox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drukte per ongeluk 2x
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.![]()
Kan gebeuren maat, je was maar een uur en vijf minuten te laat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.![]()
Gebruik een bidet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.![]()
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.![]()
Het was goed te doen in deze servert.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Uiteraard vanavond weer present in de Coco-server.![]()
Je bent zelf goed te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het was goed te doen in deze servert.
Uiteraard vanavond weer present in de Coco-server.What can change the nature of a man?![]()
Kijk hem jel zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Moderator DIG
Oh leuk, laat je pa ook een paar potjes meedoen! Als hij jouw talent heeft komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Behalve bij Rambo dan.![]()
Kijk bij je pa scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Familie is belangrijker dan haxball![]()
behalve voor Toto![]()
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk bij je pa scrummie
Familie is belangrijker dan haxball![]()
behalve voor Toto![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk![]()
![]()
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk![]()
![]()
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Wie was nu degene die dacht dat identiteitsfraude grappig is?
Ik heb mijn verdenkingen.![]()
![]()
Wauw je meent het. Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Mensen die onder een valse naam joinen hebben vaak een kleine piemel.![]()
Correct.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam joinen hebben vaak een kleine piemel.![]()
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn.
Fred
Daarna gewoon Toto![]()
Preciesquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.
KLEINE PIEMEL!![]()
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Ik heb mijn verdenkingen.![]()
Gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
Vaak is @GGMM dan niet aanwezig.
Daar wil ik verder niets mee zeggen overigens.![]()
Ja, heel treurig, ik weet het.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
We kunnen enkele mensen uitsluiten:
Chevy, die speelde actief mee
Jos, die speelde actief mee,
Ikzelf, ik speelde actief mee + heb 13 inch
Davy, speelde actief mee![]()
![]()
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
Je dikke hoerenmoederquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker.
Vaak is @:GGMM dan niet aanwezig.
Daar wil ik verder niets mee zeggen overigens.![]()
Welk spel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.![]()
Geen like.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
Ik lag in bed
Dus de moeder van Scrummie kan mij ook uitsluiten
En dat zegt veel.![]()
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijkquote:
Maar het was 2v2 classic.![]()
Nee. Dan was jij het geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
En gaf hij bij een fout zijn medespelers de schuld?
Wel bijzonder dat daarna ene 'Sander' joinde.
(waz)![]()
Ja godverdomme hier kunnen we niks meequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Misschien heeft user @ChevyCaprice de beelden nog!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja godverdomme hier kunnen we niks mee![]()
Dit is niet genoeg informatie voor detective @GGMMquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee. Dan was jij het geweest.
Wel bijzonder dat daarna ene 'Sander' joinde.
(waz)![]()
Scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk
What can change the nature of a man?![]()
Ik was het niet natuurlijk want ik postte nog gewoon in het VI topic en at een ijsje.
Sowieso doe ik dat nooit.
Volgende sessie doe ik een verplichte ID-check.
Dus houd je coronavaccinatie paspoort paraat.
@3rr0rWhat can change the nature of a man?![]()
Spannend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik was het niet natuurlijk want ik postte nog gewoon in het VI topic en at een ijsje.
Sowieso doe ik dat nooit.
Volgende sessie doe ik een verplichte ID-check.
Dus houd je coronavaccinatie paspoort paraat.
@:3rr0r![]()
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Onder de gordel dit, hij kan niet reageren.![]()
Ik krijg nooit een pmquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakken![]()
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
PM ontvangenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakkenWhat can change the nature of a man?![]()
Enorm brute sneer naar @GGMM lach jij om?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.What can change the nature of a man?![]()
Dat zeg ik schatquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.![]()
Ik voel me geliefd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.
Misschien heb ik nu de kracht om mijn bak ijs vanavond te laten staan.![]()
Waarom? Je leeft maar één keer!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd.
Misschien heb ik nu de kracht om mijn bak ijs vanavond te laten staan.
Geniet ervan, goede vriend.![]()
Wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:38 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom? Je leeft maar één keer!
Geniet ervan, goede vriend.![]()
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelenquote:
Dan zijn er dus 3 mensen die het kunnen zijn.![]()
graag namen en rugnummers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelen
Dan zijn er dus 3 mensen die het kunnen zijn.![]()
![]()
Het was @GGMMquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelen
Dan zijn er dus 3 mensen die het kunnen zijn.What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Wazaaaaa staat hier compleet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Dj_Day-V waarom spelen jullie hier met "1" ?What can change the nature of a man?![]()
Die "1" had ik nog van "Frans" in de rust tijdens Italië - Zwitserlandquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente
@:DJ_Day-V waarom spelen jullie hier met "1" ?![]()
Oh ja en toen daarna deed je net alsof je dat niet wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die "1" had ik nog van "Frans" in de rust tijdens Italië - Zwitserland
Wat vond je zelf van die actie?![]()
Mensen ga eens werken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haxball is nu ook al werk voor Toto.
Jeetje de verslaving begint enge vormen aan te nemen (net als zijn dikte)
je mag een mening hebben maar ik ga wel aangifte doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
Haxball is nu ook al werk voor Toto.
Jeetje de verslaving begint enge vormen aan te nemen (net als zijn dikte)![]()
Nee niet veel later dan 00:00 aub, ik moet wél gewoon vroeg op voor werk morgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
2 uur, want dan kan @:GGMM nog een potje meedoen.
in de regen naar het werk![]()
![]()
![]()
![]()
Koop een auto (en een kabeltje)quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee niet veel later dan 00:00 aub, ik moet wél gewoon vroeg op voor werk morgen
in de regen naar het werk![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
TR afgevinktquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
TR gemacht, @:danny @:yvonne jullie FA maakt er een zooitje van hier
Laat de admins met rust, jankbal![]()
Eerst onder een valse naam spelen en nu ditquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
TR gemacht, @:danny @:yvonne jullie FA maakt er een zooitje van hier
Wat een walgelijkheden.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
BRUNSSEDquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:T3hTommay @:Scrummie hopelijk zijn jullie na NL ook present, dit was erg gezellig!![]()
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.![]()
En terecht. Ossquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@Oriente![]()
@Dj_Day-V dit gebeurde erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:06 schreef GGMM het volgende:
@:dj_day-v dit gebeurde erZoals je kan zien loopt jos in de weg en kon ik niet schieten, dus probeerde langs hem en dat ging niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:cocoWhat can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:04 schreef GGMM het volgende:
Deze was pure klasse maar ik denk dat er mooiere warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@:oriente![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
De 1e goal was mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor![]()
Kan gebeuren, maar we waren ook moequote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze was mooi ja @Oriente![]()
@Stoorzendert een beetje kijken waar je zelf loopt (en dus niet je medespelers zo in de weg lopen) en je volgende potje zal vast een stuk beter gaan!![]()
Kende het spel niet. Wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
@:stoorzendert een beetje kijken waar je zelf loopt (en dus niet je medespelers zo in de weg lopen) en je volgende potje zal vast een stuk beter gaan!
Morgen maak ik jullie allemaal in!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je best doen is het begin, dan kom je ver.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kende het spel niet. Wel leuk.
Over een tijdje verdeel je het veld in 4 fictieve zones.
![]()
We spelen tijdens de reclame (en daarna) van Oranje Zomer straks weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kende het spel niet. Wel leuk.
ter info![]()
Jij bent een fictieve zone.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je best doen is het begin, dan kom je ver.
Over een tijdje verdeel je het veld in 4 fictieve zones.
![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=q_SxlGtwzzsquote:
@Stoorzendert
@Scorpion_17What can change the nature of a man?![]()
Wat een walgelijke host vanavond!WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Hij vond dat je irritant wasquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Beregezellige sessie vrienden
#BEDANKTVOORHETHOSTENCOCOGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat dan welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wow. Dit is niet waar hoor @:-jos-Ik maakte gewoon plezier terwijl jij met jezelf bezig was op het toilet. Graag een verklaring @Coco.
Moderator DIG
Ik ving op dat je niet van de bal afbleef.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan welIk maakte gewoon plezier terwijl jij met jezelf bezig was op het toilet. Graag een verklaring @:Coco.
![]()
Je bleef niet van de bal af, dat is een doodzonde bij de start van rambo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan welIk maakte gewoon plezier terwijl jij met jezelf bezig was op het toilet. Graag een verklaring @:Coco.
Je was gewaarschuwd.What can change the nature of a man?![]()
Zet hem dan gewoon op P totdat MC er isquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bleef niet van de bal af, dat is een doodzonde bij de start van rambo.
Je was gewaarschuwd.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het is geen kinderklas zeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon op P totdat MC er isWhat can change the nature of a man?![]()
Woehaaaaaquote:
Moderator DIG
Al moet ik wel toegeven dat het er gister een stuk volwassener aan toe ging.
Weet niet helemaal waaraan dat lag.
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=EQRhKRzpEPAquote:What can change the nature of a man?![]()
eens, was een leuke sessi.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:17 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
Ik had het heel erg naar m'n zin vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2021 01:19 schreef GGMM het volgende:
rqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#bedanktvoorhethostencoco @Cocoquote:Op zondag 20 juni 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Erg raar dat niemand verder @:Coco bedankt voor het hosten.
#bedanktvoorhetbedankenvandehostscrummie @Scrummie![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=x-3X7hDGcAwquote:![]()
#bedanktvoorhethostencocoWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zoek hulp.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=Y5OpZi_0kqEquote:What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Heb je die van @Jos ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Mooie goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch![]()
![]()
Ok Pieterquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onder een valse naam spelen zijn ontzettend sneu![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk, ik moest hier echt hardop om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: