Eerst onder een valse naam spelen en nu ditquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
TR gemacht, @:danny @:yvonne jullie FA maakt er een zooitje van hier
BRUNSSEDquote:
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:T3hTommay @:Scrummie hopelijk zijn jullie na NL ook present, dit was erg gezellig!
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.
En terecht. Ossquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@Oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:06 schreef GGMM het volgende:
@:dj_day-v dit gebeurde erZoals je kan zien loopt jos in de weg en kon ik niet schieten, dus probeerde langs hem en dat ging niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:cocoWhat can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:04 schreef GGMM het volgende:
Deze was pure klasse maar ik denk dat er mooiere warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@:oriente
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
De 1e goal was mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor
Kan gebeuren, maar we waren ook moequote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze was mooi ja @Oriente
Kende het spel niet. Wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
@:stoorzendert een beetje kijken waar je zelf loopt (en dus niet je medespelers zo in de weg lopen) en je volgende potje zal vast een stuk beter gaan!
Je best doen is het begin, dan kom je ver.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kende het spel niet. Wel leuk.
Morgen maak ik jullie allemaal in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |