Waarom? Je leeft maar één keer!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd.
Misschien heb ik nu de kracht om mijn bak ijs vanavond te laten staan.
Wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:38 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom? Je leeft maar één keer!
Geniet ervan, goede vriend.
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelenquote:
graag namen en rugnummers.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelen
Dan zijn er dus 3 mensen die het kunnen zijn.
Het was @GGMMquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is iig iemand die hard roept dat hij niet wil spelen als het geen Coco server is, maar toch graag wil spelen
Dan zijn er dus 3 mensen die het kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Wazaaaaa staat hier compleet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Dj_Day-V waarom spelen jullie hier met "1" ?What can change the nature of a man?
Die "1" had ik nog van "Frans" in de rust tijdens Italië - Zwitserlandquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente
@:DJ_Day-V waarom spelen jullie hier met "1" ?
Oh ja en toen daarna deed je net alsof je dat niet wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die "1" had ik nog van "Frans" in de rust tijdens Italië - Zwitserland
je mag een mening hebben maar ik ga wel aangifte doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
Haxball is nu ook al werk voor Toto.
Jeetje de verslaving begint enge vormen aan te nemen (net als zijn dikte)
Nee niet veel later dan 00:00 aub, ik moet wél gewoon vroeg op voor werk morgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
2 uur, want dan kan @:GGMM nog een potje meedoen.
Koop een auto (en een kabeltje)quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee niet veel later dan 00:00 aub, ik moet wél gewoon vroeg op voor werk morgen
in de regen naar het werk![]()
![]()
TR afgevinktquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
TR gemacht, @:danny @:yvonne jullie FA maakt er een zooitje van hier
Eerst onder een valse naam spelen en nu ditquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
TR gemacht, @:danny @:yvonne jullie FA maakt er een zooitje van hier
BRUNSSEDquote:
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:T3hTommay @:Scrummie hopelijk zijn jullie na NL ook present, dit was erg gezellig!
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het gezellig was omdát deze spelers er niet bij waren.
En terecht. Ossquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zie je hoe ik heel bewust een bepaalde speler niet gementioned heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@Oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:06 schreef GGMM het volgende:
@:dj_day-v dit gebeurde erZoals je kan zien loopt jos in de weg en kon ik niet schieten, dus probeerde langs hem en dat ging niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:cocoWhat can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM
What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:04 schreef GGMM het volgende:
Deze was pure klasse maar ik denk dat er mooiere warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de mooiste goal van de avond.
@:oriente
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
De 1e goal was mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:14 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:GGMM
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor
Kan gebeuren, maar we waren ook moequote:Op vrijdag 18 juni 2021 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was een inschattingsfoutje. Ik liep wel in alsof ik er omheen zou spelen.
Maar dat veld blijf ik superkut vinden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze was mooi ja @Oriente
Kende het spel niet. Wel leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
@:stoorzendert een beetje kijken waar je zelf loopt (en dus niet je medespelers zo in de weg lopen) en je volgende potje zal vast een stuk beter gaan!
Je best doen is het begin, dan kom je ver.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kende het spel niet. Wel leuk.
Morgen maak ik jullie allemaal in!
We spelen tijdens de reclame (en daarna) van Oranje Zomer straks weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kende het spel niet. Wel leuk.
Morgen maak ik jullie allemaal in!
Jij bent een fictieve zone.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je best doen is het begin, dan kom je ver.
Over een tijdje verdeel je het veld in 4 fictieve zones.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=q_SxlGtwzzsquote:
Hij vond dat je irritant wasquote:
Wat dan welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wow. Dit is niet waar hoor @:-jos-
Ik ving op dat je niet van de bal afbleef.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan welIk maakte gewoon plezier terwijl jij met jezelf bezig was op het toilet. Graag een verklaring @:Coco.
Je bleef niet van de bal af, dat is een doodzonde bij de start van rambo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan welIk maakte gewoon plezier terwijl jij met jezelf bezig was op het toilet. Graag een verklaring @:Coco.
Zet hem dan gewoon op P totdat MC er isquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bleef niet van de bal af, dat is een doodzonde bij de start van rambo.
Je was gewaarschuwd.
Het is geen kinderklas zeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet hem dan gewoon op P totdat MC er is
Woehaaaaaquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=EQRhKRzpEPAquote:
eens, was een leuke sessi.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:17 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostencoco
Ik had het heel erg naar m'n zin vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente![]()
quote:Op zondag 20 juni 2021 01:19 schreef GGMM het volgende:
rqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#bedanktvoorhethostencoco @Cocoquote:Op zondag 20 juni 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Erg raar dat niemand verder @:Coco bedankt voor het hosten.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=x-3X7hDGcAwquote:
Zoek hulp.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=Y5OpZi_0kqEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Heb je die van @Jos ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Mooie goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:onlogisch![]()
Ok Pieterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onder een valse naam spelen zijn ontzettend sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |