Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijkquote:
Nee. Dan was jij het geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
En gaf hij bij een fout zijn medespelers de schuld?
Ja godverdomme hier kunnen we niks meequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Maar het was 2v2 classic.
Misschien heeft user @ChevyCaprice de beelden nog!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja godverdomme hier kunnen we niks mee
Dit is niet genoeg informatie voor detective @GGMMquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Maar het was 2v2 classic.
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee. Dan was jij het geweest.
Wel bijzonder dat daarna ene 'Sander' joinde.
(waz)
Scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk
Spannend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik was het niet natuurlijk want ik postte nog gewoon in het VI topic en at een ijsje.
Sowieso doe ik dat nooit.
Volgende sessie doe ik een verplichte ID-check.
Dus houd je coronavaccinatie paspoort paraat.
@:3rr0r
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Onder de gordel dit, hij kan niet reageren.
Ik krijg nooit een pmquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakken
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
We kunnen enkele mensen uitsluiten:
Chevy, die speelde actief mee
Jos, die speelde actief mee,
Ikzelf, ik speelde actief mee + heb 13 inch
Davy, speelde actief mee
PM ontvangenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakken
Enorm brute sneer naar @GGMM lach jij om?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.
Dat zeg ik schatquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.
Ik voel me geliefd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |