Kijk bij je pa scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk bij je pa scrummie
Familie is belangrijker dan haxball![]()
behalve voor Toto
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Wie was nu degene die dacht dat identiteitsfraude grappig is?
Wauw je meent het. Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Correct.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam joinen hebben vaak een kleine piemel.
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn.
Fred
Preciesquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Ik heb mijn verdenkingen.
Gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
Ja, heel treurig, ik weet het.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
We kunnen enkele mensen uitsluiten:
Chevy, die speelde actief mee
Jos, die speelde actief mee,
Ikzelf, ik speelde actief mee + heb 13 inch
Davy, speelde actief mee
Je dikke hoerenmoederquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker.
Vaak is @:GGMM dan niet aanwezig.
Daar wil ik verder niets mee zeggen overigens.
Welk spel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.
Geen like.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
Ik lag in bed
Dus de moeder van Scrummie kan mij ook uitsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |