Die is weg. Kom.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet in een omgeving waar er een trieste kneus is die de noodzaak voelt om zich als mij voor te doen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Link staat bovenquote:
SPOILER: @FireFox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtige WERELDKOOL van MessiIk geef eerlijk toe; meer geluk dan wijsheidSPOILER: @:firefox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drukte per ongeluk 2x
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.
Kan gebeuren maat, je was maar een uur en vijf minuten te laat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.
Gebruik een bidet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.
Het was goed te doen in deze servert.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Je bent zelf goed te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het was goed te doen in deze servert.
Uiteraard vanavond weer present in de Coco-server.
Kijk hem jel zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Oh leuk, laat je pa ook een paar potjes meedoen! Als hij jouw talent heeft komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |