beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 2e helft is 19 minuten geleden beginnen
Dat was om 22:03
Ik heb mijn herhaling van alle potjes opgeslagen om 22:04
Dus wat lul je nou
Ah de argumenten zijn op, ik win dusquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Link staat bovenquote:
sorry maat, je bent weer welkomquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:10 schreef 3rr0r het volgende:
haha chevy bant mij terwijl een trieste kneus met mijn nick speelt
Was niet zo bedoeld maat, sorry!quote:
quote:
Nee, ik hoef niet in een omgeving waar er een trieste kneus is die de noodzaak voelt om zich als mij voor te doenquote:
Die is weg. Kom.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet in een omgeving waar er een trieste kneus is die de noodzaak voelt om zich als mij voor te doen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Link staat bovenquote:
SPOILER: @FireFox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtige WERELDKOOL van MessiIk geef eerlijk toe; meer geluk dan wijsheidSPOILER: @:firefox1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drukte per ongeluk 2x
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.
Kan gebeuren maat, je was maar een uur en vijf minuten te laat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:12 schreef T3hTommay het volgende:
Oh het is al voorbij
Erg jammer. Net klaar met poepen.
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik maak me serieus zorgen om jouw darmflora als het zo lang duurt.
Gebruik een bidet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik blijf tot bloedens toe vegen. Schoon schoner schoonst. En dan nog douchen.
Het was goed te doen in deze servert.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Je bent zelf goed te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het was goed te doen in deze servert.
Uiteraard vanavond weer present in de Coco-server.
Kijk hem jel zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:08 schreef Scrummie het volgende:
Ranzige varkens.
Gesprek hierboven is een mooi voorbeeld waarom ik niets met niet-Coco-servers te maken wil hebben.
Oh leuk, laat je pa ook een paar potjes meedoen! Als hij jouw talent heeft komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Kijk bij je pa scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik twijfel nog of ik bij mijn pa ga kijken of thuis.
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk bij je pa scrummie
Familie is belangrijker dan haxball![]()
behalve voor Toto
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben erg moe, dus vandaar de twijfel. Niet om haxball natuurlijk
[..]
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Wie was nu degene die dacht dat identiteitsfraude grappig is?
Wauw je meent het. Heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Correct.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die onder een valse naam joinen hebben vaak een kleine piemel.
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn.
Fred
Preciesquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Frans, gisteren tijdens de rust van Italië - Zwitserland.
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar zijn we nog altijd niet achter, maar het moet iemand van de 'harde kern' geweest zijn want er gaat niet een random iemand die nooit meedoet ineens als '3rr0r' joinen.
Ik heb mijn verdenkingen.
Gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
Ja, heel treurig, ik weet het.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet slechts joinen voor een geintje. Precies de nick & nummer aannemen en dan doodleuk spelen waardoor iedereen denkt dat ik het ben. Gaat wat verder dan een geintje vind ik.
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
We kunnen enkele mensen uitsluiten:
Chevy, die speelde actief mee
Jos, die speelde actief mee,
Ikzelf, ik speelde actief mee + heb 13 inch
Davy, speelde actief mee
Je dikke hoerenmoederquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker.
Vaak is @:GGMM dan niet aanwezig.
Daar wil ik verder niets mee zeggen overigens.
Welk spel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was aan het gamen op de PS5, dus ik sluit mijzelf ook uit.
Geen like.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:08 schreef GGMM het volgende:
Ik lag in bed
Dus de moeder van Scrummie kan mij ook uitsluiten
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijkquote:
Nee. Dan was jij het geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
En gaf hij bij een fout zijn medespelers de schuld?
Ja godverdomme hier kunnen we niks meequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Maar het was 2v2 classic.
Misschien heeft user @ChevyCaprice de beelden nog!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja godverdomme hier kunnen we niks mee
Dit is niet genoeg informatie voor detective @GGMMquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een beetje op dezelfde wijze als 3rr0r, dus achterin blijven, geen rare muurtrucjes etc. gewoon degelijk
Maar het was 2v2 classic.
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee. Dan was jij het geweest.
Wel bijzonder dat daarna ene 'Sander' joinde.
(waz)
Scrummiequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kijk aan. Dan heb je het opgelost!
[..]
Spannend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik was het niet natuurlijk want ik postte nog gewoon in het VI topic en at een ijsje.
Sowieso doe ik dat nooit.
Volgende sessie doe ik een verplichte ID-check.
Dus houd je coronavaccinatie paspoort paraat.
@:3rr0r
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Onder de gordel dit, hij kan niet reageren.
Ik krijg nooit een pmquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakken
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, heel treurig, ik weet het.
We kunnen enkele mensen uitsluiten:
Chevy, die speelde actief mee
Jos, die speelde actief mee,
Ikzelf, ik speelde actief mee + heb 13 inch
Davy, speelde actief mee
PM ontvangenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal heb je binnen 30 seconden een PM te pakken
Enorm brute sneer naar @GGMM lach jij om?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.
Dat zeg ik schatquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig onder een andere naam spelen.
Ik voel me geliefd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:32 schreef MC-Morgan het volgende:
PM ontvangen. Gelachen om de onderste zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |