Eens, helemaal als beide teams het willen. Als dat niet zo blijkt te zijn zullen we het later vast horen.quote:
Die zijn liever vrij morgenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Had het dan verplaatst naar een andere dag, hier hebben die spelers toch helemaal geen zin in
Blijkbaar wel, anders zullen ze er niet mee akkoord gaan tochquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Had het dan verplaatst naar een andere dag, hier hebben die spelers toch helemaal geen zin in
SCHAKELGENOTquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een overlapping met de Belgische wedstrijd
Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef SamCooke het volgende:
Ik denk dat dit wel betekent dat het nieuws over Eriksen uit het ziekenhuis vrij positief is.
Dat is NUL belangrijkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
matchfixingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hahahah vooringenomen opmerking. Hij is pissig en aangedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Afellay is oprecht aangedaan. Maar dat past misschien niet in je beeld van Afellay.
Omdat een bepaald user er hopelijk even niet meer is zal ik het even doenquote:
Ja oké, het is ook meer mijn persoonlijke meningquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zullen ze er niet mee akkoord gaan toch
DJMO gaat voor de OLED 65 inch wandelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Danny is zijn centen al aan het tellen.
Ik verwacht dat die iets later zal beginnen, alles voor de tv-gelden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat komt omdat mensen hier gevoelens projecteren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
Ik snap die verbazing over doorspelen niet zo goed.
Alles is zoveel positiever dan het in eerste instantie leek dus die spelers zijn opgelucht dus kunnen en willen verder. Gijp zei het net ook al en dat begreep ik prima.
"akkoord gaan"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zullen ze er niet mee akkoord gaan toch
heeft ie een ban ja? (bans worden niet besproken etc.) maar wel terecht, sorry makkerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat een bepaald user er hopelijk even niet meer is zal ik het even doen
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kan niet de Finnen moeten morgen naar Rusland reizenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind Ibbi een aanwinst voor de analisten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Hahahah vooringenomen opmerking. Hij is pissig en aangedaan.
Nope. 21:00quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die iets later zal beginnen, alles voor de tv-gelden.
Omdat mensen er vanuit gaan dat als iemand neerzakt met hartklachten dat hij dan of dood of een kasplantje is. En dan zou het ook wel wat raar zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Gewoon doorvoetballen is prima als het vanuit de spelers en trainers zo besloten is.
Mensen die het schandalig vinden, waarom dat dan?
Niet dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar wissels.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar moeten ze officieel nu niet met 10 man verder?
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
@DJMOquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO gaat voor de OLED 65 inch wandelen.
Is mijn persoonlijke mening, als die spelers het wel willen ga ik ze niet tegensprekenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver![]()
Hoe weet jij waar die spelers zin in hebben?
Diep in de nacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen "wissel"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Wattequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Die zijn nog politiek correcter dan Nederland hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Scandinaviërs zijn niet zulke snowflakes
Mja, het klinkt wel als een uefa tactiek. Eerst een uur lang teams overtuigen om door te spelen, en daarna zo'n melding naar buiten brengen. Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van de spelers naderhand.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Beide teams willen dus
Iedereen die hier weer zit te haten op de UEFA heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Que? Al eens bedacht dat die persoon gewoon geïnteresseerd kan zijn in het Belgische elftal die vanavond ook hun 1ste wedstrijd spelen???quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het is wel een enorme impact dat je iemand gereanimeerd ziet worden voor je neus. Iemand die je heel goed kent zelfs. Vooral omdat het er erg slecht uit zag de eerste minuten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
Ik snap die verbazing over doorspelen niet zo goed.
Alles is zoveel positiever dan het in eerste instantie leek dus die spelers zijn opgelucht dus kunnen en willen verder. Gijp zei het net ook al en dat begreep ik prima.
lmaoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is met afstand de domste, maar dan ook de domste, vraag van dit forum.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat heeft dat met het wel of niet doorspelen te maken? Net als de minderwaardige term 'snowflakes'.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die zijn nog politiek correcter dan Nederland hoor
Dat kost ze wel een wissel....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Ben niet zo’n voetbalkenner maar ik dacht dat een afgevoerde speler niet gewisseld mag worden. Zal wel niet danquote:
We zullen het wel zien, de Deense bond meldt nu zelf ook wat als ik Perez mag gelovenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, het klinkt wel als een uefa tactiek. Eerst een uur lang teams overtuigen om door te spelen, en daarna zo'n melding naar buiten brengen. Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van de spelers naderhand.
Tuurlijk niet. Gewoon een wissel inbrengen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is met afstand de domste, maar dan ook de domste, vraag van dit forum.
Ik vind m ook goed 😀quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind Ibbi een aanwinst voor de analisten.
Nouquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Que? Al eens bedacht dat die persoon gewoon geïnteresseerd kan zijn in het Belgische elftal die vanavond ook hun 1ste wedstrijd spelen???
Rustig maar meid.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is met afstand de domste, maar dan ook de domste, vraag van dit forum.
Op de Belg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef RAVW het volgende:
waar word nu de andere partij live uitgezonden
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel een enorme impact dat je iemand gereanimeerd ziet worden voor je neus. Iemand die je heel goed kent zelfs. Vooral omdat het er erg slecht uit zag de eerste minuten.
Stel je voor dat jij na een half uur weer serieus aan je werk zou gaan na zo’n gebeurtenis.
Nee, bij een blessure waar een ziekenhuisopname uit resulteert, mag de benadeelde ploeg een supporter van de tribune plukken om de plaats in te nemen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
heeft ie een ban ja? (bans worden niet besproken etc.) maar wel terecht, sorry makker
Misschien hebben ze ff een belletje met Eriksen gepleegd, en wil hij juist dat ze er vol in klappen vandaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is mijn persoonlijke mening, als die spelers het wel willen ga ik ze niet tegenspreken
Witte privilege.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan allebei de potten op mn scherm kwijt
PIPgenot
3 schermen genotquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan allebei de potten op mn scherm kwijt
PIPgenot
Till Valhall!!1!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ff een belletje met Eriksen gepleegd, en wil hij juist dat ze er vol in klappen vandaag.
Ben jij ook een profvoetballer?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Broccolitaartje het volgende:
Bizar dat ze nog doorspelen. Ik heb een keer een vergelijkbare situatie meegemaakt op mijn werk en daarvan waren we allemaal zó aangeslagen dat er niks meer uit onze handen kwam. En onze collega was toen niet eens meegenomen door de ambu, maar ondanks dat we wisten dat hij okee was, gaat zo’n gebeurtenis je niet in de koude kleren zitten. Ik denk dat de spelers het ontzettend onderschatten...
Dan had ik het woord "hopelijk" niet gebruiktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
heeft ie een ban ja? (bans worden niet besproken etc.) maar wel terecht, sorry makker
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Broccolitaartje het volgende:
Bizar dat ze nog doorspelen. Ik heb een keer een vergelijkbare situatie meegemaakt op mijn werk en daarvan waren we allemaal zó aangeslagen dat er niks meer uit onze handen kwam. En onze collega was toen niet eens meegenomen door de ambu, maar ondanks dat we wisten dat hij okee was, gaat zo’n gebeurtenis je niet in de koude kleren zitten. Ik denk dat de spelers het ontzettend onderschatten...
1e half uur niet live op NOS dusquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef RAVW het volgende:
waar word nu de andere partij live uitgezonden
of gaan ze beide uitzenden op deze zender
Dat kan, misschien horen we na de wedstrijd wel ietsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ff een belletje met Eriksen gepleegd, en wil hij juist dat ze er vol in klappen vandaag.
Eens. Wel apart, maar als ze dit serieus zelf willen dan is het okquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel een enorme impact dat je iemand gereanimeerd ziet worden voor je neus. Iemand die je heel goed kent zelfs. Vooral omdat het er erg slecht uit zag de eerste minuten.
Stel je voor dat jij na een half uur weer serieus aan je werk zou gaan na zo’n gebeurtenis.
Ja misschien maar dat zal morgen of overmorgen niet veel anders zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ja, zijn schoonpa LeDonte West.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zal ook zijn bodyguard inzetten . slappe honden
Waar staat dat? Denk dat ze weinig keuze hebben met een partij als de UEFAquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:15 schreef Mark031 het volgende:
[..]![]()
Die spelers hebben zelf aangegeven dat ze verder willen spelen. Niemand dwingt ze om te spelen.
wiebelde ze maar eens op mijn 15 inchquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO gaat voor de OLED 65 inch wandelen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Denk dat ze weinig keuze hebben met een partij als de UEFA
Je kan gewoon uitstappen hoor. Zou iedereen begrijpen en de UEFA gaat daar niks aan veranderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Denk dat ze weinig keuze hebben met een partij als de UEFA
iPad Pro 2021 12,9 inch kan ze wel voor gaan wandelen. @Cocoquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wiebelde ze maar eens op mijn 15 inch
Dat is werk, niet te vergelijken met een EK sportwedstrijd waar je wilt strijden voor je team.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Broccolitaartje het volgende:
Inderdaad, je zat ernaast.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben niet zo’n voetbalkenner maar ik dacht dat een afgevoerde speler niet gewisseld mag worden. Zal wel niet dan
Precies. FBI-tactieken. In beide kleedkamers zeggen:"Ja, als jullie willen staken en die andere niet, dan verliezen jullie reglementair."quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef Collide het volgende:
Het komt vanuit de spelers hangt ook af van de voorwaarden. Kan ook zo zijn dat Uefa zegt het is spelen of 3-0 verliezen.
Ja, als dit gelogen is dan is dat wel een rel van jewelste.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
(ja wel een tweet van de Uefa)
Maar als ze echt niet wilden lekt dat wel uit neem ik aan.
Dank, niet meegekregenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
(ja wel een tweet van de Uefa)
Maar als ze echt niet wilden lekt dat wel uit neem ik aan.
Ga maar weer terug naar KLB, dag.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Mark031 het volgende:
Die Affellay is gewoon een verkapte deuger
Mensen verwijten dat ze gevoelloos zijn, omdat ze toch verder willen spelen.
Echt zo'n kerel die vindt dat de wereld moet stoppen met draaien, omdat hij zich gekwetst voelt.
wandel jij ook graag @Wereldgozer ?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
iPad Pro 2021 12,9 inch kan ze wel voor gaan wandelen. @:Coco
Jij blijkbaarquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken..gelukkig dat ze doorgaan..anders is mn toto verpest
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken..gelukkig dat ze doorgaan..anders is mn toto verpest
nee is heel normaalquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef RAVW het volgende:
toch wel apart om dit te zien en mee te maken
Ditquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Mark031 het volgende:
Echt zo'n kerel die vindt dat de wereld moet stoppen met draaien, omdat hij zich gekwetst voelt.
Kom op man, uitslagen doen er niet meer toe nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee joh.. hij gaat alleen uit van zichzelf. Terwijl dat niet belangrijk is..het gaat om wat de spelers willenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Mark031 het volgende:
Denk dat het beter is voor je Toto als je weddenschappen gewoon worden terugbetaaldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
koop eens een deftige TV, die ballen zijn wellicht vierkante pixelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin zegt nu net tegen mij: wat ligt er veel troep op het veld, oh nee dat zijn ballen.
Ik overweeg om op te stappen
Juichen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd wat er gebeurt als er nog een doelpunt valt
Heb je haar al een note toegezonden?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin zegt nu net tegen mij: wat ligt er veel troep op het veld, oh nee dat zijn ballen.
Dan komt er zo een 1tje op het scorebordquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Weinig bal-ervaring dus?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
Dan is het 1-0 of 0-1.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je nog niet samenwoont: Vluchtenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
Wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kom op man, uitslagen doen er niet meer toe nu.
Als het maar wel 2-0 wordt.
UEFA: Je mag kiezen: of gediskwalificeerd worden of doorspelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, het klinkt wel als een uefa tactiek. Eerst een uur lang teams overtuigen om door te spelen, en daarna zo'n melding naar buiten brengen. Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van de spelers naderhand.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan mag de tegenstander de aftrap nemenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Derksen over UEFA "geldwolven, ze zijn zakelijk, ze gaan weer voetballen, the show must go on".quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Mark031 het volgende:
1-0 of 0-1net hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Je komt hier alleen om te trollen sneuneusquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Boehoe voel je je gekwetst nu? Moet de hele wereld nu rekening houden met jouw tere zieltje?
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Boehoe voel je je gekwetst nu? Moet de hele wereld nu rekening houden met jouw tere zieltje?
De tv is primaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
koop eens een deftige TV, die ballen zijn wellicht vierkante pixels
Hij moest een weiland inrijden om niet geschept te worden door een Audi die 200 reed.quote:
Ban voor aangevraagdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je haar al een note toegezonden?
Als na zo een incident niet meer wilt spelen dan pak je die diskwalificatie. Zelf de UEFA heeft PR medewerkers in dienst, al zou je het soms niet verwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
UEFA: Je mag kiezen: of gediskwalificeerd worden of doorspelen.
Spelers: dan maar doorspelen.
UEFA: de spelers willen spelen!!!11 hup, het veld op!
Moest lachenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je nog niet samenwoont: Vluchten
Als je wel samenwoont: Wacht tot ze gaat werken en verwissel de sloten. Ze is zo dom dat ze waarschijnlijk denkt bij het verkeerde huis te staan en je ziet haar nooit meer terug.
Proostquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Goed, ik stel voor dat we weer op de warmbadmodus overgaan
Ik ga een chouffe pakken
220!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moest een weiland inrijden om niet geschept te worden door een Audi die 200 reed.
Ik zit nog aan de koffiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Goed, ik stel voor dat we weer op de warmbadmodus overgaan
Ik ga een chouffe pakken
Ja maar dat hoort zo!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Dven het volgende:
Deense bond wil zelf dat gespeeld wordt maar iedereen hier is ziedend over de uefa
Nee haha, het was bij mn bijbaantje in de supermarkt. Kun je nagaan! Als het al zodanig veel los kan maken bij mensen die zo’n simpel baantje deden als wij, dan kun je je toch niet voorstellen dat deze jongens zich nog 50 minuten kunnen concentreren op het voetbalspel? Een reanimatie meemaken geeft adrenaline, angst dat je iemand zal kwijtraken. En als er iets vermoeiend is dan is het wel een adrenaline-rush. Ze stonden een uur geleden te huilen als kleine jochies en nu kunnen ze weer doen alsof er niks aan de hand is? Geloof je het zelf?quote:
Die spelers hebben keihard getraind voor het EK. Denk dat die spelers ook wel weten dat Eriksen zou willen dat ze gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Derksen over UEFA "geldwolven, ze zijn zakelijk, ze gaan weer voetballen, the show must go on".
Genee: "ook voor ons de show must go on"
Hee vriendquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Die spelers hebben keihard getraind voor het EK. Denk dat die spelers ook wel weten dat Eriksen zou willen dat ze gewoon doorgaan.
Al die huilebalken hier die roepen dat ze moeten stoppen etc.
Bijbaantje hier mee vergelijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nee haha, het was bij mn bijbaantje in de supermarkt. Kun je nagaan! Als het al zodanig veel los kan maken bij mensen die zo’n simpel baantje deden als wij, dan kun je je toch niet voorstellen dat deze jongens zich nog 50 minuten kunnen concentreren op het voetbalspel? Een reanimatie meemaken geeft adrenaline, angst dat je iemand zal kwijtraken. En als er iets vermoeiend is dan is het wel een adrenaline-rush. Ze stonden een uur geleden te huilen als kleine jochies en nu kunnen ze weer doen alsof er niks aan de hand is? Geloof je het zelf?
Boh lekker manquote:
Ik heb dat net besteldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Boh lekker man
Ik ben voor een broodje hamburger gegaan
Wel zin in broccoli nuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijbaantje hier mee vergelijken.
Jij doet gewoon niet meer mee.
Ja want UEFA is corrupt dus ze MOETEN de teams wel hebben gedwongen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Dven het volgende:
Deense bond wil zelf dat gespeeld wordt maar iedereen hier is ziedend over de uefa
Niet alsof er niets aan de hand is. Wel verderspelen. Zie je die gasten zelf niet? Zijn er klaar voor man. Slepen die overwinning voor Eriksen binnen. Kan nu al niet wachten op de eerste goal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nee haha, het was bij mn bijbaantje in de supermarkt. Kun je nagaan! Als het al zodanig veel los kan maken bij mensen die zo’n simpel baantje deden als wij, dan kun je je toch niet voorstellen dat deze jongens zich nog 50 minuten kunnen concentreren op het voetbalspel? Een reanimatie meemaken geeft adrenaline, angst dat je iemand zal kwijtraken. En als er iets vermoeiend is dan is het wel een adrenaline-rush. Ze stonden een uur geleden te huilen als kleine jochies en nu kunnen ze weer doen alsof er niks aan de hand is? Geloof je het zelf?
Echt iedereen ja, IEDEREEN.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:22 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk is er wel iets aan de hand.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Kunnen de finnen nog juichen als ze hebben gescoord?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet alsof er niets aan de hand is. Wel verderspelen. Zie je die gasten zelf niet? Zijn er klaar voor man. Slepen die overwinning voor Eriksen binnen. Kan nu al niet wachten op de eerste goal.
Hebben wel vaker vanuit uitzichtloze positie een EK gewonnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
Is dit nou wat ze bedoelden met dat Denemarken wel eens kon verrassen dit EK?
Ja en daarna de zalm doen als juichenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Kunnen de finnen nog juichen als ze hebben gescoord?
Kleren fatsoeneren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
Misschien heeft Eriksen zelf ook gezegd dat ze moeten spelen! Zou toch mooi zijn.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Nigel de Jong had Denemarken als Kampioen.
Ja, u was dat bijna vergeten.
Hij dacht zeker dat er hax zou zijn in de reclame van VI.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Oriente het volgende:
@:Coco begreep ik nou dat jij @:Scrummie teleurgesteld hebt?
Hij doet niet anders. Geen haxball EK, nu ook al geen haxball in de rust van VI.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Oriente het volgende:
@:Coco begreep ik nou dat jij @:Scrummie teleurgesteld hebt?
De gemiddelde topsporter steekt mentaal wat anders in elkaar dan de gemiddelde niet-sporter.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ga ik stiekem wel van uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
Misschien heeft Eriksen zelf ook gezegd dat ze moeten spelen! Zou toch mooi zijn.
Ik denk dat meer mensen dat dachten. Wellicht in de rust of zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij dacht zeker dat er hax zou zijn in de reclame van VI.
Ik denk dat hij zich bezwaard voelt als hij zegt dat de wedstrijd moet stoppenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
Arme Scrummiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij doet niet anders. Geen haxball EK, nu ook al geen haxball in de rust van VI.
Ik ga niet vrolijk zitten haxen na dit nieuws.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen dat dachten. Wellicht in de rust of zo.
Helemaal geen slechte gok statistisch gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga niet vrolijk zitten haxen na dit nieuws.
Ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer 400 insta volgers erbij voor Eline.
Schijnt dat hij zijn goudvissen ook al niet meer voert.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook al dat hij een racist zou zijn. Volgens mij is iets aan de hand met @:Coco
Volgens mij kan dat regeltechnisch nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook nog pauzeVoetbal gewoon 50min. dan.
En jij maar blijven kijken op haar insta he, viespeukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En weer 400 insta volgers erbij voor Eline.
Jij blijft van Coco af.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook al dat hij een racist zou zijn. Volgens mij is iets aan de hand met @:Coco
Ierlandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Nu ben ik helemaal weer in de EK stemming!![]()
[ afbeelding ]
Nee, Nederland als kampioen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Heinekengenotquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een glas wijn ingeschonken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan, ik trek ook een blik open.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondeugend. Zit Rebekka bij je op schoot?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een glas wijn ingeschonken.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:20 schreef Drekkoning het volgende:
Dan komt er zo een 1tje op het scorebord
quote:
Ik heb wel een gouden recept voor een open deur neergezetquote:
Niet door mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werd racist genoemd in 1 adem met jou.
Het is het leven, beste Tagliano.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
En we gaan weer over tot de orde van de dag
Bijzonder allemaal maar ergens ook wel weer mooi
Ook lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een glas wijn ingeschonken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werd racist genoemd in 1 adem met jou.
Topwedstrijd, vol met emoties.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat hij zou willen dat zijn team gewoon doorgaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
Zo is datquote:
De tour wacht ook op niemandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Zullen we Willem Engel gewoon permanent weren van dit forumquote:
Nee, die ging op de grond zitten en ging zelf bijna out toen ze Eriksen zag vallen. (Ze is Deense).quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondeugend. Zit Rebekka bij je op schoot?
Pauper KPN 4k kijker gespotquote:
Off-topic maar van Ranst had tot vandaag Engel nog nut geblokkeerd?!quote:
Noord-Koreaanse/Chinese praktijken. Bewust een live-uitzending met vertraging uitzenden zodat je kan censureren indien nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:34 schreef Coco het volgende:
BBC loopt een minuut achter.
Terug naar de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |