Yes. Op NPO3.quote:
Ja. Te zien op NPO3.quote:
Met dat verschil dat je bij autosport weet dat het gevaar altijd op de loer ligt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte dag voor sporters vandaag.
Heb jij overigens nog gezien of de grens zijn vlag net heeft laten vallen?quote:
Ik scrollde van onder naar beneden en dacht even dat er popcorn stondquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
Россия — священная наша держава,
Россия — любимая наша страна.
Могучая воля, великая слава —
Твоё достоянье на все времена!
Ah kakquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Yep, Russische volkslied speelt al
Met de coureur lijkt het goed te gaan, maar toch is het beter van nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte dag voor sporters vandaag.
Dat ben ik in de consternatie even vergeten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb jij overigens nog gezien of de grens zijn vlag net heeft laten vallen?Zou mij niets verbazen.
Klopt, maar je kan je afvragen hoe veel troost die gedachte biedt als je jezelf op een muur af ziet rijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat je bij autosport weet dat het gevaar altijd op de loer ligt.
Daar gaat m’n voorspelling weerquote:
Goed nieuws van die vangrail welquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Met de coureur lijkt het goed te gaan, maar toch is het beter van niet
[ twitter ]
Wrak wordt nu weggehaald, coureur is bij bewustzijn en in het ziekenhuis en de vangrail wordt gerepareerd
Vrij schandalig zelfs. Maar ja in Rusland zijn ze sowieso niet al te vriendelijk tegen alles wat niet blank en/of hetero is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Oké dat fluiten is dan weer helemaal niet netjes.
Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Ruslandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja voor je poule of sowieso?
Ik gun het de Belgen namelijk wel om ver te komen.
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrij schandalig zelfs. Maar ja in Rusland zijn ze sowieso niet al te vriendelijk tegen alles wat niet blank en/of hetero is.
4 punten extra als je de boel goed hadquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben ik in de consternatie even vergeten.![]()
@:aoibhin moet de wedstrijd maar even terugkijken
Progressieven zijn er daar absoluut ook. Maar met die regering van ze ga je weinig progressie krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Rusland
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.
quote:
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Progressieven zijn er daar absoluut ook. Maar met die regering van ze ga je weinig progressie krijgen.
Niet heel vreemd nee als je zulke leiders hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.
* Aoibhin accepteert gekochte SMS'kaartenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar gaat m’n voorspelling weer![]()
Maar ik krijg sws wel punten van jou hè?
Ik wil het land toch ook wel eens bezoeken inderdaad. Ik vind het vooral heel intrigerend. Een land van extremen. Niet een land om per se tegen op te kijken, maar wel een land om meer van te weten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.
[..]
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.
Als je nog een keer een goede tip wil om met een individuele of groepsreis te gaan, heb ik diequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het land toch ook wel eens bezoek inderdaad. Ik vind het vooral heel intrigerend. Een land van extremen. Niet een land om per se tegen op te kijken, maar wel een land om meer van te weten.
Veel plezier.quote:
Het lijkt mij een prachtig land. En wil er ook nog eens naartoe. Idem voor Wit-Rusland als het end rustig is daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.
[..]
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als je nog een keer een goede tip wil om met een individuele of groepsreis te gaan, heb ik die
Sowieso zullen de meeste mannen weinig geïnteresseerd zullen zijn in politiek. Vooral omdat politiek daar lijkt in te houden dat de mannelijke president zichzelf in allerlei posities zonder shirt laat fotograferen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.
Snap ik helemaal, ik zou graag daar ook eens heen willen. Maar Wit-Rusland is nu gevaarlijker voor ons dan Rusland denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prachtig land. En wil er ook nog eens naartoe. Idem voor Wit-Rusland als het end rustig is daar.
Ja heel vreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Redefine het volgende:
Vind het vreemd dat deze wordt goedgekeurd. Die Rus komt er uiteindelijk nog aan. Maar het gaat toch om het moment van spelen zou je zeggen.
Ik heb Den - Fin achter me aan op tv en Bel - Rus streamend op de pcquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Fascination het volgende:
Oh jullie zijn geswitcht naar België
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja voor je poule of sowieso?
Ik gun het de Belgen namelijk wel om ver te komen.
Volkslied vooralquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Rusland
Genoeg Nederlanders die het ook fantastisch zouden vinden als Duitsland zich niet kwalificeertquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)
Waarom die haat naar een team dat niet eens meedoet, ga gewoon van je eigen kracht uit..
Klopt. Rusland kunnen we gewoon veilig naartoe. Ik wacht alleen nog even totdat het e-visum nog verder is uitgerold.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik zou graag daar ook eens heen willen. Maar Wit-Rusland is nu gevaarlijker voor ons dan Rusland denk ik.
Nah die houding klopt, maar ik probeer verder dan dat te kijken. Ze hebben een beter team dan Nederland en het is een team dat ook probeert te voetballen en niet alleen de bus parkeert.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)
Waarom die haat naar een team dat niet eens meedoet, ga gewoon van je eigen kracht uit..
Ja dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik kan die Hazard ook niet uitstaan![]()
En meneer Sjors heeft veel zakelijke Belgische klanten. Stuk voor stuk vreselijke lui.
Ik ben dus niet voor België
En de Belgen zitten nu ook in zo`n fase dat als het nu niet gebeurd het wel jaren kan duren voordat er weer zo`n team staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah die houding klopt, maar ik probeer verder dan dat te kijken. Ze hebben een beter team dan Nederland en het is een team dat ook probeert te voetballen en niet alleen de bus parkeert.
Ik zie de Denen eigenlijk ook niet meer scoren, de scherpte ontbreekt toch wel, begrijpelijk natuurlijk.quote:
Nee, die boel ga je niet dichthouden tegen de toplanden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
Als ik die Belgische verdediging zo weer zie kan ik mij niet voorstellen dat ze het toernooi gaan winnen.
Ja sorry, ik mag niet generaliseren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik probeer het hier positief te houden he.
MAAR ALEX-HOOVERPHONIC DEED OOK AL STOM
In mijn werk heb ik ook veel met Belgen, Fransen, Italianen, Spanjaarden en Portugezen te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik kan die Hazard ook niet uitstaanof Mertens. Of allebei
![]()
En meneer Sjors heeft veel zakelijke Belgische klanten. Stuk voor stuk vreselijke lui.
Ik ben dus niet voor België
Waar was jij woensdag?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
Thierry Henry assistent voor de Belgen? Oké
Mja mja spannendquote:
Je ziet dat er wel wat talent doorkomt op het middenveld en voorin. Maar achterin zijn het nog steeds de oudjes. Plus Boyata of Denayer die er niks van kunnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die boel ga je niet dichthouden tegen de toplanden.
quote:
Ja, het was altijd traditioneel de sterkste linie van de Belgen. Zoals wij opeens geen spitsen meer lijken te kunnen opleiden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet dat er wel wat talent doorkomt op het middenveld en voorin. Maar achterin zijn het nog steeds de oudjes. Plus Boyata of Denayer die er niks van kunnen.
Nee zo'n grap moet je ook wel durven natuurlijk, dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had misschien niet op versturen gedrukt.
3-0quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
NOS stream van BEL - RUS loopt gewoon 35 seconden achter op de tv. Geen wonder dus dat ik hier dingen lees die nog helemaal niet gebeurd zijn.
Als Rusland zo speelt wel ja…quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:36 schreef Meridiaan het volgende:
Terug naar de Belg. Misschien hebben de Finnen ook nog tegen de Russen een kans. Dat zou wat zijn
Ik ga vandaag weinig punten scoren, denk ik, hooguit op winst Belgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
Rusland geeft de goals cadeau. Nog twee en ik scoor weer veel punten.
Oh ja de bijzonderheden. Nou ja ik doel op de uitslag die ik in mijn werkpoule heb. De poule hier zal mij een zorg zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weinig punten scoren, denk ik, hooguit op winst Belgen.
Zeker niet op bijzonderheden, waar ik had gezegd dat Den - Fin de enige wedstrijd zonder bijzonderheden zou zijn.![]()
Ja hallo. Ik weet zo precies hoe veel de vertraging is omdat ik net over ben gegaan naar de tv natuurlijk. Had ze daar even tegelijk aan en kon dus precies het verschil zien.quote:
Ik heb geen werkpoule, de poule hier is alles wat ik heb.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja de bijzonderheden. Nou ja ik doel op de uitslag die ik in mijn werkpoule heb. De poule hier zal mij een zorg zijn
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen werkpoule, de poule hier is alles wat ik heb.
Hoeveel kan je winnen bij jullie?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja de bijzonderheden. Nou ja ik doel op de uitslag die ik in mijn werkpoule heb. De poule hier zal mij een zorg zijn
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |