Eens Ik vind het heel knap van beide teamsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
Nou als de spelers het zelf kiezen dan lijkt het me prima en dan hoeven wij er ook niet meer over in discussie.
Denk het wel. Dat was wel het statement.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat het écht de keuze van de spelers is om het op deze manier te doen, en niet dat ze zich onder druk gezet voelen om deze keuze te maken.
Nou ja, voor nootmuskaat moet je wat over hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, omdat het topic toch al in mineur begonnen is gooi ik er ook maar even een zwart stukje geschiedenis in.
Deel 1621.
Het jaar met een van de zwartere bladzijdes in de Nederlandse geschiedenis:
Het jaar dat namens Nederland door de Heren XVII besloten werd dat de Banda Eilanden opnieuw onderworpen dienden te worden, omdat de bevolking in het geheim nootmuskaat aan de Engelsen bleven verkopen. Hoe dit voor de bevolking zou aflopen laat zich raden. Zoals gouverneur-generaal Jan Pieterszoon Coen in 1920 schreef aan de Heren XVII "Om hierin naar behoren te voorzien is het nodig dat Banda opnieuw overmeesterd en met andere mensen bevolkt gaat worden."
Moderne schattingen bevolking en aantal slachtoffers lopen sterk uiteen, maar de verschillende onderzoeken zijn het er wel over eens dat een overgrote meerderheid van de bevolking van de eilanden bij deze verovering om het leven is gekomen dan wel tot slaaf is gemaakt. De hoogste schatting spreekt over 90%.
Ook het jaar waarin het twaalfjarig bestand ten einde komt en de Tachtigjarige Oorlog hervat wordt.
Dat het zo 'snel' ging vond ik ergens wel een opluchting, kan echt wel 45 minuten duren en nu was het binnen 10 minuten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:14 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook echt even de hogere machten gevraagd om een positieve uitkomst van deze hele situatie hoor, tijdens die reanimatie...
Ineens zijn we dan weer mensen die om andere menen geven.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
Holy shit zeg, was echt in één klap helemaal misselijk. Schrok steeds weer dat ze zoveel lieten zien
Thank god gaat het goed
Wel echt zuur voor de familie van Appie Nouri. Dat het bij hem gewoon echt véél te lang duurdequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat het zo 'snel' ging vond ik ergens wel een opluchting, kan echt wel 45 minuten duren en nu was het binnen 10 minuten.
Ik denk dat ik dan toch wel voor de andere wedstrijd kiesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
Misschien gaan ze de bal wel 45 minuten alleen maar heen en weer spelen.
En denk ook ergens wel... die spelers leven hier zo naar toe, het is hun hele leven, dat het gek genoeg misschien wel een soort "hulp" kan zijn om er niet aan te hoeven denken, gewoon terug in de bubble.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk zullen beide ploegen het alternatief niet goed gevonden hebben. Bizar dat die wedstrijd nog gespeeld gaat worden
Finland moet volgens mij nog in Rusland spelen deze week.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:10 schreef Redefine het volgende:
Waarschijnlijk zullen beide ploegen het alternatief niet goed gevonden hebben. Bizar dat die wedstrijd nog gespeeld gaat worden
Het is denk ik een beetje dat je héél graag wil spelen, als het alternatief een reglementair 3-0 verlies is of misschien zelfs diskwalificatie… Finland zou morgen inderdaad moeten vertrekken naar Rusland volgens de NOS analisten, dus uitstel kan ook niet. Kortom: medewappiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Finland moet volgens mij nog in Rusland spelen deze week.
Heel opmerkelijk dat ze doorspelen. Beide teams kunnen nu absoluut niet meer ‘normaal’ spelen. Ik vind het een beetje verdacht ofoz, maar misschien ben ik te uefawappie
Nou ja, dat gevoel heb ik dus ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Finland moet volgens mij nog in Rusland spelen deze week.
Heel opmerkelijk dat ze doorspelen. Beide teams kunnen nu absoluut niet meer ‘normaal’ spelen. Ik vind het een beetje verdacht ofoz, maar misschien ben ik te uefawappie
Dat heeft bij Ajax voor een lange nasleep gezorgd ja. En was het niet dezelfde dokter die ook Daley Blind gewoon in het veld liet staan nadat die onwel was geworden?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wel echt zuur voor de familie van Appie Nouri. Dat het bij hem gewoon echt véél te lang duurde
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij voor die tijd al wat voelde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien gaat de hartstichting er wat mee doen en mensen wijzen op signalen van een hartaanval (en aanverwante varianten).
Die van de beroerte is volgens mij goed blijven hangen bij mensen.
Ik wil die tweet graag nog een stuk of 1000 keer rapporteren. Wat een ongelofelijke klootviool.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Willem Engel kan trouwens de tering krijgen
Dat ze Blind weer het veld in hebben gestuurd blijft toch wel het meest bizar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat heeft bij Ajax voor een lange nasleep gezorgd ja. En was het niet dezelfde dokter die ook Daley Blind gewoon in het veld liet staan nadat die onwel was geworden?
Ik denk dat wij daar allemaal heel erg veel geluk mee hebben gehad. Met Rafael en Pierre naast 'mquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Em31 het volgende:
Heeft de NOS ook even geluk dat niet Tom Egbers dit vol moest lullen
Oh, ik dacht dat het van @Momo gewoon een statement tussendoor was, waar ik het al mee eens was, maar er was dus een tweet als aanleiding?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil die tweet graag nog een stuk of 1000 keer rapporteren. Wat een ongelofelijke klootviool.
Alleen die voetballers worden ook zó vaak al gecontroleerd, dat vind ik ook altijd zo bizar bij dit soort situaties.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien gaat de hartstichting er wat mee doen en mensen wijzen op signalen van een hartaanval (en aanverwante varianten).
En jij weet er meer van maar bij vrouwen zijn de signalen voor hartproblemen vaak nog minder zichtbaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:23 schreef Meridiaan het volgende:
En niet alleen minder zichtbaar, maar ook vaak gewoon echt heel andere signalen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En jij weer er meer van maar bij vrouwen zijn de signalen voor hartproblemen vaak nog minder zichtbaar.
Yep.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het van @:Momo gewoon een statement tussendoor was, waar ik het al mee eens was, maar er was dus een tweet als aanleiding?
quote:Een hoop stront stinkt minder dan Willem Engel die terwijl de voetballer #Eriksen om zijn leven vecht een punt moet maken met zijn schandalig verzet tegen de #coronavaccinatie.
Kan die zak vergif niet gearresteerd worden?
Zo benieuwd wat hier moet staan, even googlenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: "Hoe oud is Peter Schmeichel ook alweer?'
Ik *na Googelen*: Hij is uit 193
Mam: "HIJ IS JONGER DAN IK!? WAAROM IS IEDEREEN JONGER DAN IK?"
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep.
Maar dit was wel een mooie reactie
[..]
Hij vond het nodig om een link te maken met z'n hele antivax bullshit. Dat ben je echt ver heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het van @:Momo gewoon een statement tussendoor was, waar ik het al mee eens was, maar er was dus een tweet als aanleiding?
Dit, allemaal even hem rapporteren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordt
Dat die er nog op zit is eigenlijk al raar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordt
Zo oud is je moeder toch nog niet. Is het 193 voor of na christus ?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: "Hoe oud is Peter Schmeichel ook alweer?'
Ik *na Googelen*: Hij is uit 193
Mam: "HIJ IS JONGER DAN IK!? WAAROM IS IEDEREEN JONGER DAN IK?"
Helder. Het was natuurlijk altijd al een zak, maar dit klinkt wel weer als een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep.
Maar dit was wel een mooie reactie
[..]
Plus dat hij Eriksen al dood verklaarde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij vond het nodig om een link te maken met z'n hele antivax bullshit. Dat ben je echt ver heen.
Als dat nú niet gaat werken, dan zullen ze 'm er nooit afmieterenquote:
quote:
We willen graag altijd alles onder controle hebben, maar dat is niet altijd mogelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen die voetballers worden ook zó vaak al gecontroleerd, dat vind ik ook altijd zo bizar bij dit soort situaties.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Gerapporteerd en 'm uitgemaakt voor idioot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Dat hebben die Russen wel voor elkaar, een puik volksliedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat we zo het Russische volkslied gaan missen.
Zesje vergetenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat hier moet staan, even googlen
Geen Sporza?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Dat zou kunnen ja, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat heeft bij Ajax voor een lange nasleep gezorgd ja. En was het niet dezelfde dokter die ook Daley Blind gewoon in het veld liet staan nadat die onwel was geworden?
Geen Sporza? Anders op de NOS site kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Beetje lastig. Maar ik ga wel een stream van m'n werk gebruikenquote:
Goeie naam ook wel.quote:
NPO3.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje lastig. Maar ik ga wel een stream van m'n werk gebruiken
Ja ook balen..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Meridiaan het volgende:
Toch jammer dat dit dan het debuut van Finland is Althans, dat dit dan moet gebeuren en dat je daar de wedstrijd aan onthoid, zo naar
Mooistequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Lief, en mooi, en zoveel team spiritquote:
*wijn uit neus*quote:
Alweer aan de zuipquote:
Voetbal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Blijven jullie voetbal kijken of kijken jullie esf 1979 terug?
Voetbal. Wel naar 3 gezapt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Ja I'm on a roll Morgen niet werkenquote:
Geen van beide voor mij, ik zit autorace te kijken Nou ja, die ligt even stil omdat er een coureur in de muur is geklapt, maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Ik ga zo Once Upon A Time kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Hoezeer ik de terugkijksessies koester, voetbal hier. Dit is toch een bijzondere wedstrijdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Klinkt als een slechte dag voor sporters vandaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen van beide voor mij, ik zit autorace te kijken Nou ja, die ligt even stil omdat er een coureur in de muur is geklapt, maar het gaat om het idee
Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |