Snap ik helemaal, ik zou graag daar ook eens heen willen. Maar Wit-Rusland is nu gevaarlijker voor ons dan Rusland denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prachtig land. En wil er ook nog eens naartoe. Idem voor Wit-Rusland als het end rustig is daar.
Ja heel vreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Redefine het volgende:
Vind het vreemd dat deze wordt goedgekeurd. Die Rus komt er uiteindelijk nog aan. Maar het gaat toch om het moment van spelen zou je zeggen.
Ik heb Den - Fin achter me aan op tv en Bel - Rus streamend op de pcquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Fascination het volgende:
Oh jullie zijn geswitcht naar België
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja voor je poule of sowieso?
Ik gun het de Belgen namelijk wel om ver te komen.
Volkslied vooralquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Rusland
Genoeg Nederlanders die het ook fantastisch zouden vinden als Duitsland zich niet kwalificeertquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)
Waarom die haat naar een team dat niet eens meedoet, ga gewoon van je eigen kracht uit..
Klopt. Rusland kunnen we gewoon veilig naartoe. Ik wacht alleen nog even totdat het e-visum nog verder is uitgerold.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, ik zou graag daar ook eens heen willen. Maar Wit-Rusland is nu gevaarlijker voor ons dan Rusland denk ik.
Nah die houding klopt, maar ik probeer verder dan dat te kijken. Ze hebben een beter team dan Nederland en het is een team dat ook probeert te voetballen en niet alleen de bus parkeert.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik waardeer het als België goed voetbal laat zien, maar vond de houding tegenover Nederland de vorige EK/WK erg onprettig (terwijl wel niet eens méédeden)
Waarom die haat naar een team dat niet eens meedoet, ga gewoon van je eigen kracht uit..
Ja dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik kan die Hazard ook niet uitstaan
En meneer Sjors heeft veel zakelijke Belgische klanten. Stuk voor stuk vreselijke lui.
Ik ben dus niet voor België
En de Belgen zitten nu ook in zo`n fase dat als het nu niet gebeurd het wel jaren kan duren voordat er weer zo`n team staat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah die houding klopt, maar ik probeer verder dan dat te kijken. Ze hebben een beter team dan Nederland en het is een team dat ook probeert te voetballen en niet alleen de bus parkeert.
Ik zie de Denen eigenlijk ook niet meer scoren, de scherpte ontbreekt toch wel, begrijpelijk natuurlijk.quote:
Nee, die boel ga je niet dichthouden tegen de toplanden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:20 schreef Redefine het volgende:
Als ik die Belgische verdediging zo weer zie kan ik mij niet voorstellen dat ze het toernooi gaan winnen.
Ja sorry, ik mag niet generaliseren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik probeer het hier positief te houden he.
MAAR ALEX-HOOVERPHONIC DEED OOK AL STOM
In mijn werk heb ik ook veel met Belgen, Fransen, Italianen, Spanjaarden en Portugezen te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik kan die Hazard ook niet uitstaan of Mertens. Of allebei
En meneer Sjors heeft veel zakelijke Belgische klanten. Stuk voor stuk vreselijke lui.
Ik ben dus niet voor België
Waar was jij woensdag?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
Thierry Henry assistent voor de Belgen? Oké
Ik had misschien niet op versturen gedrukt.quote:
Mja mja spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |