Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Ruslandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja voor je poule of sowieso?
Ik gun het de Belgen namelijk wel om ver te komen.
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrij schandalig zelfs. Maar ja in Rusland zijn ze sowieso niet al te vriendelijk tegen alles wat niet blank en/of hetero is.
4 punten extra als je de boel goed hadquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben ik in de consternatie even vergeten.
@:aoibhin moet de wedstrijd maar even terugkijken
Progressieven zijn er daar absoluut ook. Maar met die regering van ze ga je weinig progressie krijgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Een beetje omdat ik België liever niet zo ver zie komen, maar ook om andere persoonlijke redenen ivm Rusland
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en hoewel er best progressie zal zijn in die zin, zal die de voetbalfals pas als laatste bereiken.
Als die weer heel is gaan ze gewoon weer rijden. Dat ze er nu mee bezig zijn betekent ook dat het er niet naar uit ziet dat er een reden is om vandaag niet meer verder te gaanquote:
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Progressieven zijn er daar absoluut ook. Maar met die regering van ze ga je weinig progressie krijgen.
Niet heel vreemd nee als je zulke leiders hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.
* Aoibhin accepteert gekochte SMS'kaartenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar gaat m’n voorspelling weer
Maar ik krijg sws wel punten van jou hè?
Ik wil het land toch ook wel eens bezoeken inderdaad. Ik vind het vooral heel intrigerend. Een land van extremen. Niet een land om per se tegen op te kijken, maar wel een land om meer van te weten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.
[..]
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.
Als je nog een keer een goede tip wil om met een individuele of groepsreis te gaan, heb ik diequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het land toch ook wel eens bezoek inderdaad. Ik vind het vooral heel intrigerend. Een land van extremen. Niet een land om per se tegen op te kijken, maar wel een land om meer van te weten.
Veel plezier.quote:
Het lijkt mij een prachtig land. En wil er ook nog eens naartoe. Idem voor Wit-Rusland als het end rustig is daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Rusland is fascinerend qua cultuur en geschiedenis. Ben er nu drie keer geweest, hoop nog wel eens te gaan. Maar heb er ook veel duistere kanten gezien.
[..]
Voetbalsupporters zijn overal helaas erg conservatief.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als je nog een keer een goede tip wil om met een individuele of groepsreis te gaan, heb ik die
Sowieso zullen de meeste mannen weinig geïnteresseerd zullen zijn in politiek. Vooral omdat politiek daar lijkt in te houden dat de mannelijke president zichzelf in allerlei posities zonder shirt laat fotograferen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik las vandaag dat zo'n twee-derde van de Russen volgens een onderzoek trouwens geen interesse heeft in de politiek. Wel begrijpelijk.
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |