Jazeker!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er al kaarten tot nu toe? @:Aoibhin jij hebt ze al toch? En @:Arth_nl! Wie nog meer?
Leuk! Weer een aanhang-moederquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er ook bij samen met mijn moeder! Zij verheugd zich helemaal op Johnny Logan
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_Aquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er ook bij samen met mijn moeder! Zij verheugd zich helemaal op Johnny Logan
Ik moet de mijne nog even voorbereiden op Verka Serduchkaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_A
Moeders ging de vorige keer ook wel los hoor, zeker na wat drankjes opquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over moeders gesproken stel ik me nu allemaal ravende oudjes voor op Go_A
Oh dearquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog even voorbereiden op Verka Serduchka
Hahaha superleuk! Nog een moeder die meegaat!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Neequote:
Dat lijkt me wel een goed idee jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik heb haar al gewaarschuwd dat er iets wat gekke acts tussen zitten. Dat maakte voor haar niets uit. Ze past zich wel aan. Maar ik denk dat het geen slecht idee is om haar alvast voor te stellen aan Verka
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES![]()
![]()
![]()
Ik neem m’n dochter mee
Het dak gaat er zeker weten af!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goed idee ja![]()
Die is live ook zooooooo tof heHele zaal doet gewoon mee
Waar zitten jullieeeeee???quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef GeorgeM het volgende:
IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES IK HEB OOK KAARTJES![]()
![]()
![]()
Ik neem m’n dochter mee
Ja hoor dat zijn prima plekken!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:16 schreef Prisha het volgende:
Wat zijn hiervan goede plaatsen? Mijn zusje wilt graag zitplaatsen 110, 103 of 104?
@:Aoibhin weet jij dat?
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Wie hebben er al kaarten tot nu toe? @:Aoibhin jij hebt ze al toch? En @:Arth_nl! Wie nog meer?
Gezellig!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:27 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Klopt!Gouden cirkel.
Maar ik krijg mijn moeder niet zo ver dat ze meekomt, dus ik neem twee vrienden mee.
Welke bobbel?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
![]()
Gaan jullie ook bij die bobbel proberen te staan?
Ja die uitstulping van het podium, weet even niet hoe ik het anders uit moet leggenquote:
ikkequote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:53 schreef Greys het volgende:
Oh deze?quote:Op zondag 6 juni 2021 09:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die uitstulping van het podium, weet even niet hoe ik het anders uit moet leggenDat waar de meeste artiesten op staan te zingen
Gezellig, dan zien we jullie daar misschien!quote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh deze?![]()
@ 1:16:26
We gaan ons best doen daar te staan met onze Oekraense vlaggen.
Vak 110. Wilde plaatsen kiezen, maar dat mocht niet, omdat daar 3 plaatsen beschikbaar waren en dan blijft er n leeg.quote:
wahhhhh ik had hetzelfde in vak 110. Heel lang getwijfeld en toen naar de overkant verhuisd. Anders hadden we in het zelfde vak gezetenquote:Op zondag 6 juni 2021 10:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vak 110. Wilde plaatsen kiezen, maar dat mocht niet, omdat daar 3 plaatsen beschikbaar waren en dan blijft er n leeg.
Toen maar 2 rijen naar achteren gekozen.
Ik heb intresse en ook nog alleenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil wel, maar ik ben alleeeeheeen. Zijn er mensen van hier die ook alleen gaan en heenwillen?
Net weer gekeken en Jobi gespotquote:Op zondag 6 juni 2021 09:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh deze?![]()
@ 1:16:26
We gaan ons best doen daar te staan met onze Oekraense vlaggen.
Heb je al een kaart?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, als er meer fokkers zijn die alleen gaan eventueel, laat maar weten!
Nog niet, even kijken van de week. Hoop stiekem op een actie zoals vakantieveilingen vorig jaar waar je kaartjes had voor bijna niks.quote:
Er zijn genoeg hotelletjes daar in de omgeving! Hopelijk lukt het je wat te regelenquote:Op zondag 6 juni 2021 17:26 schreef Prego het volgende:
Ooooh Eleni en Go_A en KEiiNO en Lenny en Loreen. Ja kak nu wil ik ook, ik woon 900 km verderop dus even kijken hoe en wat
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil wel, maar ik ben alleeeeheeen. Zijn er mensen van hier die ook alleen gaan en heenwillen?
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date meequote:Op zondag 6 juni 2021 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, is goed hoor, als er meer fokkers zijn die alleen gaan eventueel, laat maar weten!
easyJet, nacht doorhalen, easyJetquote:Op zondag 6 juni 2021 17:26 schreef Prego het volgende:
Ooooh Eleni en Go_A en KEiiNO en Lenny en Loreen. Ja kak nu wil ik ook, ik woon 900 km verderop dus even kijken hoe en wat
Lastig te zeggen. Vorige keer raakten ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt en gingen ze voor bodemprijzen op vakantieveilingen de deur uit. Misschien gaan er nu massaal mensen hiervoor die niet bij het echte ESF konden/wilden zijn en gaat het een heel stuk harder. Als je nu koopt voor een prijs die je nu okay vindt weet je zeker dat je er bij kan zijn, blijf je wachten op een prijsverlaging dan kan je zomaar de boot missen. Als je sowieso niet de huidige vraagprijs wil betalen kan je net zo goed afwachtenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:33 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date mee
Moet ik de staanplaatsen van 65 kopen? Zouden er eind vd maand nog kaarten zijn of beter snel zijn?
Ik ga sowieso voor een zitplaats hier persoonlijk. In 2019 was er nog bijna helemaal niks weg aan het begin. De kaarten zijn pas gaan lopen met de vakantieveilingen actie. Alleen als je misschien in de golden circle wil staan moet je snel zijn. Ik wacht nog wel even af, denk dat ze nog wel goedkoper worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:33 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nog kaartje kopen en zou dan idd alleen gaan, dus ik date mee
Moet ik de staanplaatsen van 65 kopen? Zouden er eind vd maand nog kaarten zijn of beter snel zijn?
65equote:Op zondag 6 juni 2021 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor een zitplaats hier persoonlijk. In 2019 was er nog bijna helemaal niks weg aan het begin. De kaarten zijn pas gaan lopen met de vakantieveilingen actie. Alleen als je misschien in de golden circle wil staan moet je snel zijn. Ik wacht nog wel even af, denk dat ze nog wel goedkoper worden.
OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGVquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGV
OMG
ademt in
ademt uit
OMHHHGHHHHBHGGG
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
OH MIJN GROTE GOD HOLY HOLYHYYUGGFGHFFYDYDUDUDUXDUUTXUTXUDUMMMMVGGHGV
OMG
ademt in
ademt uit
OMHHHGHHHHBHGGG
Daar lijkt het mij nog ruim te vroeg voor, maar eigenlijk wacht ik er ook opquote:
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stl dat Mneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar lijkt het mij nog ruim te vroeg voor, maar eigenlijk wacht ik er ook op
Als je heel graag wil gaan en je vindt deze ticketprijs okay moet je dat ook vooral doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stl dat Mneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stl dat Mneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks
Omg zo leuk! Die dacht natuurlijk 'Als Cee en Greys gaan kan ik niet achterblijven'.quote:
jaaaquote:
Het valt me op dat vooral de 2020/2021 artiesten nu worden aangekondigd. Ik mis alleen nog Dai & Gagnamagni, Stefania en Jeangu in dit rijtje.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:32 schreef Cee het volgende:
Het mooie van de aanwezigheid van 2020/2021 artiesten als Gjon, Roop, Go_A is dat ze naar alle waarschijnlijkheid ook hun 2020-nummer doen en dat het de eerste keer is dat ze die voor een groot publiek gaan doen, en dat wij als fans zo tch de kans hebben om die nummers live te horen!
Ik was er ook vroeg bij omdat ik bang was dat vanwege Loreen en Keiino de kaartjes snel uitverkocht zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde er ook op wachten maar kreeg ineens het idee dat stl dat Mneskin ineens komt (doen ze niet maar STEL DAT), dan is alles ineens weg en dan heb ik niks en zie ik The Herreys nooit live en zal mijn leven nooit compleet zijn en ik baal met terugwerkende kracht nog steeds dat ik in 2019 niet ben gegaan en ach, dan betaal ik maar 400% meer dan degene die straks naast me zit.
Ik zie op ticketmaster dat er nog genoeg plekken zijn. Nouja, alles om reclame te maken he?quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:15 schreef H_T het volgende:
Op Facebook zie ik net een advertentie langskomen waarin de organisatie waarschuwt dat het uitverkocht kan raken. Ik moet het nog zien, maar als je er zeker bij wil zijn is het geen slecht idee om een ticket te kopen
Op OG3NE na leuke toevoegingenquote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Nieuwe namen:
-Sertab Erener (Turkije 2003)
-Imaani (Verenigd Koninkrijk 1998)
-Michael Schulte (Duitsland 2018)
-O'G3NE (Nederland 2017)
-Stefania (Griekenland 2021)
En de Waterloo Band (ABBA cover band). Cornald Maas en Edsilia Rombley zullen het geheel weer aan elkaar praten.
neee waarom zou het afgelast wordenquote:Op maandag 20 september 2021 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Eindelijk weer nieuwe namen!![]()
Ik was zo bang dat het afgelast zou worden!
![]()
Ik vraag me wel af hoe ze die 75% capaciteit gaan vullen?
Leuke namen hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef molloot200 het volgende:
Nieuwe namen:
-Sertab Erener (Turkije 2003)
-Imaani (Verenigd Koninkrijk 1998)
-Michael Schulte (Duitsland 2018)
-O'G3NE (Nederland 2017)
-Stefania (Griekenland 2021)
En de Waterloo Band (ABBA cover band). Cornald Maas en Edsilia Rombley zullen het geheel weer aan elkaar praten.
Vanwege de maatregelingen, evenementen die niet door mogen, artiesten die niet mogen reizen etc.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
neee waarom zou het afgelast worden
JAA Ome Serhat!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:53 schreef Fascination het volgende:
Serhat en Efendi zijn toegevoegd aan de line up.
Ja geweldig hquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
JAA Ome Serhat!
In 2019 was hij al helemaal verbaasd dat iedereen meezong. Heerlijk om te zien!![]()
Het dak gaat er weer af!![]()
#prayforceequote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef Greys het volgende:
Meh. (Ik zie het trouwens niet op de socials van het feest zelf staan?)
[ twitter ]
Eerlijk gezegd zijn het namen die ik niet zal missenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef Greys het volgende:
Meh. (Ik zie het trouwens niet op de socials van het feest zelf staan?)
[ twitter ]
Oeh!quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ook Rasmussen (Denemarken 2018) is aan de line-up toegevoegd!
[ instagram ]
Volgens mij mag het nu wel door gaan met 75% capaciteit. Maar hoe gaat ze dat vullen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Nu maar hopen dat zo'n groot event door mag gaan tegen die tijd.
Ja als dit verlengd wordt zijn we de sjaak want 1250 personen max in een ruimte bij een event gaat Ziggo Dome het niet mee redden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Doordat er nieuwe artiesten werden aangekondigd kreeg ik toch vertrouwen in dat het wel door ging. Maar na de persco van vanavond ben ik daar niet meer zo zeker van
Je link werkt niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Als alles doorgaat dan treed Frizzle Sizzle daar voor het laatst op:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ongfestivalfeest.htm
Ik log in vanaf mijn mobiel dus dat gaat wat lastiger. Heb het inmiddels aangepast.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je link werkt niet.
Frizzle Sizzle treedt laatste keer op tijdens Het Grote Songfestivalfeest
JAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Ook de monsters van Lordi komen naar het Ziggo Dome!
[ instagram ]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Ook de monsters van Lordi komen naar het Ziggo Dome!
Het lijkt mij ook erg stug, maar vanwege verzekeringen denk ik dat ze nog wachten.quote:Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
Het is letterlijk erop of eronder. Het feest is nt een week nadat ze de maatregelingen willen opheffen. Dus het is afhankelijk of die 2G doorgaat. De organisatie kondigt nog wel nieuwe artiesten aan waardoor ik de indruk krijg dat ze versoepelingen willen afwachten. Ik betwijfel of die 2G op tijd wordt goedgekeurd. De besmettingen worden ook met de dag hoger en hoger. Alles bij elkaar denk ik ook dat het feest langzaamaan in duigen valtquote:Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
Geen idee. Ik heb staankaarten met twee vrienden die uit het buitenland moeten komen maar we durven nog niks te boeken qua vluchten of hotel uit angst dat het straks toch geannuleerd gaat worden.quote:Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Valt het songfestival ook niet een beetje onder kunst en cultuur?quote:Professionele beoefening van kunst en cultuur mag wel na 17.00 uur, maar daarbij mag geen publiek aanwezig zijn.
https://www.songfestivalw(...)eest-gaat-niet-door/quote:Het Grote Songfestivalfeest gaat niet door
DOOR SONGFESTIVALWEBLOG 26 NOVEMBER 2021
Het Grote Songfestivalfeest dat op donderdag 9 december in het Ziggdome in Amsterdam georganiseerd zou worden gaat niet door in verband met de geldende coronamaatregelen.
De organisatie heeft nog niet bekend gemaakt of het concert verschoven wordt naar een andere datum.
Ja geen verwachtingen is wel een relaxte mindset nuquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ergens denk ik dat als de plannen voor het echte songfestival een jaar verplaatst kan worden, zou dit toch ook moeten kunnen? En veel artiesten waren er ook bij in 2019.
Maar ik probeer geen verwachtingen te hebben. Dan valt het altijd mee
Jaar uitstel met nieuwe line-up en kaartjes die geldig blijven zal het wel worden.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Het is natuurlijk wel een lastig iets om te verplaatsen met zoveel verschillende artiesten die allemaal verschillende agenda's hebben.
Als het al gebeurd krijg je ongetwijfeld een behoorlijk andere line-up.
quote:As you will understand, the newly announced government regulations have some pretty significant consequences for us. We will inform you guys after the weekend about these consequences and a possible new planning. We hope for your understanding.
9 april is het gepland.quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Jawel toch? 9 april heb ik hier staan.quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?quote:Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
https://www.afaslive.nl/agenda/eurovision-in-concertquote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?
Klopt! Muziekfeest van het Jaar en Horecafeest van het jaar... dat was 10/11/13 december gepland. 10/11 is officieel al gecanceld en daar komt geen nieuwe datum voor...quote:Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef Cee het volgende:
Overigens gebruikte het Songfestivalfeest vorige keer her decor en het podium van een concert dat er een paar dagen van tevoren plaatsvond, en dat zou het dit keer ook doen. Scheelt een hoop in budget en tijd voor opbouw. Als ze nu een andere datum kiezen, anders dan in december, dan hebben ze dat voordeel niet.
Was te verwachten, maar daarom niet minder balenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Het feest is voor volgende week officieel geannuleerd.
Later deze week horen we of het verplaatst wordt of dat we ons geld terugkrijgen.
[ instagram ]
Voor mij geldt hetzelfde. In juni had ik de kaartjes gekocht in de hoop dat in december de maatregelen dan wel onder controle zou zijn. Maar dat is niet het geval en daar kan ik echt pissig om wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in![]()
Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Het klinkt niet stom, het is een heel leuk idee en ik hoop dat jullie er toch nog een leuke avond van kunnen maken!quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in![]()
Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Ik neem @Sableheart even mee naar dit topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Dit was een fantastische editie!
Het voorstel is om volgende week het grote songfestivalfeest terug te kijken, omdat de editie van dit jaar niet door ging. De reacties op dat voorstel waren positief, dus waarschijnlijk gaan we dat doen. Wel nadat de Estse voorronde is afgelopen.
Tot dan!
Benieuwd of die mail vandaag komt...quote:Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef NailQueen het volgende:
[ instagram ]
Het feest wordt waarschijnlijk naar volgend jaar verplaatst!
Dat is een pak van mijn hart!
Ik heb woensdag wel een mail van ticketmaster gekregen dat het feest wordt verplaatst. Maar verder niets nieuws.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Benieuwd of die mail vandaag komt...
quote:Hierbij willen wij je laten weten dat het evenement waar jij tickets voor hebt gekocht een nieuwe datum heeft.
17 november 2022
Dit is de nieuwe datum van het evenement. De tijd en locatie van het evenement blijven hetzelfde.
Bericht van de organisator
De organisatie van ‘Het Grote Songfestivalfeest’ heeft zojuist een nieuwe datum bekend gemaakt. Dit naar aanleiding van de show die recentelijk op 9 december vanwege coronamaatregelen werd afgezegd.
Donderdag 17 November 2022 is de nieuwe datum voor Het Grote Songfestivalfeest
De line-up van artiesten zal grotendeels hetzelfde blijven en kent een paar kleine wijzigingen.
Vanzelfsprekend zullen artiesten als Johnny Logan en Loreen ook weer ‘acte de prsance’ geven.
Alle kaarten voor het concert op 9 december zullen automatisch geldig zijn voor de nieuwe datum van 17 november. Je hoeft hier niets voor te doen.
Wij hopen dat iedereen ook op deze nieuwe datum weer aanwezig is op dit unieke concert vol met Songfestival hoogtepunten.
Ik heb nog geen plannen geboekt voor volgend jaar dus ik laat de kaartjes gewoon staan. Ik vind het ergens wel jammer dat het zo laat is. Er zouden ook optredens zijn van 2020/2021 artiesten zoals The Roop en Gjon's Tears. Omdat de editie van 2022 dan ook net gedaan is, zitten zij niet meer zo vers in het geheugen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook de mail gekregen. Wat gaan jullie doen?
Mijn moeder hoopt op ABBAquote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Komende dagen worden er meerdere artiesten aangekondigd
Ja, maar het is geen gegeven dat al die namen ook dit jaar kunnen/willen, dus ik ben blij met elke aankondiging.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:06 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn nu voornamelijk namen aan het onthullen die voor vorig jaar ook al stonden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen gegeven dat al die namen ook dit jaar kunnen/willen, dus ik ben blij met elke aankondiging.Ja, nee inderdaad. Maar dan verwacht ik ook nog wel wat nieuwe 2022 namen straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Alexander Rybak is nieuwquote:Op zondag 13 maart 2022 14:06 schreef molloot200 het volgende:
Ze zijn nu voornamelijk namen aan het onthullen die voor vorig jaar ook al stonden toch?
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen gegeven dat al die namen ook dit jaar kunnen/willen, dus ik ben blij met elke aankondiging.GILLEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk/gok ook dat na de 2022-editie wat geslaagde acts van dit jaar bevestigd zullen wordenquote:Op zondag 3 april 2022 12:33 schreef NailQueen het volgende:
De nieuwe namen zijn tot nu toe: Helena Paparizou, Alexander Rybak, Jamala en TIX
De rest had vorig jaar ook toegezegd. Ik verwacht nog The Roop, Keiino en Getty Kaspers. Die laatste twee vooral omdat die nooit een songfestivalschnabbel laten liggen
Alleen Subwoolfer is er bijgekomen. Maar volgens de organisatie komen er nog meer artiesten van dit jaar bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Ja kick. Is er al zicht op nieuwe artiesten? Ik wil best heen, maar word nog niet zo enthousiast van de huidige lading op het moment
Meerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Subwoolfer is er bijgekomen. Maar volgens de organisatie komen er nog meer artiesten van dit jaar bij.
Wie hoop je dat er nog komt?
Ik hoop dat Moldavie nog komtquote:
Gelukkig hebben mijn moeder en ik een zitplaats geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:52 schreef Moira het volgende:
Ik kwam deze tegen en ik moest gelijk aan ons bij het ESF en het EiC denken, maar hij is voor de mensen die naar het Songfestivalfeest gaan vast ook relevant
[ afbeelding ]
Aaaah wat leuk! Helena staat dus sowieso vast!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:37 schreef Cee het volgende:
Vorige week werd bekendgemaakt dat Sheldon Riley komt optreden, vandaag is Antique toegevoegd aan de line-up!
Precies de artiesten die van dit jaar bekend zijn gemaakt vond ik niet zo leukquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Zou er nog artiesten van dit jaar worden toegevoegd? Zoals Sammeke Ryder, Cornelia Jakobs, WRS en Zdub si Zdob?
(Circus Mirkus en Citi Zeni zouden ook wel leuk zijn)
Ach een plaspauze is ook wel even goedquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies de artiesten die van dit jaar bekend zijn gemaakt vond ik niet zo leukVooral Sheldon had van mij niet zo gehoeven maar er zullen vast ook mensen er blij mee zijn.
Helena was trouwens toch sowieso al bevestigd? In april al.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Aaaah wat leuk! Helena staat dus sowieso vast!![]()
![]()
* probeert rustig te ademen. Adem in en adem uit. In en uit.
Vorige keer moest ze afzeggen vanwege the voice. Daardoor was ik ergens toch een beetje bang dat het nog een keer zou gebeuren. Maar omdat ze in principe nu 2 keer op het programma staat moet ze nu wel komenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Helena was trouwens toch sowieso al bevestigd? In april al.
Ik snap wel dat je teleurgesteld was dan toenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorige keer moest ze afzeggen vanwege the voice. Daardoor was ik ergens toch een beetje bang dat het nog een keer zou gebeuren. Maar omdat ze in principe nu 2 keer op het programma staat moet ze nu wel komen
Nope eerste keer. Dus ben helemaal in extasequote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je teleurgesteld was dan toenHeb je haar ooit al weleens live gezien of wordt dit dan de eerste keer?
Keiino is inmiddels aangekondigdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Het verbaast me dat Keiino nog niet is aangekondigd. Die zijn, net als Johnny Logan, op elke esf-schnabbel wel te vinden
Getty Kaspers nodigt zichzelf wel uit. Daar hoeven ons niet druk over te maken.
Ik ga er een beetje vanuit dat Stefan niet komt. Zijn vriendin is op dat moment hoogzwanger
(Ik moet echt eens ophouden met zoveel posten in dit topic. Maar ik heb er gewoon ongelofelijk veel zin in)
Het enige leuke aan Keiino is dat iedereen "Naar Holland. Patat met mayo" gaat zingen.quote:Op donderdag 1 september 2022 14:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Keiino is inmiddels aangekondigdZaterdag kondigen ze de laatste act aan. Maar ik moet zeggen dat ik van het totale lijstje niet echt positief kan worden (op enkele uitzonderingen na)
Het lijstje die voor vorig jaar vaststond vond ik vele malen beter.
Sam Ryder is toegevoegd!quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:45 schreef NailQueen het volgende:
Ok. Nou hou ik op met hier te reageren
(Tenzij er morgen een fantastische act wordt aangekondigd!)
Beetje veel van de laatste twee jaar in de line-up maar dit is wel een toffe aanvullingquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sam Ryder is toegevoegd!
Nu is de line-up cht compleet!
Dat er nog een van 2022 werd aangekondigd zag ik wel aankomen. Alleen Subwoolfer, Sheldon Riley, Kalush Orchestra en S10 waren bekend. Dat zijn er maar 4. Daar moest dus nog eentje bij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Beetje veel van de laatste twee jaar in de line-up maar dit is wel een toffe aanvulling
Hou pquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Klein schopje. Er zijn nog twee artiesten toegevoegd aan de line up: Mans Zelmerlow en Conchita Wurst.
Volgende week wordt er nog n grote naam bekend gemaakt.
(Zul je net zien dat het Getty Kaspers is)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Klein schopje. Er zijn nog twee artiesten toegevoegd aan de line up: Mans Zelmerlow en Conchita Wurst.
Als dat zo is kan je me huilend oprollen van geluk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:33 schreef Greys het volgende:
Geef me Moldavi 2022 als laatste naam H HO LET'S GO![]()
![]()
Ik hoop echt op channel. Heb het songfestival in een caf gekeken dit jaar en iedereen werd wild toen Spanje kwam. Stel je voor de hele ziggo dome.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Nog 4 weekjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:24 schreef Prisha het volgende:
Ik heb er zo'n ontzettende zin in! Kan haast niet wachten
Helaas, het is niet H ho let's go maar Duncan. Nou ja ook leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat zo is kan je me huilend oprollen van geluk.
Filmen zou zonde zijn, lekker beleven! Kwam de vorige van dit feest ook niet nog op tv later? Die kwaliteit is meestal wel beter dan je eigen filmpje denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef NailQueen het volgende:
Super leuke line-up. Ik heb er ongelofelijk veel zin in!
Ik zit al in een luxe dilemma wat ik bij de optredens van Alexander Rybak en Helena Paparizou ga doen. Gewoon keihard meezingen of filmen zodat ik het later kan terugkijken?
Ik denk dat ik de camera gewoon aan mijn moeder geef. Dan kan ik het beide doen
Ja dat denk ik ook maar ik ben dus bang dat ze helemaal niet op tv komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Filmen zou zonde zijn, lekker beleven! Kwam de vorige van dit feest ook niet nog op tv later? Die kwaliteit is meestal wel beter dan je eigen filmpje denk ik.![]()
Meerdere keren! In sommige optredens was wel flink geknipt, maar meestal was dat maar beter ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Filmen zou zonde zijn, lekker beleven! Kwam de vorige van dit feest ook niet nog op tv later? Die kwaliteit is meestal wel beter dan je eigen filmpje denk ik.![]()
Wat is dit nou weerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ohai. Even een ehm interessant nieuwtje: Ik was vandaag bij de soundcheck/M&G van Sam Ryder. En die (en diens team die ik na afloop sprak bij de merch balie) wisten dus hier helemaal niets van. T stond zelf bij iemand uit z'n team niet in de agenda (wel iets op de 16e en 20e). Ik liet de posts zien van Songfestivalfeest zelf en toen mompelde ze van "Nou, dan zal t wel bevestigd zijn..." en zelf zei hij dat het hem iig heel tof zou lijken. Maar totaal niet iets wat op z'n radar stond. En het is natuurlijk een dag voor z'n album uitkomt, dus kans bestaat ook nog dat ie gewoon in de UK blijft om dat te promoten.
Maar zou mij dus niet verbazen als er nog 1 of 2 acts weer gaan afvallen (net zoals Helena dat de vorige editie moest doen vanwege TV opnames...)
Ren Froger was eigenlijk te groot voor Songfestivalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:15 schreef sportfreak het volgende:
Jumbo-actie totaal geflopt: Toppers-concert op 17 november afgelast
Ik had hier geen rekening mee gehouden maar dit scheelt wel in de drukte.
Oh verrek ik had niet eens rekening gehouden dat dat ook nog de 17e was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:15 schreef sportfreak het volgende:
Jumbo-actie totaal geflopt: Toppers-concert op 17 november afgelast
Ik had hier geen rekening mee gehouden maar dit scheelt wel in de drukte.
Ja, ik weet het niet. Wie weet is dit via andere wegen geregeld en moet t nog in schema worden gezet (Sam zei zelf ook dat ie wist wat ie de komende 2 dagen deed en daarna niet haha). Maar denk meld t wel even!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerHoe kan zoiets gebeuren
Was dat bij de vorige editie wel zo dan? Behalve Dima Bilan danquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Wie weet is dit via andere wegen geregeld en moet t nog in schema worden gezet (Sam zei zelf ook dat ie wist wat ie de komende 2 dagen deed en daarna niet haha). Maar denk meld t wel even!Vind t bij sommige artiesten ook opvallend dat ze zelf helemaal niets hierover hebben gepost...
Sam Ryder heeft inderdaad afgezegd. Verdammequote:Op donderdag 27 oktober 2022 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ohai. Even een ehm interessant nieuwtje: Ik was vandaag bij de soundcheck/M&G van Sam Ryder. En die (en diens team die ik na afloop sprak bij de merch balie) wisten dus hier helemaal niets van. T stond zelf bij iemand uit z'n team niet in de agenda (wel iets op de 16e en 20e). Ik liet de posts zien van Songfestivalfeest zelf en toen mompelde ze van "Nou, dan zal t wel bevestigd zijn..." en zelf zei hij dat het hem iig heel tof zou lijken. Maar totaal niet iets wat op z'n radar stond. En het is natuurlijk een dag voor z'n album uitkomt, dus kans bestaat ook nog dat ie gewoon in de UK blijft om dat te promoten.
Maar zou mij dus niet verbazen als er nog 1 of 2 acts weer gaan afvallen (net zoals Helena dat de vorige editie moest doen vanwege TV opnames...)
quote:The countdown has begun!
Only one more week until Het Grote Songfestivalfeest 2022
First of all, we regret to inform you that Sam Ryder has canceled his performance due to other obligations. We know many of you were looking forward to seeing him, and we apologize for the inconvenience.
Stom h? :/quote:Op donderdag 10 november 2022 15:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sam Ryder heeft inderdaad afgezegd. Verdamme
Nou ja zeg. Ok dan. One down, …. to go.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sam Ryder heeft inderdaad afgezegd. Verdamme
Getty Kaspers in de plaatsquote:Op donderdag 10 november 2022 15:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ok dan. One down, …. to go.
Gisteren zag ik zijn Tiktok filmpjes nog en dacht ik "Leuk die ga ik volgende week zienquote:
Ik denk dat ze Sam in optie hadden staan en organisatie er vanuit ging dat dat een definitieve ja was.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:28 schreef Greys het volgende:
Wel raar, vraag me dan toch af of ze van de organisatie die afspraak met zijn management wel goed/echt gemaakt hebben aangezien die het niet eens in de agenda hadden staan.
Nou ja, het is voor Sam wel goed dat ie even rust neemt. En er blijven nog genoeg leuke artiesten over maar had me hier wel op verheugd.
Jup, maar je mag als organisatie natuurlijk niet adverteren met artiesten die nog niet definitief vastgelegd zijn. Nou ja, jammer. Het wordt vast alsnog leuk maar het zou fijn zijn als ze dit in de toekomst toch iets professioneler zouden aanpakken. Ook qua PR op de socials enzo. 😅quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Sam in optie hadden staan en organisatie er vanuit ging dat dat een definitieve ja was.
En toen ze nu "Hey maar euh, vluchten en schemas etc" stuurden, zei team Sam: Ja, nee staat niet in de agenda en we doen 2 dagen ervoor al de MTV EMA's dus je bekijkt het maar. Doeiii!
Ze zijn nog steeds niet uitverkocht qua staanplaatsen ook. Artiesten hebben weinig gepost over dat ze aanwezig zijn. Buitenlandse fans hadden geen benul dat dit zou gebeuren (aantal gesproken).quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, maar je mag als organisatie natuurlijk niet adverteren met artiesten die nog niet definitief vastgelegd zijn. Nou ja, jammer. Het wordt vast alsnog leuk maar het zou fijn zijn als ze dit in de toekomst toch iets professioneler zouden aanpakken. Ook qua PR op de socials enzo. 😅
Ik hoop dat niet meer artiesten voor een verrassing staan dan....quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet uitverkocht qua staanplaatsen ook. Artiesten hebben weinig gepost over dat ze aanwezig zijn. Buitenlandse fans hadden geen benul dat dit zou gebeuren (aantal gesproken).
Dus ik heb t idee dat het gewoon allemaal een beetje losjes geregeld is.
We gaan het meemaken! Vorige editie zei Helena Paparizou ook best last minute af vanwege TV opnames...quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat niet meer artiesten voor een verrassing staan dan....
Helena zei het nog best op tijd af. Ongeveer een maand van te voren. Net als Lordi.quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We gaan het meemaken! Vorige editie zei Helena Paparizou ook best last minute af vanwege TV opnames...
Dima vond toch dat hij niet groot genoeg op de poster stondquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helena zei het nog best op tijd af. Ongeveer een maand van te voren. Net als Lordi.
Alleen Dima Bilan meldde zich in dezelfde week nog af. Maar dat vond niemand erg.
Als er nog meer artiesten hebben afgemeld was dat nu wel bij de organisatie bekend.
Bij de organisatie bekend en naar buiten brengen zijn twee verschillende dingen. 😜quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helena zei het nog best op tijd af. Ongeveer een maand van te voren. Net als Lordi.
Alleen Dima Bilan meldde zich in dezelfde week nog af. Maar dat vond niemand erg.
Als er nog meer artiesten hebben afgemeld was dat nu wel bij de organisatie bekend.
Sergey stond groter op de poster. Dat kon hij niet hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Dima vond toch dat hij niet groot genoeg op de poster stond
Het kan dat sommige artiesten nog een twijfelgeval zijn en ze daarom het publiek niet ongerust willen maken. Maar als er n artiest net zo overduidelijk NEE heeft gezegd als Sam Ryder, waarom zouden ze dan op het laatste moment daar mee wachten?quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij de organisatie bekend en naar buiten brengen zijn twee verschillende dingen. 😜
Dat lijkt me een snelle vervanger voor Sam Ryder. Niet dat Edsilia niet leuk is. Hemel en aarde kan de hele zaal meezingenquote:Op maandag 14 november 2022 20:08 schreef Zigsky het volgende:
Edsilia gaat ook zingen zag ik net. Leuk.
Ik heb het gevraagd. Schijnbaar wordt er wel een registratie gemaakt en is het nog onduidelijk of de NPO die weer aankoopt.quote:Op maandag 14 november 2022 19:13 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand of er hier nog tv opnames van worden gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOG EEN NACHTJE SLAPEN EN DAN IS HET TIJD VOOR CAROLA IN ZIGGO DOME (oh ja en andere mensen).quote:
Staanplaatsen golden circle hierquote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie staan of zitplaatsen? Ik zit zelf in vak 108
Vak 110 hierquote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit tussen jullie in.quote:
Ohwahleuuukquote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Ik zit tussen jullie in.
Vak 109.
Staanplaatsenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Vak 103quote:Op woensdag 16 november 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
quote:
Ik hoop dat ze paraplu's mee hebben.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Momo het volgende:
keiinoband
HELLO AMSTERD❤️M!! We’re finally here!! And we want to meet all of you tomorrow (thursday) at 16.30 (4.30 pm) between Jazz Hotel and Ziggo Dome for some singing, chatting and maybe a little surprise… 😎🔥❤️🙌🏼
Helena gisteren op facebook/instagramquote:Greetings from Amsterdam 🇳🇱 See you tomorrow at Ziggo Dome ✨ @songfestivalfeest
Even naar holland. Naar holland! Patat met mayo!quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef Momo het volgende:
keiinoband
HELLO AMSTERD❤️M!! We’re finally here!! And we want to meet all of you tomorrow (thursday) at 16.30 (4.30 pm) between Jazz Hotel and Ziggo Dome for some singing, chatting and maybe a little surprise… 😎🔥❤️🙌🏼
Oeh la laquote:Op donderdag 17 november 2022 14:27 schreef Momo het volgende:
Tix en Efendi hebben maar 1 kleedkamer nodig?
[ afbeelding ]
Vraag mij serieus af hoe de status is van die relatie. Je ziet ze wel regelmatig bij elkaar. Tix was een paar weken geleden nog in Azerbaijan. Maar volgens mensen in Azerbaijan heeft ze gewoon een relatie al jaren met een ander?quote:
Ze zijn overgestapt op Sting nu.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:15 schreef Arth_NL het volgende:
De Burger Bitch speelt ESF liedjes, Joan Franka, Hind al gehoord. Leuk om in de sfeer te komen.![]()
Nu nog een droge hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |