abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2021 @ 15:34:58 #101
163650 Greys
pi_202158254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Doordat er nieuwe artiesten werden aangekondigd kreeg ik toch vertrouwen in dat het wel door ging. Maar na de persco van vanavond ben ik daar niet meer zo zeker van :'(
Ja als dit verlengd wordt zijn we de sjaak want 1250 personen max in een ruimte bij een event gaat Ziggo Dome het niet mee redden. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202160865
Als alles doorgaat dan treed Frizzle Sizzle daar voor de laatste keer op.

Frizzle Sizzle treedt laatste keer op tijdens Het Grote Songfestivalfeest

[ Bericht 14% gewijzigd door NailQueen op 13-11-2021 19:07:50 ]
  zaterdag 13 november 2021 @ 19:04:22 #103
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202160921
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Als alles doorgaat dan treed Frizzle Sizzle daar voor het laatst op:

https://www.nu.nl/muziek/(...)ongfestivalfeest.htm
Je link werkt niet.

Frizzle Sizzle treedt laatste keer op tijdens Het Grote Songfestivalfeest
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202160951
quote:
Ik log in vanaf mijn mobiel dus dat gaat wat lastiger. Heb het inmiddels aangepast.
pi_202251232
Ook de monsters van Lordi komen naar het Ziggo Dome!

instagram
pi_202251820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Ook de monsters van Lordi komen naar het Ziggo Dome!

[ instagram ]
JAAAAAAAAAAAAAA!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 november 2021 @ 21:30:16 #107
39237 crew  H_T
2733
pi_202252604
Oh leuk *O* Hun concert in Amstelveen ging helaas niet door -O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 19 november 2021 @ 22:15:24 #108
478909 molloot200
alles muziek.
pi_202253878
Ik vind de line-up van dit jaar een stuk leuker dan die van de vorige editie :Y Twijfel wel een beetje of ik kaartjes wil kopen gezien de datum en zo...
pi_202264661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Ook de monsters van Lordi komen naar het Ziggo Dome!

*O* Oh, daar heb ik echt zin in! :D
  maandag 22 november 2021 @ 22:09:24 #110
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_202299144
Ik had wel verwacht dat er dit jaar weer kaartjes zouden komen via vakantieveilingen. Denk dat het nu best nog een lege zaal is toch? En aangezien het waarschijnlijk weer uitgezonden gaat worden rond nieuwjaarsdag...?

Edit: zo te zien zijn er toch best veel kaarten verkocht!
pi_202299860
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
pi_202300596
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
Het lijkt mij ook erg stug, maar vanwege verzekeringen denk ik dat ze nog wachten.
pi_202309238
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
Het is letterlijk erop of eronder. Het feest is nét een week nadat ze de maatregelingen willen opheffen. Dus het is afhankelijk of die 2G doorgaat. De organisatie kondigt nog wel nieuwe artiesten aan waardoor ik de indruk krijg dat ze versoepelingen willen afwachten. Ik betwijfel of die 2G op tijd wordt goedgekeurd. De besmettingen worden ook met de dag hoger en hoger. Alles bij elkaar denk ik ook dat het feest langzaamaan in duigen valt -O-
pi_202311188
Ik zou me er ook niet echt lekker bij voelen: niet om tussen zoveel mensen te zitten, omdat ik vind dat het niet verantwoord is en dat je het niet kunt maken nu.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202314563
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef aarontje112 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat dit doorgaat? Bedoel, wil zelf ook graag gaan hoor. Maar zie niet echt in hoe dit door kan gaan gezien de huidige beperkingen en versoepelingen die nog ver uit het zicht lijken…
Geen idee. Ik heb staankaarten met twee vrienden die uit het buitenland moeten komen maar we durven nog niks te boeken qua vluchten of hotel uit angst dat het straks toch geannuleerd gaat worden.
pi_202318377
Omdat er toch nog nieuwe artiesten bekend worden gemaakt: Senhit en Chiara komen ook.
pi_202318655
We zullen het vrijdag wel weten denk ik:

Het demissionaire kabinet houdt aanstaande vrijdag weer een persconferentie over de coronasituatie. Dat is een week eerder dan gepland. Minister De Jonge zei na een overleg met de meest betrokken ministers dat het beeld aanhoudend somber en zorgelijk is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202333874
Ik ga zelf uiteindelijk toch niet; is de avond voor mijn eerste voorstelling van de toneelgroep, en ik weet nu al dat het me teveel gaat worden. Dus mocht het doorgaan, dan bied ik eventueel nog een golden circle ticket aan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2021 @ 15:58:44 #119
163650 Greys
pi_202351317
Nou dat lijkt me dan nu wel duidelijk dat dit niet doorgaat, de NOS heeft het over 3 weken avond'lockdown' en die hebben het meestal wel goed. Ik snap het, en ik had me nu toch niet prettig gevoeld in een grote massa met deze cijfers, maar toch weer jammer.

(En ik mag op het werk wéér onze theaterbezoekers gaan afbellen. God dammit houdt dit ooit op.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202352634
Ai, met die maatregelen is het wel exit inderdaad :{ Jammer zo vlak van tevoren, ook al zat het er wel aan te komen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202354138
Ik had me er al een beetje op voorbereid maar ongelofelijk k#t is het wel! :'( (sorry not sorry voor het schelden)

Ergens gaat er wel een last van mijn schouders af nu we het weten. Alleen de organisatie zelf heeft het nog niet aangekondigd?
pi_202354795
Bij de samenvatting op NU.nl staat:

quote:
Professionele beoefening van kunst en cultuur mag wel na 17.00 uur, maar daarbij mag geen publiek aanwezig zijn.
Valt het songfestival ook niet een beetje onder kunst en cultuur? _O- Het publiek kan bij wijze van spreken nog online aanwezig zijn :P
pi_202356151
Songfestivalweblog meldt het..

quote:
Het Grote Songfestivalfeest gaat niet door

DOOR SONGFESTIVALWEBLOG · 26 NOVEMBER 2021

Het Grote Songfestivalfeest dat op donderdag 9 december in het Ziggdome in Amsterdam georganiseerd zou worden gaat niet door in verband met de geldende coronamaatregelen.

De organisatie heeft nog niet bekend gemaakt of het concert verschoven wordt naar een andere datum.
https://www.songfestivalw(...)eest-gaat-niet-door/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_202356631
Ergens denk ik dat als de plannen voor het echte songfestival een jaar verplaatst kan worden, zou dit toch ook moeten kunnen? En veel artiesten waren er ook bij in 2019.
Maar ik probeer geen verwachtingen te hebben. Dan valt het altijd mee :'(
pi_202356812
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ergens denk ik dat als de plannen voor het echte songfestival een jaar verplaatst kan worden, zou dit toch ook moeten kunnen? En veel artiesten waren er ook bij in 2019.
Maar ik probeer geen verwachtingen te hebben. Dan valt het altijd mee :'(
Ja geen verwachtingen is wel een relaxte mindset nu :P Zou ook fijn zijn als degenen die tickets hebben, desnoods die kunnen houden voor het jaar erop
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 20:50:11 #126
109131 crew  sportfreak
pi_202356905
Het is natuurlijk wel een lastig iets om te verplaatsen met zoveel verschillende artiesten die allemaal verschillende agenda's hebben.

Als het al gebeurd krijg je ongetwijfeld een behoorlijk andere line-up.
pi_202356974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:50 schreef sportfreak het volgende:
Het is natuurlijk wel een lastig iets om te verplaatsen met zoveel verschillende artiesten die allemaal verschillende agenda's hebben.

Als het al gebeurd krijg je ongetwijfeld een behoorlijk andere line-up.
Jaar uitstel met nieuwe line-up en kaartjes die geldig blijven zal het wel worden.

Al kunnen ze dit vanwege de seizoensinvloeden op Corona volgend jaar beter in september ofzo doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202356984
De organisate heeft gereageerd op facebook. Na het weekend komen ze hierop terug:
Het lukt me niet om de link te plaatsen dus dan maar even zo:

quote:
As you will understand, the newly announced government regulations have some pretty significant consequences for us. We will inform you guys after the weekend about these consequences and a possible new planning. We hope for your understanding.
pi_202376156
https://escxtra.com/2021/(...)feest-cancelled/amp/

Ik heb geen Facebook, maar dit staat er op escxtra.

Ah. NailQueen had het al gepost.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 november 2021 @ 13:50:39 #130
163650 Greys
pi_202377604
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202377622
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
9 april is het gepland.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 28 november 2021 @ 13:54:35 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_202377656
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Jawel toch? 9 april heb ik hier staan.

Overigens gebruikte het Songfestivalfeest vorige keer her decor en het podium van een concert dat er een paar dagen van tevoren plaatsvond, en dat zou het dit keer ook doen. Scheelt een hoop in budget en tijd voor opbouw. Als ze nu een andere datum kiezen, anders dan in december, dan hebben ze dat voordeel niet.
pi_202377971
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:50 schreef Greys het volgende:
Even iets anders maar van Eurovision in Concert is geen nieuwe datum nog gekomen toch? Want daar hebben we ook nog steeds kaarten voor.
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 november 2021 @ 16:37:45 #134
163650 Greys
pi_202379553
Oh, ik was het helemaal kwijt. Ook omdat er nooit meer nieuws over is enzo denk ik. En omdat ik oud en vergeetachtig ben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202386953
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Kan je daar nog kaarten voor kopen of is het al uitverkocht?
https://www.afaslive.nl/agenda/eurovision-in-concert

Je kan nog kaarten krijgen
  maandag 29 november 2021 @ 21:07:53 #136
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202397683
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 13:54 schreef Cee het volgende:

Overigens gebruikte het Songfestivalfeest vorige keer her decor en het podium van een concert dat er een paar dagen van tevoren plaatsvond, en dat zou het dit keer ook doen. Scheelt een hoop in budget en tijd voor opbouw. Als ze nu een andere datum kiezen, anders dan in december, dan hebben ze dat voordeel niet.
Klopt! Muziekfeest van het Jaar en Horecafeest van het jaar... dat was 10/11/13 december gepland. 10/11 is officieel al gecanceld en daar komt geen nieuwe datum voor...

Dus ik vrees het ergste tenzij ze misschien met Eurovision in Concert een dealtje kunnen maken en dan krijg je 2 avonden in April achter elkaar...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202401564
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in ;(

Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202409480
Het feest is voor volgende week officieel geannuleerd.

Later deze week horen we of het verplaatst wordt of dat we ons geld terugkrijgen.

instagram
pi_202409605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef NailQueen het volgende:
Het feest is voor volgende week officieel geannuleerd.

Later deze week horen we of het verplaatst wordt of dat we ons geld terugkrijgen.

[ instagram ]
Was te verwachten, maar daarom niet minder balen :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_202409616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in ;(

Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Voor mij geldt hetzelfde. In juni had ik de kaartjes gekocht in de hoop dat in december de maatregelen dan wel onder controle zou zijn. Maar dat is niet het geval en daar kan ik echt pissig om worden :{w
Ik had voor het feest de donderdag en vrijdag vrij genomen maar die heb ik gewoon laten staan. Ik heb nog genoeg vrije dagen over dus mijn baas vond het prima.

Gelukkig maken jullie er nog een klein feestje van. Geniet daar van! ;)
  ESF Reporter dinsdag 30 november 2021 @ 19:44:53 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_202409645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier zo verdrietig over. Had er zo'n zin in ;(

Ik zou met mijn zusje gaan. Nu ga ik alsnog naar haar toe die avond en gaan we samen een leuke avond bij haar thuis ervan maken met ESF liedjes en hapjes en zo. Ik weet het, klinkt misschien stom maar het geeft wel een beetje een feel good gevoel.
Het klinkt niet stom, het is een heel leuk idee en ik hoop dat jullie er toch nog een leuke avond van kunnen maken!

Ik begin onderhand gewend/immuun te raken aan deze constante stroom van teleurstellingen. :{
pi_202420308
instagram


Het feest wordt waarschijnlijk naar volgend jaar verplaatst! O+
Dat is een pak van mijn hart! O+
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:47:30 #143
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_202474155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Dit was een fantastische editie!

Het voorstel is om volgende week het grote songfestivalfeest terug te kijken, omdat de editie van dit jaar niet door ging. De reacties op dat voorstel waren positief, dus waarschijnlijk gaan we dat doen. Wel nadat de Estse voorronde is afgelopen.

Tot dan!
Ik neem @Sableheart even mee naar dit topic.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_202542283
In een alternatief universum zouden we vanavond los zijn gaan op Say Na Na Na.
Maar voor nu geldt deze anthem:


Ik denk dat ik The Story of Fire Saga eens ga opzetten. Dan kan ik hier huis toch een klein ESF-sfeertje creeëren :)

En zoals Usagi boven al vermeld: Zaterdag kijken we het feest van 2019 terug.
Dan gaan we thuis alsnog een klein feestje bouwen! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 09-12-2021 19:17:56 ]
  dinsdag 14 december 2021 @ 14:30:43 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_202614454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:50 schreef NailQueen het volgende:
[ instagram ]

Het feest wordt waarschijnlijk naar volgend jaar verplaatst! O+
Dat is een pak van mijn hart! O+
Benieuwd of die mail vandaag komt...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_202618960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Benieuwd of die mail vandaag komt...
Ik heb woensdag wel een mail van ticketmaster gekregen dat het feest wordt verplaatst. Maar verder niets nieuws.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 december 2021 @ 09:33:46 #147
163650 Greys
pi_202626875
We zouden toch uiterlijk 14 dec een mail krijgen waarin je zou kunnen kiezen tussen geld terug of kaartjes houden tot volgend jaar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_202629322
Breaking: Ik heb net een mail gekregen van Ticketmaster

quote:
Hierbij willen wij je laten weten dat het evenement waar jij tickets voor hebt gekocht een nieuwe datum heeft.
17 november 2022
Dit is de nieuwe datum van het evenement. De tijd en locatie van het evenement blijven hetzelfde.

Bericht van de organisator
De organisatie van ‘Het Grote Songfestivalfeest’ heeft zojuist een nieuwe datum bekend gemaakt. Dit naar aanleiding van de show die recentelijk op 9 december vanwege coronamaatregelen werd afgezegd.

Donderdag 17 November 2022 is de nieuwe datum voor Het Grote Songfestivalfeest

De line-up van artiesten zal grotendeels hetzelfde blijven en kent een paar kleine wijzigingen.
Vanzelfsprekend zullen artiesten als Johnny Logan en Loreen ook weer ‘acte de présance’ geven.

Alle kaarten voor het concert op 9 december zullen automatisch geldig zijn voor de nieuwe datum van 17 november. Je hoeft hier niets voor te doen.

Wij hopen dat iedereen ook op deze nieuwe datum weer aanwezig is op dit unieke concert vol met Songfestival hoogtepunten.
pi_202638467
Ik heb ook de mail gekregen. Wat gaan jullie doen?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202652550
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook de mail gekregen. Wat gaan jullie doen?
Ik heb nog geen plannen geboekt voor volgend jaar dus ik laat de kaartjes gewoon staan. Ik vind het ergens wel jammer dat het zo laat is. Er zouden ook optredens zijn van 2020/2021 artiesten zoals The Roop en Gjon's Tears. Omdat de editie van 2022 dan ook net gedaan is, zitten zij niet meer zo vers in het geheugen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')