Benieuwd of ze Dara strikken voor Eurovision Asia, want in dat geval gaat dat Songfestivalfeest voor haar dus niet door.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Een klein schopje. Langzaam worden er ook namen van dit jaar bekend gemaakt: Søren Torpegaard Lund 🇩🇰en Jonas Lovv🇸🇯 zijn ook van de partij.
Namen zoals Dara🇧🇬 en Akylas🇬🇷 zijn nog niet aangekondigd maar die lijken mij wel een zekerheidje.
Oh dat zijn leuke aankondigingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Een klein schopje. Langzaam worden er ook namen van dit jaar bekend gemaakt: Søren Torpegaard Lund 🇩🇰en Jonas Lovv🇸🇯 zijn ook van de partij.
Namen zoals Dara🇧🇬 en Akylas🇬🇷 zijn nog niet aangekondigd maar die lijken mij wel een zekerheidje.
Ja Laura wil door het hele Israel-gebeuren niks meer met het ESF te maken hebben. Ergens snap ik dat, maar juist het Grote Songfestivalfeest staat daar toch wel weer op zichzelf... maar goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Mijn winnaar van 2025 komt ook naar het feest: Tautumeitas van Letland 🇱🇻
Nu wil ik niet elke keer een nieuwe naam hier bekend maken maar deze vind ik wel erg leuk![]()
Mochten er nog fans zijn van Laura Tesoro. Die hebben helaas pech want die komt niet meer.
Ook los hiervan komt Laura wel vaker naar voren als iemand die nogal een zeurpiet is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Laura wil door het hele Israel-gebeuren niks meer met het ESF te maken hebben. Ergens snap ik dat, maar juist het Grote Songfestivalfeest staat daar toch wel weer op zichzelf... maar goed.
Dan is het wel bijzonder dat ze al in november was aangekondigd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Laura wil door het hele Israel-gebeuren niks meer met het ESF te maken hebben. Ergens snap ik dat, maar juist het Grote Songfestivalfeest staat daar toch wel weer op zichzelf... maar goed.
Yupquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan is het wel bijzonder dat ze al in november was aangekondigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |