SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.quote:
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blote buiken zijn weer helemaal hip hoor
Hoeft van mij ook niet zo, maar goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk loop ik mijn wat platter op werk nu
maar ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Viesdikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Nog honger, zo nog maar wat ovenfriet maken.
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe vandaag niet veel gegeten.
Kan ook rauwe kipfilet likken....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoor
Je had geen 5 minuten ergens tussendoor om een kippenpoot te eten?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Straks kijken of ze nog Snickers-ijs hebben.
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
Geen kinderen dus zou nog niet meteen blockenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bankquote:
Ga eten danquote:
quote:
je doet verbaastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
maandag in januari en dinsdag in december?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Was het weer de zoveelste viespeuk ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
Nee daarom juist niet, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet verbaastje had het zelf ook de hele tijd over piemel
quote:
Ja dat is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel...
je vroeg het zelfs nog aan buda...
of ik al aan piemel zat
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh dacht dat je al iets had afgesproken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
n dat van die schilpad met die straal er op. die gif?
Een dag of 3 ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
na hoe lang bestellen zouden jullie het restaurant bellen?
Ja ok misschien net wat eerder.quote:
is afhankelijk van de dag, verwachte bezorgtijd en tijd v/d dagquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik moest net ook een minuut of 20 wachten bij de chineesquote:
Was Frans er ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest net ook een minuut of 20 wachten bij de chinees
Uhm uur/anderhalf uur ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Voedertijdquote:
Die komt hier nietquote:
Ik dacht dat hij juist wel in jouw dorp kwam?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt hier nietWas wel een of ander gezin dat hier op vakantie was ofzo, stonden met zijn 6en een kwartier te overleggen wat ze gingen nemen
Of met een roedel visjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nog in een bezorgscootervariant misschien?
Hij heeft er toch eentje in zijn eigen dorp? Hij komt hier wel naar de kapperquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist wel in jouw dorp kwam?
Ongeduldigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit langer dan 20 min gewacht..dus 25 min.
Hmmquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft er toch eentje in zijn eigen dorp? Hij komt hier wel naar de kapper
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT zegt toch net dat hij weekend heeft?
O wacht
quote:
Daten met bitterballen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?
Het was een flauwe koppelpogingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?
Ja ik heb gisteren de elektrische deken opgeruimdquote:
Sushi eet je met stokjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nu weer voor haat.![]()
Ik eet gewoon netjes met mes en vork
Ja bespaar je de moeitequote:
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of watquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gister nog met een kruik geslapen
Ik had pasta, salade en tiramisu vandaag. Geen sushiquote:
Gevuld met ijs hoop ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wel met aircoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of wat
Op die leeftijd was je zelf nog een schijtding.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
De laatste keer met kruik was ik 4 en vond ik het al een te warm schijtding.
Burbquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of wat
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die leeftijd was je zelf nog een schijtding.
Je hebt weer voor een heel vluchtelingenkamp gegeten zeker ...quote:
jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt weer voor een heel vluchtelingenkamp gegeten zeker ...
Goh, wat verrassend zeg ...quote:
Ja je had al besteld voordat ik het wist.quote:
Aan de rode klats?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan toch ook niet of wel??quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
Nee vriendin had de airco aan en ik vond het frisjes
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet of wel??![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof je in de winter binnnen een T-shirt aan doet met -2 buiten omdat je de verwarming op 30 hebt staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
Nee vriendin had de airco aan en ik vond het frisjes
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..quote:
Ja das toch wel een vereistequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..
Konijnenmansquote:
Hier valt het ondertussen zachtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wachten op de regenmaar er zit weinig beweging in
Doe je niet eens even jezelf snijden elke maand om het te ervarenquote:
hoe is het ermee ker0l?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Konijnenmans
[..]
Hier valt het ondertussen zachtjes
Goed hoor. Met jou dan?quote:
Nee dan doe je alsof je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..
Voor mij is ze gewoon een vrouw hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan doe je alsof je een vrouw bent.
Gaat het nog over het weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even leek het er op dat het hier echt flink te keer zou gaan, maar dat viel vies tegen..
Ja. hier in Eindhoven is wel iets gevallen, gepaard met donder en bliksem, maar het is weer rete benauwd nu...quote:
Neuhquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je niet eens even jezelf snijden elke maand om het te ervaren
Koeneloenquote:
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...quote:
zou date hier meelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...
jazeker en ik ben er super aan toe.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Lekker weekend aan het vieren?
neeeee.... wat een mafklapper... te moe.... dan laat je de liefde van je leven lopen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker en ik ben er super aan toe.
Ben me een partijtje moe
Kan ook aan die 5G chips liggen
Same... - de 5G chip maar als het goed is krijg ik die volgende weekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker en ik ben er super aan toe.
Ben me een partijtje moe
Kan ook aan die 5G chips liggen
Ja. voor de rest van je leven "Gratis" " bitterballen" WIe wil dat nu niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neeeee.... wat een mafklapper... te moe.... dan laat je de liefde van je leven lopen....
Twee keer?quote:
Die heeft wel eens even wat goed te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. voor de rest van je leven "Gratis" " bitterballen" WIe wil dat nu niet..
wie weet hoe goed ie presteertquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft wel eens even wat goed te maken
ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafelquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een tamme lamzak heb je sowieso niks aan
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafel
ik had er op m'n werk 1 gewonnen. Collega had tafeltennistafel gewonnen. We hebben geruildquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgen
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.quote:
wat heeft dit met je date te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
2 spijkerbroeken besteld en pas ze beide niet
In een zak doen, vol ruften, dicht plakken en terug sturen!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Ze maken die broeken ook steeds kleinerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:45 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.
Wat kijk jij?
dat is het hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze maken die broeken ook steeds kleiner
Nieuwe afleveringen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer.
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Ghibli films op Netflix. Die zijn zoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁
ghibliquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Gibli films op Netflix. Die zijn zo
noooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ghibli
maar die hebben hoop toffe films ja..
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste deel van seizoen vijf. 👌🏼
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze maken die broeken ook steeds kleiner
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁
Ik heb er nog 2,5...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste deel van seizoen vijf. 👌🏼
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hemquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hem
Het is de buikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hem
Gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....
Mazikeen ken ik alleen als een Fok nickquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappen
Ik hoefde niet naar buiten dus ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je het beetje drooggehouden in Eindhoven Bos?
Minder last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon accepteren.
Net als dat BH's per merk verschillen.
Zij is ook knap ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar buiten dus ja...
Trio... zou ik ook doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewaterenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Morgen gaat het sowieso regenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewateren
https://www.omroepbrabant(...)n-voor-wateroverlastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Wel goed voor mijn dode grasveld.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gaat het sowieso regenen
Wel eens gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trio... zou ik ook doen
Mannnn it's gonna hurt......
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
quote:
nou dat stelt hier niks voorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gaat het sowieso regenen
Zag al een foto van bij mij om de hoek netquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-voor-wateroverlast
18 graden brrrquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dat stelt hier niks voor
[ afbeelding ]
Beetje de sleur eruit houden tochquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik al 300 jaar getrouwden niet zo goed in delen
Iets na 1700 dus. Lang geleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En de sloer erin.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje de sleur eruit houden toch
Ligt er maar net aan hoe creatief je bentquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is vampier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets na 1700 dus. Lang geleden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe creatief je bent
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe creatief je bent
Ander wierrookje, de mariabeelden eerst even omdraaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand niet creatief sekst dan ben jij het wel
Daarom juistquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
omdat ik geen vieze praatjes heb?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even de hostie in gewijde wijn soppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander wierrookje, de mariabeelden eerst even omdraaien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik geen vieze praatjes heb?
woorden en daden dimm,
Wel nog een jonkie danquote:
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.
Nee je komt niet heel creatief over.
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de hostie in gewijde wijn soppen.
Wil je mij wel stiekem komen bijten?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar mag ik verder niet over praten....
Die spiced het wel aardig opquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
still watersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....
ooohhhhh neeeeee......quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorry
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in spermatus sanctusquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
j
[..]
je kan prima beneden wonen zonder tuin
Saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is niet mijn grootste hobby.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar dat betekent dat je het moet bijhouden enzo
quote:
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..quote:
hier waait het gewoon weg lijkt hetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..quote:
Preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
ja mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..
Weten jullie meteen wat mijn uitzicht vanaf mijn balkon is/Hoe ver ik kan kijken...![]()
Boven in de hoek wonen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..
Flat-dealerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Sex act with a woman mounting a man in the cowgirl position, with his cock folded back against his belly while she glides her moist pussy back and forth along the exposed shaft.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Wooowww
And now its slip and slide time!
Gaat er iemand verhuizen en geen zin om de halve huisraad mee te verhuizen dus flikkert de hele bende zo over het balkon..... ligt dat daar weer maanden.... happy happy joy joy....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Zeker. Maar wat wil je ook vanaf de 12e etage..quote:
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ga in de hoek staan jij, we waren net zo lekker aan het klagen.
CherryCam staat aan dus we kijken mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Hopelijk heb je er wat van geleerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Ik heb nu ook boven, links en rechts buren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Daarom gewoon op een eiland gaan wonenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Overburen zullen gedacht hebben "wat is zij nou rond aan het springen met een plumeau".
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.quote:
Er zit hout tegen de buitenmuur, ik was op het balkonquote:
African killer beequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.
kinderenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gekrijs van mijn burenkindjes irritant.
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.
Zo’n vies vuil kreng heeft me gestoken, of hebben me gestoken, er waren er een paar in Fr. die hebben me ook nog een 100 meter achtervolgd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat zou ideaal zijm. Collega heeft een boerderij gekocht met een lap grond. Wel lekker, alleen moet hij dan weer onwijs veel grasmaaien en onderhouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |