SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.quote:
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blote buiken zijn weer helemaal hip hoor
Hoeft van mij ook niet zo, maar goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk loop ik mijn wat platter op werk nu
maar ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Viesdikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Nog honger, zo nog maar wat ovenfriet maken.
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe vandaag niet veel gegeten.
Kan ook rauwe kipfilet likken....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoor
Je had geen 5 minuten ergens tussendoor om een kippenpoot te eten?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Straks kijken of ze nog Snickers-ijs hebben.
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
Geen kinderen dus zou nog niet meteen blockenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bankquote:
Ga eten danquote:
quote:
je doet verbaastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
maandag in januari en dinsdag in december?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Was het weer de zoveelste viespeuk ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
Nee daarom juist niet, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet verbaastje had het zelf ook de hele tijd over piemel
quote:
Ja dat is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel...
je vroeg het zelfs nog aan buda...
of ik al aan piemel zat
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh dacht dat je al iets had afgesproken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
n dat van die schilpad met die straal er op. die gif?
Een dag of 3 ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
na hoe lang bestellen zouden jullie het restaurant bellen?
Ja ok misschien net wat eerder.quote:
is afhankelijk van de dag, verwachte bezorgtijd en tijd v/d dagquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik moest net ook een minuut of 20 wachten bij de chineesquote:
Was Frans er ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest net ook een minuut of 20 wachten bij de chinees
Uhm uur/anderhalf uur ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
Voedertijdquote:
Die komt hier nietquote:
Ik dacht dat hij juist wel in jouw dorp kwam?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt hier nietWas wel een of ander gezin dat hier op vakantie was ofzo, stonden met zijn 6en een kwartier te overleggen wat ze gingen nemen
Of met een roedel visjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nog in een bezorgscootervariant misschien?
Hij heeft er toch eentje in zijn eigen dorp? Hij komt hier wel naar de kapperquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist wel in jouw dorp kwam?
Ongeduldigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit langer dan 20 min gewacht..dus 25 min.
Hmmquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft er toch eentje in zijn eigen dorp? Hij komt hier wel naar de kapper
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT zegt toch net dat hij weekend heeft?
O wacht
quote:
Daten met bitterballen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?
Het was een flauwe koppelpogingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet ik op wachten eigenlijk of moet ik terug gaan lezen?
Ja ik heb gisteren de elektrische deken opgeruimdquote:
Sushi eet je met stokjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nu weer voor haat.![]()
Ik eet gewoon netjes met mes en vork
Ja bespaar je de moeitequote:
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of watquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gister nog met een kruik geslapen
Ik had pasta, salade en tiramisu vandaag. Geen sushiquote:
Gevuld met ijs hoop ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gister nog met een kruik geslapen
Wel met aircoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |