Geen kinderen dus zou nog niet meteen blockenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bankquote:
Ga eten danquote:
quote:
je doet verbaastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
maandag in januari en dinsdag in december?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Was het weer de zoveelste viespeuk ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
Nee daarom juist niet, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet verbaastje had het zelf ook de hele tijd over piemel
quote:
Ja dat is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel...
je vroeg het zelfs nog aan buda...
of ik al aan piemel zat
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh dacht dat je al iets had afgesproken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
n dat van die schilpad met die straal er op. die gif?
Een dag of 3 ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
na hoe lang bestellen zouden jullie het restaurant bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |