SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.quote:
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blote buiken zijn weer helemaal hip hoor
Hoeft van mij ook niet zo, maar goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als flat earthers bestaan is er vast wel iemand die onze buiken plat genoeg vindt.
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk loop ik mijn wat platter op werk nu
maar ?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Viesdikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Nog honger, zo nog maar wat ovenfriet maken.
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoorquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot nu toe vandaag niet veel gegeten.
Kan ook rauwe kipfilet likken....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze had niet genoeg laxeermiddel in huis daarvoor
Je had geen 5 minuten ergens tussendoor om een kippenpoot te eten?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Straks kijken of ze nog Snickers-ijs hebben.
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die valt echt wel in de categorie waarvan ik bij mijzelf denk... neeeee.... dát gaan we niet meer doen....
Geen kinderen dus zou nog niet meteen blockenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik stelde me jou voor met een plat buikje.
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bankquote:
Ga eten danquote:
quote:
je doet verbaastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
maandag in januari en dinsdag in december?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit nog steeds dat ik op magische wijze van maandag op dinsdag 5 kilo kwijt ben....
Was het weer de zoveelste viespeuk ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups hups, je moet met bitterbal gaan wandelen want haar date wil alleen maar vozen op de bank
Nee daarom juist niet, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je doet verbaastje had het zelf ook de hele tijd over piemel
quote:
Ja dat is een flauw grapje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel...
je vroeg het zelfs nog aan buda...
of ik al aan piemel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |