Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
j
[..]
je kan prima beneden wonen zonder tuin
Saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorry
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Ja dat is niet mijn grootste hobby.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar dat betekent dat je het moet bijhouden enzo
quote:
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..quote:
hier waait het gewoon weg lijkt hetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..quote:
Preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
ja mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..
Weten jullie meteen wat mijn uitzicht vanaf mijn balkon is/Hoe ver ik kan kijken...![]()
Boven in de hoek wonen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..
Flat-dealerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Sex act with a woman mounting a man in the cowgirl position, with his cock folded back against his belly while she glides her moist pussy back and forth along the exposed shaft.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Wooowww
And now its slip and slide time!
Gaat er iemand verhuizen en geen zin om de halve huisraad mee te verhuizen dus flikkert de hele bende zo over het balkon..... ligt dat daar weer maanden.... happy happy joy joy....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |