Daarom juistquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik al 300 jaar getrouwden niet zo goed in delen
omdat ik geen vieze praatjes heb?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand niet creatief sekst dan ben jij het wel
Even de hostie in gewijde wijn soppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander wierrookje, de mariabeelden eerst even omdraaien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik geen vieze praatjes heb?
woorden en daden dimm,
Wel nog een jonkie danquote:
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.
Nee je komt niet heel creatief over.
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand niet creatief sekst dan ben jij het wel
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de hostie in gewijde wijn soppen.
Wil je mij wel stiekem komen bijten?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar mag ik verder niet over praten....
Die spiced het wel aardig opquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje de sleur eruit houden toch
still watersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....
ooohhhhh neeeeee......quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorry
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorry
in spermatus sanctusquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |