Trio... zou ik ook doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappen
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewaterenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Morgen gaat het sowieso regenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewateren
https://www.omroepbrabant(...)n-voor-wateroverlastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Wel goed voor mijn dode grasveld.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gaat het sowieso regenen
Wel eens gedaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trio... zou ik ook doen
Mannnn it's gonna hurt......
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappen
quote:
nou dat stelt hier niks voorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen gaat het sowieso regenen
Zag al een foto van bij mij om de hoek netquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-voor-wateroverlast
18 graden brrrquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dat stelt hier niks voor
[ afbeelding ]
Beetje de sleur eruit houden tochquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik al 300 jaar getrouwden niet zo goed in delen
Iets na 1700 dus. Lang geleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En de sloer erin.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje de sleur eruit houden toch
Ligt er maar net aan hoe creatief je bentquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze is vampier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets na 1700 dus. Lang geleden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe creatief je bent
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe creatief je bent
Ander wierrookje, de mariabeelden eerst even omdraaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iemand niet creatief sekst dan ben jij het wel
Daarom juistquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
omdat ik geen vieze praatjes heb?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even de hostie in gewijde wijn soppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander wierrookje, de mariabeelden eerst even omdraaien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sORRY voor de brakke kwaliteit en de wolk is nu inmiddels weg, maar ik zelf kon de uiteindes niet zien..
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik geen vieze praatjes heb?
woorden en daden dimm,
Wel nog een jonkie danquote:
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen speeltjes, geen ander gaatje of standje, alles is ordi.
Nee je komt niet heel creatief over.
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de hostie in gewijde wijn soppen.
Wil je mij wel stiekem komen bijten?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar mag ik verder niet over praten....
Die spiced het wel aardig opquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
still watersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks blijkt etto degene te zijn die met zijn 'oezelepoezeledinnetje' de gemiddelde dubai-goldenboy-sheik nog het kijken na geeft.....
ooohhhhh neeeeee......quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
speeltjes blijft wel extreem zielig ja, sorry
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in spermatus sanctusquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan zachtjes in haar oor fluisteren: “lichaam van Christus”
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
j
[..]
je kan prima beneden wonen zonder tuin
Saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is niet mijn grootste hobby.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar dat betekent dat je het moet bijhouden enzo
quote:
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..quote:
hier waait het gewoon weg lijkt hetquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:30 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Hier in het westen begint het wel hard te waaien en fris te worden. Als het zo niet gaat regenen weet ik het ook niet meer.
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..quote:
Preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
ja mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Echt he. Zo'n lange wolk heb ik echt nooit gezien..
Weten jullie meteen wat mijn uitzicht vanaf mijn balkon is/Hoe ver ik kan kijken...![]()
Boven in de hoek wonen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Flats... Boven en onderburen hebben is vervelender dan een tuintje eens in de zoveel tijd onderhouden..
Flat-dealerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Sex act with a woman mounting a man in the cowgirl position, with his cock folded back against his belly while she glides her moist pussy back and forth along the exposed shaft.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Wooowww
And now its slip and slide time!
Gaat er iemand verhuizen en geen zin om de halve huisraad mee te verhuizen dus flikkert de hele bende zo over het balkon..... ligt dat daar weer maanden.... happy happy joy joy....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het stinkt hier naar wiet, Harry bel de pliesie"
Zeker. Maar wat wil je ook vanaf de 12e etage..quote:
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ga in de hoek staan jij, we waren net zo lekker aan het klagen.
CherryCam staat aan dus we kijken mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Hopelijk heb je er wat van geleerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Ik heb nu ook boven, links en rechts buren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Daarom gewoon op een eiland gaan wonenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Overburen zullen gedacht hebben "wat is zij nou rond aan het springen met een plumeau".
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.quote:
Er zit hout tegen de buitenmuur, ik was op het balkonquote:
African killer beequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.
kinderenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gekrijs van mijn burenkindjes irritant.
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.
Zo’n vies vuil kreng heeft me gestoken, of hebben me gestoken, er waren er een paar in Fr. die hebben me ook nog een 100 meter achtervolgd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat zou ideaal zijm. Collega heeft een boerderij gekocht met een lap grond. Wel lekker, alleen moet hij dan weer onwijs veel grasmaaien en onderhouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |