Zeker. Maar wat wil je ook vanaf de 12e etage..quote:
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ga in de hoek staan jij, we waren net zo lekker aan het klagen.
CherryCam staat aan dus we kijken mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Hopelijk heb je er wat van geleerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit serieus al buiten in de hoek van m'n balkon.
Ik heb nu ook boven, links en rechts buren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
onderburen, bovenburen, linkerburen, rechterburen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Daarom gewoon op een eiland gaan wonenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Overburen zullen gedacht hebben "wat is zij nou rond aan het springen met een plumeau".
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.quote:
Er zit hout tegen de buitenmuur, ik was op het balkonquote:
African killer beequote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Wtf Er zat een enorme hoornaar ofzo m'n muur op te eten. Echt Jezus wat groot. Dacht eerst dat het een vleermuis was. Heb hem weggejaagd met een plumeauVloog nog bijna naar binnen ook. Dan had ik het huis in de fik gezet hoor. Wat een beest.
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbuurvrouw, hele avond hysterische led-verlichting totdat ze zachtjes gniffeld om een kattenplaatje.
kinderenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind vooral het gekrijs van mijn burenkindjes irritant.
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Of nieuwbouw huis. Ik heb geen boven of onderburen (ben ik zelf), goede isolatie dus hoor helemaal niets van de buren.
Zo’n vies vuil kreng heeft me gestoken, of hebben me gestoken, er waren er een paar in Fr. die hebben me ook nog een 100 meter achtervolgd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, dat zou ideaal zijm. Collega heeft een boerderij gekocht met een lap grond. Wel lekker, alleen moet hij dan weer onwijs veel grasmaaien en onderhouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb oudbouw en hoor mijn buren gelukkig ook nauwelijks. Maar alsnog zou ik liever (ruim) vrijstaand hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |