Op die leeftijd was je zelf nog een schijtding.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
De laatste keer met kruik was ik 4 en vond ik het al een te warm schijtding.
Burbquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij slaapt in een koelcel met de airco aan of wat
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die leeftijd was je zelf nog een schijtding.
Je hebt weer voor een heel vluchtelingenkamp gegeten zeker ...quote:
jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt weer voor een heel vluchtelingenkamp gegeten zeker ...
Goh, wat verrassend zeg ...quote:
Ja je had al besteld voordat ik het wist.quote:
Aan de rode klats?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb gister nog met een kruik geslapen
Dat kan toch ook niet of wel??quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
Nee vriendin had de airco aan en ik vond het frisjes
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet of wel??![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof je in de winter binnnen een T-shirt aan doet met -2 buiten omdat je de verwarming op 30 hebt staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
Nee vriendin had de airco aan en ik vond het frisjes
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..quote:
Ja das toch wel een vereistequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..
Konijnenmansquote:
Hier valt het ondertussen zachtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wachten op de regenmaar er zit weinig beweging in
Doe je niet eens even jezelf snijden elke maand om het te ervarenquote:
hoe is het ermee ker0l?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Konijnenmans
[..]
Hier valt het ondertussen zachtjes
Goed hoor. Met jou dan?quote:
Nee dan doe je alsof je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al. Je bent dan wel een vrouw, maar een baarmoeder en eierstokken heb je niet..
Voor mij is ze gewoon een vrouw hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dan doe je alsof je een vrouw bent.
Gaat het nog over het weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even leek het er op dat het hier echt flink te keer zou gaan, maar dat viel vies tegen..
Ja. hier in Eindhoven is wel iets gevallen, gepaard met donder en bliksem, maar het is weer rete benauwd nu...quote:
Neuhquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe je niet eens even jezelf snijden elke maand om het te ervaren
Koeneloenquote:
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...quote:
zou date hier meelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...
jazeker en ik ben er super aan toe.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Lekker weekend aan het vieren?
neeeee.... wat een mafklapper... te moe.... dan laat je de liefde van je leven lopen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Date deed het in zijn broek van spanning en was uiteindelijk te moe...
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker en ik ben er super aan toe.
Ben me een partijtje moe
Kan ook aan die 5G chips liggen
Same... - de 5G chip maar als het goed is krijg ik die volgende weekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker en ik ben er super aan toe.
Ben me een partijtje moe
Kan ook aan die 5G chips liggen
Ja. voor de rest van je leven "Gratis" " bitterballen" WIe wil dat nu niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
neeeee.... wat een mafklapper... te moe.... dan laat je de liefde van je leven lopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |