Twee keer?quote:
Die heeft wel eens even wat goed te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. voor de rest van je leven "Gratis" " bitterballen" WIe wil dat nu niet..
wie weet hoe goed ie presteertquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft wel eens even wat goed te maken
ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafelquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een tamme lamzak heb je sowieso niks aan
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafel
ik had er op m'n werk 1 gewonnen. Collega had tafeltennistafel gewonnen. We hebben geruildquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgen
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.quote:
wat heeft dit met je date te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
2 spijkerbroeken besteld en pas ze beide niet
In een zak doen, vol ruften, dicht plakken en terug sturen!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Ze maken die broeken ook steeds kleinerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:45 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.
Wat kijk jij?
dat is het hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze maken die broeken ook steeds kleiner
Nieuwe afleveringen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer.
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Ghibli films op Netflix. Die zijn zoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁
ghibliquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Gibli films op Netflix. Die zijn zo
noooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ghibli
maar die hebben hoop toffe films ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |