RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Zoals ze het vertelde klonk het alsof hij al wel in haar leven was toen ze het kocht.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:46 schreef Ivo1985 het volgende:
Oké, het was dus al een enorme bouwval toen ze het voor een prikkie kocht, maar er was en is geen budget om het op te laten knappen en nu moet haar overspannen nieuwe liefde dat doen?
Dat is dan ook meteen het enige waar hij goed in is.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Hij bleef wel goed in zijn rol als brandweerman.
In de brand, uit de brandquote:Op maandag 24 mei 2021 20:54 schreef cobain1994 het volgende:
Der is braaand.. Ik zou zeggen verzeker de boel goed, en dan de fik er in..
Wat ze kunnen, in een week...quote:
In Gasselternijveen...? Geen idee hoe de markt daar is hoor, hopelijk valt het mee voor ze. Dit gaan ze toch nooit redden?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste; denk dat ze zelfs nog wel wat winst kan maken.
Denk gefinancierd op basis van haar inkomsten? En misschien wel een stukje bouwdepot van 20k of zo.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:00 schreef Ivo1985 het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk gefinancierd zijn?
Eigen geld, uitgekocht door haar ex? Want als je een financiering vraagt voor zo'n bouwval, dan is het meefinancieren van een bouwdepot of het hebben van spaargeld tbv verbouwing een must.
In de huidige markt denk ik wel.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste; denk dat ze zelfs nog wel wat winst kan maken.
130k lijkt me niet heel veel geld voor zo'n gigantisch huis.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:01 schreef Guppy het volgende:
[..]
In Gasselternijveen...? Geen idee hoe de markt daar is hoor, hopelijk valt het mee voor ze. Dit gaan ze toch nooit redden?
Een beetje zadel ben je zo een paar duizend eurootjes verder..quote:Op maandag 24 mei 2021 21:00 schreef Ivo1985 het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk gefinancierd zijn?
Eigen geld, uitgekocht door haar ex? Want als je een financiering vraagt voor zo'n bouwval, dan is het meefinancieren van een bouwdepot of het hebben van spaargeld tbv verbouwing een must.
Klopt. Maar er moet nog zoveel gedaan worden...quote:Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
130k lijkt me niet heel veel geld voor zo'n gigantisch huis.
Yep, je moet er minimaal een ton insteken en handig zijn om er iets van te maken, maar de potentie is er wel (denk ik).quote:Op maandag 24 mei 2021 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moet nog zoveel gedaan worden...
Maar deze dame steekt er volgens mij ook heel veel tijd in.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een beetje zadel ben je zo een paar duizend eurootjes verder..
Vrouwtjes lopen alleen maar in de weg.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom hoeft deze vrouw van John eigenlijk niet mee te helpen?
Met nog eens 130k in de verbouwing van dit pand steken red je het misschien net om er wat leuks van te maken wanneer je bijna al het werk zelf doet.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moet nog zoveel gedaan worden...
Waarschijnlijk omdat ze al genoeg geprobeerd heeft om hem aan de slag te krijgen, incl. het project overnemen.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom hoeft deze vrouw van John eigenlijk niet mee te helpen?
Zij heeft dit huis gekocht, het is haar project.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze al genoeg geprobeerd heeft om hem aan de slag te krijgen, incl. het project overnemen.
Beetje een uitgebluste brandweerman.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:12 schreef Magister_Artium het volgende:
Als mijn huis in brand vliegt, blus ik zelf wel. Als je op hem moet wachten...
Die kerel zit gewoon tegen een burn out aan, dan is alles teveel. Laat staan zo'n mega-project.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef Aurelius het volgende:
Man man man, wat een aansteller. Grow a spine!
Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zij heeft dit huis gekocht, het is haar project.
Tja dat zij haar eigendom laat overnemen maakt het niet ineens niet meer haar project toch? Kan ze nog steeds meehelpen op het punt dat hij wel akkoord gaat met professionals.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?
En dan moet je het nog aankleden en inrichten... Met een beetje meubels en raambekleding ben je zo weer 20k verderquote:Op maandag 24 mei 2021 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met nog eens 130k in de verbouwing van dit pand steken red je het misschien net om er wat leuks van te maken wanneer je bijna al het werk zelf doet.
Het zijn héél veel vierkante meters. Dus kost heel veel aan materiaal.
Ook in Drenthe trilt het een beetje, voor ieders warme huis en de export naar het buitenland.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:20 schreef Ivo1985 het volgende:
De gevel 'werkt' zo te zien nogal. Allemaal scheuren in de stuclaag van de gemetselde dakkapel aan de voorkant.
Daar komen dadelijk de stylistes voor. Paar kussentjes, een kaarsje en een Live-love-laugh-deurhanger.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:21 schreef Guppy het volgende:
[..]
En dan moet je het nog aankleden en inrichten... Met een beetje meubels en raambekleding ben je zo weer 20k verder
Voor die woonkamer/keuken ja. Maar de rest dan??quote:Op maandag 24 mei 2021 21:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Daar komen dadelijk de stylistes voor. Paar kussentjes, een kaarsje en een Live-love-laugh-deurhanger.
Zijn vader is ook al 82.Die zie ik niet op een laddertje staan.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:22 schreef Leandra het volgende:
De ouders van Arnold zijn van het type "Ik had het je toch gezegd?!"
Heb je ook niks aan.
Idd. Wat ik zo zag, moeten er nog 11 kamers en een aantal badkamers opgeknapt worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Voor die woonkamer/keuken ja. Maar de rest dan??
Ja, hij zit echt volledig in de knoop met zichzelf. Daar gaat een gesprekje met John niet bij helpen.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die op instorten staan, dan zijn die "goedbedoelde adviezen" als gewoon schakelen en stap er even overheen met een camerateam op z'n neus, dat werkt niet. Zet hem maar bij een psycholoog.
Precies. En stel dat het allemaal wel lukt. Tegen de tijd dat alles af is, zijn de kids uit huis. Zitten ze daar met z'n tweeën in dat enorme ding...quote:Op maandag 24 mei 2021 21:26 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Idd. Wat ik zo zag, moeten er nog 11 kamers en een aantal badkamers opgeknapt worden.
Gegokt en verlorenquote:Op maandag 24 mei 2021 21:26 schreef Guppy het volgende:
Ah, daar is de aap uit de mouw. Er kwam geen geld meer uit haar scheiding
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:25 schreef pitboer het volgende:
[..]
Zijn vader is ook al 82.Die zie ik niet op een laddertje staan.
Ze hoort ook niet wat er gezegd wordt. Alleen maar haar eigen verhaal...quote:Op maandag 24 mei 2021 21:30 schreef Aurelius het volgende:
Dat wijf heeft echt zo’n blik van “dat was niet de bedoeling” als ze door John wordt aangesproken.
Ze zitten in het restaurant. Ik herken de haardquote:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 24 mei 2021 21:32 schreef Aurelius het volgende:
Zulke labiele mensen moeten gewoon in een nieuwbouw flatje.
Maar dit was in 2016quote:Op maandag 24 mei 2021 21:37 schreef monkyyy het volgende:
https://www.google.com/ma(...)c1BKEQoiowFXoECDwQAw
Even zwaaien naar de klussers
1081 m2quote:Op maandag 24 mei 2021 21:42 schreef pitboer het volgende:
https://huispedia.nl/gasselternijveen/9514aa/vaart/13
Aan een beperkt deel van de oppervlakte...quote:
Verkopen die boel. Koop een kleiner huis dat klaar is. En mevrouw huurt maar iets voor haar bedrijf.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:42 schreef pitboer het volgende:
https://huispedia.nl/gasselternijveen/9514aa/vaart/13
Dat wil ze nietquote:Op maandag 24 mei 2021 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verkopen die boel. Koop een kleiner huis dat klaar is. En mevrouw huurt maar iets voor haar bedrijf.
Komt waarschijnlijk omdat het bedrijf in werkelijkheid niet veel meer is dan een hobby waarmee ze een extra zakcentje verdient.quote:
Ach, ik ben alleen maar adviseur, ondernemers moeten lekker dom doen als ze het beter weten.quote:
"Hij doet het weer"quote:Op maandag 24 mei 2021 21:56 schreef Szura het volgende:
Nou hij slooft zich weer uit hoor voor haar, dan vindt ze het wel best
Een brace, ze heeft pijn aan d'r pootjequote:
Hij moet echt gestructureerd ruimte voor ruimte aan de slag, maar dat doet (of kan) hij niet, met de slaapkamer bezig betekent ook met de inloopkast en de toiletgroep bezig en zo is er over 3 jaar nog geen slaapkamer (en geen inloopkast en toiletgroep).quote:Op maandag 24 mei 2021 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Hij is over vijf jaar nog niet af. Wilde eigenlijk tien typen.
Omdat ze het vrouwtje is in HMMIKquote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:05 schreef RipCity het volgende:
En waarom kon zij weer niks doen qua klussen behalve commanderen?
Ziet er uit alsof het een hotelletje van een kleine zelfstandige ondernemer is geweest. Mogelijk woonde de eigenaar er toen ook al en heeft het pand een dubbelbestemming wonen/logies of wonen/bedrijf.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
Heeft dat hotel wel een woonbestemming? Want veelal mag je er niet wonen als dat niet in het bestemmingsplan staat.
Dat, in deze aflevering hadden ze de man weg moeten sturen en de vrouw laten stuntelen en voor de camera laten weglopen/voor gek zetten.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken.
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.quote:
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritantquote:
Klinkt als mijn perfecte weekend.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.
En ook wat houtquote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat moet ook in je aard liggenquote:Op maandag 31 mei 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.
Een keuken in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2021 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan ze doen in die week? Alles lukt niet.
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Verkoop de boel en koop iets instapbaars.
Ik was er allang klaar mee geweest.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo denk ik altijd als ik dit programma ziequote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar manier van praten is voor mij erger dan krassen op een schoolbord. Ik ga deze aflevering overslaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritant
Vind het wel een leuke vrouw, houdt op zich de moed er wel in.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritant
Ik zou vriendelijk bedanken en dan Chinees halenquote:Op maandag 31 mei 2021 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekker man, water loopt me in mijn mond![]()
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hebben de buren echt een hekel aan je.
Maak niet uit ze koken toch in het schuurtje achter het huisquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
Haha hadden ze Linda niet even een laptop kunnen meegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Biefstukken braden en de hele kamer staat blauwquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Biefstukken braden en de hele kamer staat blauw
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buitenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buiten
Recirculatiequote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buiten
Hoeft niet. Is een circulatieafzuiging dacht ikquote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoeft niet. Is een circulatieafzuiging dacht ik
"Ik vind het wel goed hoor"quote:Op maandag 31 mei 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ze heeft de afzuigkap nog niet gezien
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Maar hier moet je toch wel meer dan een ton tegenaan gooien??
Mua een tonnetje moet je een eind komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Dat bedoel ik, dat is allemaal totaal verrot...quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.
Zolang het frame goed is.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meerquote:
At eeuwig zonde dit. Heb je zo'n geweldig huis en doe je er 23 jaar niks aan. En die vrouw is een eigenwijs portret en die man een niksnut.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind Linda wel een knapperd om te zienDe rest kan ik niet over oordelen want niet gezien.
A 30k?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meer
Mwah. Bovenverdieping is al klaar. Keuken is al klaar.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
De vraag is wel wil je die keuken daar? Ja denk het wel maar waar komt de woonruimte.? Die is nog boven toch. Wel een enorm tof huisquote:Op maandag 31 mei 2021 22:40 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mwah. Bovenverdieping is al klaar. Keuken is al klaar.
Alleen die linker helft van de begane grond moet nog. Die serre aan de zijkant en erker aan de voorkant in ere herstellen zal niet goedkoop zijn. Maar verder zit er in dit deel geen duur sanitair of keuken met bijbehorende installatiewerk.
Met een ton ga je daar heel ver komen. Meeste gedoe kan nog wel de welstand zijn, wanneer er van de half gesloopte erker aan de voorkant geen goed (voor)beeldmateriaal is om het weer in oude stijl te herstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je wel op één lijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:02 schreef Stepperoller het volgende:
Maar werkte deze man nou met pubers? En dan dit niveau qua communicatie.
Ergquote:Op maandag 7 juni 2021 20:58 schreef Mrmime het volgende:
Oh dat hield Erik niet lang vol die aardige en meewerkende houding. Wat een lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |